NTV vraagjes

racemier

MF'er
10 feb 2008
37
0
Bekijk onderwerpenBerichten:20Reg. datum:10 feb. 20082 vragen:

-Heeft er iemand ervaring met Wiseco zuigers in een NTV?

-Is het normaal dat de motor meer trillingen maakt vanaf 3500rpm? De motor heeft 32000km.

Mijn eerste NTV had ik 9 jaar geleden en had maar 12000km en weet niet echt meer of deze ook meer trilde (ingeruild voor een Blackbird en nu terug bij de NTV :] ).

Thx
 
Laatst bewerkt:
nee dat meer trillen is niet normaal. zo een mooi gelijkmatig verloop moeten hebben. (dus wel hogere frequentie maar geen hogere intensiteit of andersoortige zaken)
 
Mjin NTV Revere trilt ook duidelijk meer tussen 3500 en 4000 toeren. Heeft 100k gelopen, en tot nu toe volledig probleemloos. Kan volgens mij geen kwaad, maar als-ie ooit onder me uit elkaar valt zal ik 't je laten weten.
 
Laatst bewerkt:
Thx,

ben nogal gevoelig (lees maak me zorgen) voor iedere verandering van trilling of geluid :-(
zeker als ik niet kan vergelijken met iets anders of weet hoe het in het begin was
 
Mijn eerste NTV had ik 9 jaar geleden en had maar 12000km en weet niet echt meer of deze ook meer trilde (ingeruild voor een Blackbird en nu terug bij de NTV :] ).

Thx

Misschien ben je de fijnere trillingen van de Blackbird gewend?
Een NTV voelt "ruwer".

Ik heb er ook aan gedacht om NTV te gaan rijden maar er toch maar een (veel) kleinere motor bij gekocht.
 
Laatst bewerkt:
Thx,

ben nogal gevoelig (lees maak me zorgen) voor iedere verandering van trilling of geluid :-(
zeker als ik niet kan vergelijken met iets anders of weet hoe het in het begin was


Joh! Daar heb ik nou noooiiiit last van :)

Vanwaar je vraag over die zuigers, wil je er andere in doen of zitten deze er al in?
Ik moet zeggen dat m'n transalpblokje (zelfde idee) niet in die mate trilt dat het opvalt. Als dat wel het geval zou zijn zou ik eens kijken of een synchronisatietje zou helpen.
 
Laatst bewerkt:
Ik moet hem zeker eens synchroniseren, heb de carburators schoongemaakt, dus de synchronisatie zal zeker moeten gebeuren.
Ivm de Wiseco's: ik werkte vroeger veel aan Harley's waar we door Wiseco's te plaatsen ze heel wat levendiger maakte, vandaar de vraag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan