NT of PAN?

Nee zomaar, het verklaart het prijsverschil een beetje.

Dat zou inderdaad kunnen. We hebben destijds heel wat Deauville's bekeken en het viel mij overigens op dat er erg veel import bij zat. Vooral uit Italië.

Daarom is het advies véél proefrijden en onderhandel stevig over de prijs. Er worden genoeg Deauville's aangeboden. En zoals je in eerder geplaatste reacties hebt kunnen lezen, is de Deauville geen motor die ieders hartje beroofd.

De dichtsbijzijnde motorzaak bij mij in de buurt heeft er zo al 5 staan. Kijk maar hier. ...die zijn wel duur geprijsd overigens!
 
hoi allemaal zelf rij ik een pan (st 1100)en kom van een suzuki gsxf 750 uit 95 dit is een heel verschil zelf heb ik ook aan een ntv gedacht maar toch een pan genomen zelf ben ik 1,73 lang 80 kg en 26 jaar oud maar geen problemen met de 300 kg van de honda als je heb gewicht kan hebben van de honda zou ik voor de pan gaan ff wennen en dan geniet je met volle teugen.
 
Het voordeel van een pan is dat als je 'm laat vallen er weinig kapot gaat. Spiegelkap klapt eraf, spiegel klapt in en dan ligt hij op de koffer en de valbeugel O-) Meestal wat krassen in het zwart plastic en dat was het dan. En door de koffers ligt hij ook niet helemaal plat. Scheelt weer in oprapen.
Dáár heb ik hele andere ervaringen mee. Lees mijn bijdrage aan "meest beschamende moment". Die koffer is niet bestand tegen die bijna 300 kg. Althans, bij mij niet. Verder nog even als (late) reactie op dit topic. Pan rijdt héél gemakkelijk. Als hij eenmaal rolt heb je totaal geen last van het gewicht. Past vrijwel langs iedere file en is nog zuinig ook ( gem. 1: 17,5 ).
 
En alfa, ben je er al uit, ik zou in ieder geval geen motor kopen die bij de test rit al niet lekker rijdt.
Ik rij zelf op een Pan ST 1100 en die is inderdaad wel zwaar, maar dat merk je alleen bij zeer langzaam rijden, zo langzaam dat je met de voeten bij de grond moet en verder als je met de motor moet lopen.
Zo gauw je er mee rijdt merk je er weinig van.
Type banden die je er onder hebt maakt wel veel verschil en moet je uitproberen.
Ieder heeft zijn persoonlijke smaak.
Ik heb er nu Bridgestone BT020 onder en ga hierna de Michelen Pilot road proberen.

Op de NT heb ik nog nooit gereden dus daar kan ik niets over zeggen.

Succes bij je zoektocht naar je nieuwe motor, wat de keuze ook zal zijn, ik hoop dat je er geluk en veel plezier mee hebt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan