NTVtje op z'n kant..

Cadcatz

MF veteraan
28 mei 2003
46.152
18
Maarheeze
Vrijdag 3 december 2004, 22.15 uur...

Volledig ingepakt loop ik naar achteren, om fijn op de motor naar t werk te gaan.
Na het ijsvrij maken van spiegels, tellers en zadel :X op mijn gemak naar de poort gereden (ca 80 meter). Grond was vrij hard, maar het leek niet echt glad te zijn...

Aangezien wij regelmatig met 4 wielers door deze poort naar binnen en naar buiten rijden, zijn er in de loop van de tijd een paar mooie sporen ontstaan in het eens zo vlakke weiland...

FF stoppen om de poort te openen...
Op het moment dat ik (voorzichtig) rem voel ik het achterwiel wegglijden op het bevroren gras (in een wielspoor), en helaas, er was geen houden meer aan... |(

Nadat ik mijn linkerbeen onder de motor vandaan had gehaald, ding rechtop gezet en nagekeken...
Voorlopige schade: linkerknipper overleden, klein beetje schade aan koppelingshendel. Morgen bij daglicht maar even kijken of ik nog meer kan ontdekken...

Niet echt spectaculair dus, maar voor mij voelt t zwaar kl*te B|
 
hahahahhahahahahahahaha kut
:?

Heb ongeveer hetzelfde meegemaakt :(

In de winter rijden is dan ook echt niet leuk meer als je zulke dingen meemaakt :z
Ik dacht in 1e instantie nog gewoon het ding overeind te zetten en verder te rijden, maar na het bekijken van de schade toch maar besloten met het koekblik te gaan, ik weet niet wat er bij daglicht nog meer aan schade te zien is...
 
Vanmiddag zal je er(hopelijk)om kunnen lachen als het alleen de koppelingshendel is. Die zijn ervoor gemaakt om het uiteinde af te laten breken(heb zelf al 3 nieuwe moeten kopen B| )
 
Vanmiddag zal je er(hopelijk)om kunnen lachen als het alleen de koppelingshendel is. Die zijn ervoor gemaakt om het uiteinde af te laten breken(heb zelf al 3 nieuwe moeten kopen B| )
Linkerknipper hangt ook op half elf, nog geprobeerd m terug te zetten, maar dat lukte niet. Daar moet dus ook een andere op.
Stuur en linkersteppie (en mijn been) hebben de grootste klap opgevangen, dus ik moet ook ff naar het stuur kijken.
Vorige eigenaar heeft er vorig jaar een nieuw stuur op laten zetten nadat hij er een schuiver mee had gemaakt. Hij had schade aan de rechterkant, ik nu aan de linkerkant :P
Heb ik eindelijk een motor met knippers, en schakelaars op t stuur, doe ik er zoiets mee...dit had beter met de matzwarte kunnen gebeuren, daar kan toch niks meer aan kapot :9
 
3 keer je motor laten vallen, das niet mis.. hoeveel weegt dat ding.

Ben 1 keer met gladheid gevallen(wou ff een avontuurtje in de sneeuw met mijn SM :9 ) 1X met een zwaarder ongeluk met een auto, en nog een keer door een of andere gek die vond dat ik te hard reed en voor me sprong :( Nu reed ik in het laatste geval ook maar 5 km/u of zoiets maar die gek had een plaat kippehokgaas vast en daar kwam mijn stuur in te zitten B|
 
Was voor mij de 1e keer dat ik mijn eigen motor op z'n kant leg. Eerder wel een paar keer tijdens lessen, maar dan is het minder erg :P (Alhoewel dat ding wel valbeugels had)
 
Tijd voor een all-road cursus? ;)

Lullig... succes met het herstel.

Afgelopen zondag ging het bij mij nog net goed. Rij weg bij mij broer in de stromende regen, en vergeet dat de motor op modderig gras heeft gestaan... Bij het oprijden van de rotonde nog niets mis, maar bij het afslaan :X ging mijn voorwiel glijden :X Heb het nog kunnen opvangen, maar mij hart klopte wel even wat sneller en hoger in de keel ;)
 
Mooi naadje Catz, maar je weet nu in ieder geval dat het dus nu al oppassen is met verradelijke stukjes weg/grond die al bevroren kunnen zijn...

In ieder geval maar minimale schade, en jij hebt niets, goedkope les dus gelukkig.

keep safe
 
Das minder mugje...........
full

Maar het slijt wel weer hoor ;)
 
Dit zuigt bloedzuigertje... B|
Als je nou dat scherm eraf had gereden, zeg ik oke... ;)
Maar nu... balen! Al heb ik het gevoel dat de schade aan je ego groter is als aan de NTV... :X :X

Succes met het herstel van beide... :)
 
Succes met het Herstel van de NTV en het herstel van je ego :)


mzzl Muppet
 
Laatst bewerkt:
(was op de SA en toen knalde de lijn eruit en toen ie het weer deed moest ik weg maar las wel dit stukje in een linkje ergens... )


Mooi knudde dus dat dit nu mag gebeuren.
Maar ideaal om een SF er van te gaan bouwen ;)


Hulp nodig met ideeën O-)
 
Ik kreeg op het werk de opmerking dat dit wel een goed excuus was om 'm nu toch maar matzwart te spuiten })

Eigenlijk helemaal geen slecht idee :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan