NTV club

ik heb er ook eens naar gezocht maar niet gevonden.
mijn NTV is nu helaas wel weg want het zijn heel plezante motos
maar verandering van spijs doet eten *D
 
Ik ken geen club. En laten we eerlijk zijn: Het is een goed werkpaard en een leuke motor, maar het is geen echt bijzondere, tot de verbeelding sprekende motor. Ik zou zelf echt geen behoefte hebben aan een NTV club. Ik hou zoiezo niet zo van merk/typeclubs.

Ik weet wel een Duitse yahoo group. Klik hier maar.
 
Lijkt mij wel leuk zo'n club. Samen toertochten maken. Ouwehoeren over je motor. Wat is de beste band, accesoires en dergelijke.
Ik geef toe dat een NTV niet zo'n aansprekende fiets is. Maar kijk dan eens naar de diversion en hoe groot die club wel niet is. Ik heb daar een paar keer een proefritje op gemaakt en het is de ideale fiets voor woon-werkverkeer, toertochtjes, weekendje weg enzo. Maar ik heb hem toch maar niet gekocht omdat ik hem zo oer en oersaai vindt rijden. Dan spreekt de NTV mij meer aan. Ook omdat het een Twin is natuurlijk met bijbehorend, niet al te luid, geluid
 
Redelijk oud topic, ik weet 't...
Ik reageer er nu op, ik heb nl. net zelf een NTV aangeschaft en hoop er nog vele km's op te :]

Dat punt van die Diversion club vind ik wel een goeie. Bovendien, wat maakt het nu uit wat voor motor je hebt? Aan de andere kant heb ik ook iets tegen het 'samenhokken' van motorrijders die allemaal hetzelfde hebben. Hmmm... :?

Maareh...die tourtocht lijkt me leuk om een keer te doen!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan