NTV toerrit

Welke datum komt de meeste het beste uit

  • 20 augustus

    Stemmen: 1 25,0%
  • 27 augustus

    Stemmen: 2 50,0%
  • 3 september

    Stemmen: 1 25,0%
  • 10 september

    Stemmen: 0 0,0%
  • 17 september

    Stemmen: 0 0,0%
  • 24 september

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    4

muppet

Die hard MF'er
10 mei 2003
715
0
Esch
Hoi mensen en prutsers met NTV of hawk

Ik heb een leuk toerritje liggen en d8 he das misschien wel iets voor een NTV/hawk meeting.
Verzamelen in Vught verdere info volgt nog.
De route is ongeveer 160 km dus goed te doen.

Nu de belangrijkste vraag wie heeft zin en wanneer ( om mee de toerrit te rijden dus :P )

wat data voorstellen

zie poll



Edit 23-06-06
verwijdert ivm niet doorgaan op 9 juli

Edit 2-7-06
Ik stel de rit helaas uit omdat een vriend en maker van deze rit donderdag 29 juni is overleden zie ook http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/138540/


Poll is aan gepast dus helaas voor deze keer nieuwe ronden nieuwe kansen.





Mzzl Muppet
 
Laatst bewerkt:
Hoi mensen en prutsers met NTV of hawk

Ik heb een leuk toerritje liggen en d8 he das misschien wel iets voor een NTV/hawk meeting.
Verzamelen in Vught verdere info volgt nog.
De route is ongeveer 160 km dus goed te doen.

Nu de belangrijkste vraag wie heeft zin en wanneer ( om mee de toerrit te rijden dus :P )

wat data voorstellen

25 juni
2 juli
9 juli mijn voorkeur
20 aug
27 aug


Mzzl Muppet
jeuheu, eerste reaktie :)

maar alles weer goed muppet?! Ga zo door

En maak er ook een polletje bij, houdt het overzichtelijk

En ik wil het allemaal komen vergallen met een gixxer ;) (tenzij walm96 er hgeen zin aan heeft en ik mag)

Maar waar ligt Vught nou dan weer - mijn kaart houd op bij Nijmegen :+
 
jeuheu, eerste reaktie :)

maar alles weer goed muppet?! Ga zo door

En maak er ook een polletje bij, houdt het overzichtelijk

En ik wil het allemaal komen vergallen met een gixxer ;) (tenzij walm96 er hgeen zin aan heeft en ik mag)

Maar waar ligt Vught nou dan weer - mijn kaart houd op bij Nijmegen :+

Als walm96 mee gaat ben je ook welkom op je gixxer ( wel achter aan rijden en niet op de foto :P )

polletje is er *O* *O* *O* *O* *O* ( was 't ff vergeten )

Vught da ligt heel dicht bij Esch ( mijn woonplaats ) Anders moet je maar ff kijken op www.routenet.nl ofzo lukt je vast wel :+ :+

Mzzl Muppet
 
Ha Muppet,

Ik heb op 20 augustus gestemd want dat is de enige datum waarop er een klein kansje bestaat dat ik mee zou kunnen rijden :( Voor de rest zitten alle zondagen tot september al volgepland :X B|

Goed dat je nog een poging doet maar de ervaring leert dat die NTV en Hawk rijders echte individualisten zijn dus ik vrees het ergste voor je.

Ik zag dat jullie toertje naar Moskou is uitgesteld dus ik denk dat TwistErtje wel tijd heeft :z
 
Ik zag dat jullie toertje naar Moskou is uitgesteld dus ik denk dat TwistErtje wel tijd heeft :z


20 augustus kan ik ook hoor geen probleem ( je kan helaas niet meer dan een keer stemmen )
Omdat helaas Moskou is uitgesteld tot volgend jaar ga ik 15 juli op vakantie naar Zwitserland, Oosterrijk, Italie Vaticaan stad, San Marino en misschien nog Monaco. Eg nie druk hoor op vakantie gaan :X . En ik blijf zo'n 3 a 4 weken weg, vandaar het grote gat tussen de data.

Maar als de rit eerder wordt verreden mag je natuurlijk zelf ook een ritje plannen wat later in het jaar.

Mzzl Muppet
 
om nu dezelfde rit 5 keer te rijden :? :? is ook zo :Z :Z :Z :z

we zien wel wanneer het wordt.

Mzzl Muppet
 
Ik heb gestemd op 9 juli, 20 Augustus kan ik eventueel ook.
Dan zie ik eens wat gezichten van de :] :] :]

Groeten,
Lambert.
 
Zoals gezegt kan ik de 9e sowieso niet en daar zijn helaas op dit moment de meeste stemmen voor!! '(
 
"En ik wil het allemaal komen vergallen met een gixxer ;) (tenzij walm96 er hgeen zin aan heeft en ik mag)"

Ik kan ook kiezen: mijn Hawk of ..... MIJN gixxer! (GSX400X Impulse ;) ).
Er is al terecht ogemerkt in NT/NTV forum dat het een NT/NTV meeting is, maar wel geinig als er straks van die jankende Suzuki's staan tussen die ronkende & blaffende Honda's ;)

Ik moet eerst maar eens regelen dat ik kan!
 
hey!
Ik heb gereageerd op 9 juli. Dan zou ik kunnen, de rest valt allemaal in tentamenweken (ja zucht ik ben student). Een en ander hangt ff af of ik dat weekend naar engeland ga voor race Formula Student.

Oja vught is wel erg de-centraal, waarom niet rond utrecht ofzo? Niet deze keer, maar volgende keer ofzo, want me motor wil nogal eens in Groningen staan |( , vanuit delft maakt utrecht of vught niks uit :9

Oja op ander forum hielden we vaak in eerste post bij wie sowieso komt. Misschien goed idee hier?
 

"[ quote ] [ /quote ]" voor quoten, zie de 'faq'

Ik kan ook kiezen: mijn Hawk of ..... MIJN gixxer! (GSX400X Impulse ;) ).
Er is al terecht ogemerkt in NT/NTV forum dat het een NT/NTV meeting is, maar wel geinig als er straks van die jankende Suzuki's staan tussen die ronkende & blaffende Honda's ;)
gixxix400?! ;) Ik kan er op mijn meest bezopens nog geen Rrrrr bij maken
mijn suuz jankt niet. Heb al eens 'mogen' meerijden met een ander plastic barrel. Zal er ook voor zorgen dat Astrid het plastic er omheen heeft liggen. })
 
Laatst bewerkt:
hey!
Ik heb gereageerd op 9 juli. Dan zou ik kunnen, de rest valt allemaal in tentamenweken (ja zucht ik ben student). Een en ander hangt ff af of ik dat weekend naar engeland ga voor race Formula Student.

Oja vught is wel erg de-centraal, waarom niet rond utrecht ofzo? Niet deze keer, maar volgende keer ofzo, want me motor wil nogal eens in Groningen staan |( , vanuit delft maakt utrecht of vught niks uit :9

Oja op ander forum hielden we vaak in eerste post bij wie sowieso komt. Misschien goed idee hier?

klopt maar we zijn nog in de wanneer fase van het gekibbel. Amsterdam is al een keer gedaan net als veluwe deze keer beetje in het zuiden . Maar je bent bij deze uitgenodigd om het zelf een keer te organiseren :P

Mzzl Muppet
 
klopt maar we zijn nog in de wanneer fase van het gekibbel. Amsterdam is al een keer gedaan net als veluwe deze keer beetje in het zuiden . Maar je bent bij deze uitgenodigd om het zelf een keer te organiseren :P

Mzzl Muppet

Ik zei ook heel tactisch volgende keer, vind het al gaaf dat iemand zijn nek uitsteekt om wat te doen :} .
Maar ik ben afgelopen zondag grunnen-delft gedaan 275 km bijna alles snelweg, ik was zelfs blij dat de a6 afgesloten was, ik word niet zo blij op de snelweg :N . Daarom ben ik ook zoeken naar kuipje/ruitje.
Vrijdag daarvoor echter een VFR750 vanuit amsterdam naar groningen gereden (vriend van me die nog niet rijbewijs heeft :) ) Dat toert echt ontspannender met die kuipen zelfs als je ietsje meer gas geeft O-)
 
:]

Waarom is de naam eigenlijk "ntv toerrit" en niet NTV-Hawk/Bros ofzo? Dat trekt denk ik wel meer mensen.
 
Laatst bewerkt:
:]

Waarom is de naam eigenlijk "ntv toerrit" en niet NTV-Hawk/Bros ofzo? Dat trekt denk ik wel meer mensen.


Foutje :X :X :X :X

Wel goed opletten he hoef jij deze fout de volgende keer niet meer te maken. O-)

Mzzl Muppet
 
dat gebeurt meestal wel, hawk en bros rijder voelen zich automatische uitgenodigd om ook gezellig tekomen. ik heb er ergens nog wel foto,s van en een filmpie van het toertje bij de posbank.
 
-O- zo te zien gaat het de 9e worden dus ben ik er niet bij '(

Veel plezier dan elks allemaal :W
 
dat gebeurt meestal wel, hawk en bros rijder voelen zich automatische uitgenodigd om ook gezellig tekomen. ik heb er ergens nog wel foto,s van en een filmpie van het toertje bij de posbank.


Die ruiken gezelligheid
Foto's zijn altijd welkom.

Lijstje wordt zondag wel ff gepost ben nu wat drukjes

Mzzl Muppet
 
hee ertje, ik heb nog twee (of drie) stemmen in de aanbieding ;) zeg maar wanneer je wilt.

Maar voor mij blijven alleen de dagen in augustus over.


Misschien dat iemand anders nog en rit heeft liggen voor in augustus??

Mzzl Muppet
 
Terug
Bovenaan Onderaan