nr 41 van haga

wessie

MF veteraan
5 jan 2008
1.479
2
Wie heeft er voor mij een nr 41 van haga en wat andere afbeeldingen van zijn naam op een jpeg bestand.

Ik wil hier namelijk een paar stickers van laten maken

Er staan er genoeg op e-bay maar deze afbeeldingen zijn niet te downloaden :?

ongetwijfeld doe ik wat verkeerd ,Maar wat ???

Ik heb er een voorbeeld van toegevoegd maar dan graag wat groter..
full
 
Laatst bewerkt:
Zoiets?
haga41.jpg


Firefox gebruiken, plaatje op ebay zoeken, in de vergroting 'view page info', tabje media, plaatje opzoeken, save as.

Overigens is .jpg een heel slecht formaat voor zulke dingen. Liever wil je een lossless formaat (png of gif), nog veel liever een vectorformaat (eps, svg). Zo'n jpg'je ziet er niet uit van dichtbij, tenzij je heel kleine stickertjes maakt. Waarom bestel je de stickers niet gewoon online, zo duur zijn die toch niet?
 
Laatst bewerkt:
gewoon op prt scr op je toetsenbord klikken en plakken in paint
:N Dan weet je tenminste zeker dat je nooit de maximale resolutie krijgt. Tenzij ebay z'n plaatjes nooit resized, maar dat kan ik me niet voorstellen. En als je ze daarna opslaat als jpg heb je 2 compressielagen over elkaar. :X
 
Laatst bewerkt:
Als je echt mooie stickers wilt kan je ze beter in Illustrator openen en overtrekken. Krijg je vector bestanden en die zijn t beste! Is de drukker ook blij mee. JPG zoveel mogelijk mijden.
Ben grafisch vormgever dus ik kan t weten :Y *D

Als je t niet lukt wil ik t ook wel ff doen hoor :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik ben wat nr en logos nodig voor een loopfietsje.

Ik heb al een capirossi replica gemaakt en nu dus nog een haga replica.

Zal er een fototje bijgooien dan weten we waar we het over hebben
full
 
O nou duidelijk. Je kan foto's van internet (72 dpi) niet of nauwelijks gebruiken voor drukwerk. Tenzij je t op 300 dpi op extra groot formaat kan vinden
Het wordt niet echt mooi! Je zal ze om moeten zetten in Illustrator.

Waar je kant en klare logo's kan vinden in vector formaat is op

www.brandsoftheworld.com

Deze logos kan je zo groot gebruiken als je maar wilt.

Ps gaaf fietsje trouwens *D
 
Laatst bewerkt:
Hey wessie nice om te zien dat er ook iemand is die voor ze kids knutselt.... Ben zelf ook bezig met mijn 2e schommelmotor en wil deze week aan een loopfiets beginnen voor me kids....

Kun je een foto maken van het balhoofd voor me, heb zelf al wel een idee hoe ik die doe, maar zou graag jou versie willen zien...
 
Trouwens op brands of the world kan je ook gewoon sticker vinden van bijv je eigen motor. mocht er een sticker bijv beschadigd zijn. Zijn de bestanden net zo goed als dat je ze in de winkel koopt. zoek bijv op Suzuki :) en je hebt een hoop modellen..
Deze bestanden zijn bewerkbaar en kan je dus in alle kleuren zetten.
 
Voor je bike heb je niet z'n grote nodig....

Heb ff het nummer vergroot en scherper gemaakt in Photobob... voor op z'n model motor groot genoeg denk ik...

full
 
Laatst bewerkt:
Hey wessie nice om te zien dat er ook iemand is die voor ze kids knutselt.... Ben zelf ook bezig met mijn 2e schommelmotor en wil deze week aan een loopfiets beginnen voor me kids....

Kun je een foto maken van het balhoofd voor me, heb zelf al wel een idee hoe ik die doe, maar zou graag jou versie willen zien...


Zo ziet het er dus uit.

Eerst de mallen van karton gemaakt
full
 
Daarna de zaag erbij genomen alle onderdelen uitgezaagd.

Moet ze volgende week nog even schilderen.

De wielen zijn besteld en komen morgen binnen als het goed is.

Heb er maar direct 2 gemaakt de andere moet een rossi replica worden.

Dus eigenlijk ben ik ook nog op zoek naar het nr 46 van rossi, en het logo van de docter.

Een ieder hier boven alvast bedankt voor de moeite. :Y
full
 
Oke, zelfs het logo van rossi staat op de hierboven genoemde site :}
 
Thanks for the pics :)

Heb tot nu toe alleen maar schommelmotors gemaakt, maar binnenkort word de oudste 3 en krijg een loopmotor....
 
Heb je ergens de mallen vandaan of zelf gefabriceerd. En als je ze ergens vandaan hebt waar dan. Vindt dit wel erg kicken om te maken.
 
Heb eerst een orginele gekocht. Die hannspree uitvoering

Die heb ik als voorbeeld gebruikt om mallen van te maken.

Toen heb ik die capirossi gemaakt, en omdat het gewoon mooi werk is om te doen ga ik nu dus nog een haga en een rossi maken.
 
Zou je die mallen kunnen opsturen per post. Ik maak dan de kosten voor de versturing wel over naar je. Als je het geen probleem vindt en anders niet he.
Wil het maken voor me neefje die over 2 maanden 3 wordt.
 
Hey wessie...

Dat word een How To maken over loopfietsjes :Y

Mijn 1e schommelmotor :
kawasaki%20zx-6r%20schommelmotor.jpg


Mijn 2e RCV212 is nog in wording (licht hier te drogen)
Stap_pedrosa_12.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan