NTV luchtfilterkast

africatijn

MF'er
25 apr 2003
102
0
Hier dan ook maar ff, hoort eigenlijk bij gezocht en gevonden, maar tis ook een naked bike...

Ha,
Ik zoek een luchtfilterkast voor een Honda NTV '92, net tank eraf gehaald voor inspectie, blijkt de vorige eigenaar de halve kast gesloopt te hebben. Heeft met een olifant de schroeven aangedraaid... |( |(

Groet,
Tijn
Midnightdream@hetnet.nl
 
Ja, dubbel gepost... maar dat had ik zelf ook al door... :0

Dacht zelf, volgens mij zijn er zat mensen die het luchtfilter eraf halen, en openlucht filters plaatsen, in het kader van het opleuken van de fiets..... en dus een luchtfilterkast over/te koop hebben.

Sloperijen hebben niet veel NTV's staan.... die dingen gaan nooit kapot dus :]

Groets!
Tijn
 
Op woensdag 01 oktober 2003 15:33 schreef Dr800s_Big het volgende:
Ja, dubbel gepost... maar dat had ik zelf ook al door... :0

Dacht zelf, volgens mij zijn er zat mensen die het luchtfilter eraf halen, en openlucht filters plaatsen, in het kader van het opleuken van de fiets..... en dus een luchtfilterkast over/te koop hebben.

Sloperijen hebben niet veel NTV's staan.... die dingen gaan nooit kapot dus :]

Groets!
Tijn

Misschien is dat voor jou dus juist een oplossing? Ik heb eigenlijk nog nooit een opgeleukte NTV gezien. Ik kan me daar ook niks bij voorstellen. En toch gaan ze wel kapot hoor, maar dat ligt dan aan de eigenaar, niet aan de motor. ;) Ik denk dat er vast wel ergens een NTV staat die gecrasht is.
 
De luchtfilterkast van mijn NTV had hetzelfde probleem, maar heb nu K&N filters. })

We zullen elkaar waarschijnlijk nog wel een keerte tegen komen in Noord-Holland. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan