nr 41 van haga

Wat vet dat je met zon schommelfietsje die kindertjes zo blij kan maken! *D Ik hou deze how-to even in mijn achterhoofd voor later! :Y
 
Dat ziet er fantastisch uit!!!

Ik wil ook graag de mallen van je hebben.
Misschien kan je ook posten hoe je de balhoofd en de achterbrug hebt bevestigd en wat je allemaal nog moet halen kwa materiaal. Bouten schroeven ed.

Misschien met enkele extra foto's hoe je het in elkaar zet.

Van welke wagen komen de wielen eigenlijk vandaan??

Jason
 
@ Wessie, welke zon en maan wou je precies ?? Kun je aangeven welke precies... (Vanochtend de euri's overgemaakt...)

Gisteren begonnen aan de achterbrug van de loopmotor, ben al klaar met de voorvork en het stuur...... Vanavond verder en dan zal ik ff wat pics maken....
 
het lijkt hier wel een mallenfabriek te worden. Is het niet makkelijker om je voorbeelden in te scannen en dan als een printbaar iets ergens op het web te zetten? Heeft vast wel iemans een plekkie op een server.

Enne, toch wel een MF sticker ergens geplakt??
 
Vandaag de stickers op gehaald, zier er gelikt uit al zeg ik het zelf.

Alles op maat gesneden... })

Hier de rossi uitvoering
full
 
Laatst bewerkt:
Is er iemand die de mallen misschien kan inscannen ofzo, zodat je ze op A3 formaat kan afdrukken.

Waar heb je de eerste fiets gekocht, ben zelf niet zo'n knutselaar? Ziet er wel uit dat die wielen krassen maken op het parket/laminaat?
 
Laatst bewerkt:
He A-J je mallen gaan morgen op de post.

:Y
 
Laatst bewerkt:
He A-J je mallen gaan morgen op de post.

Helaas zal ik ze nu niet meer versturen, ik heb er een stuk of 7 mensen blij mee gemaakt.

Ik ga de fietsjes zelf in wat grotere aantallen maken heb ik besloten.

Dus geen helaas mallen meer maar straks wel complete replicas te koop hier.


Als ik er wat klaar heb zal ik er hier wel een paar te koop zetten. :Y
Tegen de tijd dat de eersten klaar zijn, ben ik vader (zondag uitgerekend). Zijn dit dezelfde fietsjes als die van kiddimoto? Die zijn er alleen niet uit vergeleken met deze replica's.
 
He A-J je mallen gaan morgen op de post.

Helaas zal ik ze nu niet meer versturen, ik heb er een stuk of 7 mensen blij mee gemaakt.

Ik ga de fietsjes zelf in wat grotere aantallen maken heb ik besloten.

Dus geen helaas mallen meer maar straks wel complete replicas te koop hier.


Als ik er wat klaar heb zal ik er hier wel een paar te koop zetten. :Y


Nice, dat ze op de post gaan :Y

Is idd hetzelfe model als de kiddimoto, maar ik ga is kijken of ik in mijn handigheid :X mijn loopmotor meer op het echte model (qua vorm) kan laten lijken :Y

Update : 15:58
Nu wacht ik ineens op de mallen, heb zojuiste me stalen achterbrug van me dochters loopmotor geschrifzeld :(

Dus dan krijgt ze gewoon z'n mooie kiddimotor en welke replica ik dan doe, daar ga ik me nu druk over maken....
 
Laatst bewerkt:
En heren al begonnen met zagen???

Ik verwacht hier wel even een update van jullie vorderingen uiteraard. :Y
 
Ik zie dat hier een aantal mensen een hoop tijd steken in het maken van allerlei stickermateriaal. Waarom die energie niet gelijk steken in een vector bestand? Illustrator will do the job. Fireworks van Macromedia kan ook AI opslaan en is wat eenvoudiger in gebruik (en goedkoper).

Btw, zoeken op "rossi sun eps" levert het volgende op:

Valentino Rossi Sun Logo Vector (.CDR) Free Download
Search: valentino rossi sun Logo Vectors Free Download
:Y
Ik ga er vanuit dat je bedoelt dat iedereen zijn stickervelletje hier post? Zo'n kindermoto fietsje schilderen kan ik ook nog wel, daarna die stickers verzamelen is echter weer een rotklus.
 
Hey wessie, jij hebt je stickers laten printen.... zou je mij dat bronbestand kunnen mailen, zodat ik die niet zelf hoef op te meten...

Ga vanavond zagen en schroefen en een balhoofdmoer halen *O*
 
Hey wessie, jij hebt je stickers laten printen.... zou je mij dat bronbestand kunnen mailen, zodat ik die niet zelf hoef op te meten...

Ga vanavond zagen en schroefen en een balhoofdmoer halen *O*


Sorry, A-J.

Stickers laat ik maken

Ik heb daar zelf nix van in de computer staan, Zoveel verstand heb ik er namelijk ook weer niet van :?
 
Ben gelukkig uit die maat van kids :+ Maar ik vind het geweldig!!! :} :}

Prachtig jullie creativiteit, schitterend resultaat, ook prettig te lezen hoe jullie elkaar aanvullen :} :W
 
In de wat nieuwere versies van Illustrator kan je 'tracen'. Dus voor de mensen die niet geheel thuis zijn om iets te maken op de computer. Daar kan je je schets 'scannen' en daar een vector-bestand van maken.

Misschien wat voor jou -=Marien=-
 
Gistere was me dochter jarig. Ik was nog niet helemaal klaar. Moet de tank nog afmaken, alles nog een keer netter verfen en betere decals.

Het moet een Honda RSW 250 Pedrosa replica worden uit 2004. Ze was er wel blij mee...

Ik zal er vanavond ff een betere foto van maken... Zodat de andere neus, tanklijn, onderkuip en kont kunt goed te zien zijn.

En ja me dochter had daar een disney prinsessnjurk saan, die alleen maar onhandig was :)

Stap_loop_1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan