nr 41 van haga

Voor de liefhebbers wil ik de mallen wel opsturen.

Alleen teken ik ze dan op een vel papier, dan mag een ieder er zelf de mallen van maken.

En arend jan, mooi stukje werk hoor. Ik moet zeggen dat die zoon van mij er al met 1 jaar en 10 maanden op rond scheurde.

Hij kijkt hier een beetje moeilijk maar dat komt omdat die laarzen hem te klein zijn ;)
full
 
Hey wessie dat zou echt top zijn als je dat wilt doen. Op papier is helemaal top maak ik er zelf wel mallen van. Als je wilt moet je even je pm aanzetten dan kan ik je mijn adres sturen. Alvast erg bedankt ervoor.
 
Voor de liefhebbers wil ik de mallen wel opsturen.

Alleen teken ik ze dan op een vel papier, dan mag een ieder er zelf de mallen van maken.

En arend jan, mooi stukje werk hoor. Ik moet zeggen dat die zoon van mij er al met 1 jaar en 10 maanden op rond scheurde.

Hij kijkt hier een beetje moeilijk maar dat komt omdat die laarzen hem te klein zijn ;) [afbeelding]
_O-
 
Hey Wessie,

Ik durfde het eigenlijk al niet te vragen maar nu je het zelf aanbied heb ik zekers interesse in die mallen. Maar wat voor wielen heb je gebruikt op die Rizzla bike?

Voor de liefhebbers wil ik de mallen wel opsturen.

Alleen teken ik ze dan op een vel papier, dan mag een ieder er zelf de mallen van maken.

En arend jan, mooi stukje werk hoor. Ik moet zeggen dat die zoon van mij er al met 1 jaar en 10 maanden op rond scheurde.

Hij kijkt hier een beetje moeilijk maar dat komt omdat die laarzen hem te klein zijn ;) [afbeelding]
 
Hey Wessie,

Ik durfde het eigenlijk al niet te vragen maar nu je het zelf aanbied heb ik zekers interesse in die mallen. Maar wat voor wielen heb je gebruikt op die Rizzla bike?


Het zijn wielen die normaal onder een kinderwagen zitten. 12 inch

Voor een ieder die belang heeft bij de mallen moet mij maar ff mailen. (worden er wel steeds meer geloof ik) :)

Mn adres staat in mijn profiel...
 
Laatst bewerkt:
@ Arend Jan, mocht je je vervelen.... Ik ben nog opzoek naar nr 23 van Kiyonari van vorig jaar :P
 
Hey ik ben klaar met me schommelmotor *O*

Stap_pedrosa_15.jpg


En nu samen met een heleboel andere een loopmotor maken :Y

Als mensen dan nog stickers van logo, nummers etc nodig hebben, dump het in dit topic dan zal ik is kijken...
 
Ziet er goed uit die schommels. Ik ga zodra ik die mallen binnen heb ook maar is beginne. En de eerste wordt een repsol.
 
Thacutiboy, chr6s en john jullie mallen gaan morgen op de post..
 
He Klaas dat van mij is er ook *D
Waar heb je de wielen trouwens besteld?
En wat vor hout gebruik je mdf?

Alvast bedankt.
 
Yep maaaarten die jou gaat morgen ook op de post.

Ik gebruik 12 mm mutiplex hout voor deze loopfiets.

Wielen kan ik je eventueel wel leveren voor 32,50 per 2 dan heb je splinternieuwe 12 inch wielen.

Die van de foto hierboven.

Echte slicks wel te verstaan...
 
Hey ik ben klaar met me schommelmotor *O*


Als mensen dan nog stickers van logo, nummers etc nodig hebben, dump het in dit topic dan zal ik is kijken...


Ik zoek nog de zon en de maan van rossi van dit sezoen, die hij op de achterkant van zn motor heeft.

Nergens te vinden op het www
 
Ik zoek nog de zon en de maan van rossi van dit sezoen, die hij op de achterkant van zn motor heeft.

Nergens te vinden op het www
Vind het wel erg mooi ook allemaal moet ik eerlijk zeggen, heb wel interesse ook in die mallen, heb deze zo snel voor je gevonden, niet groot helaas:
rossi_fan_pack1.jpg


[edit]En toch nog een zon:
mgp04167090003_a_p1.jpeg

[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Hey Arend Jan,

Hoe maak jij die achtergrond van die overtreksels doorzichtig?? Ik ben ff kwijt hoe dat ook alweer moet.. :)
 
:o :}
Waar heb je de bouwtekeningen vandaan???

Nergens, 100% homemade.......

Heb het model gewoon in lagen opgedeeld en dat uit een plank gezaagd, dat kan je het beste zien in het Kawa verslag hieronder de linkjes. Ben al begonnen aan een loopfiets, ook een zelfbouw (staal en hout).... (De volgende word ook 1 op basis van de mallen van wessie)
- Kawasaki verslag MOTO GP SPORT – Let's watch incredible Moto GP racing sport
- Honda verslag MOTO GP SPORT – Let's watch incredible Moto GP racing sport

Hey Arend Jan,

Hoe maak jij die achtergrond van die overtreksels doorzichtig?? Ik ben ff kwijt hoe dat ook alweer moet.. :)

Achtergrond deleten in Photoshop en opslaan als .png met transparantie....
 
Terug
Bovenaan Onderaan