Vrijdag 3 december 2004, 22.15 uur...
Volledig ingepakt loop ik naar achteren, om fijn op de motor naar t werk te gaan.
Na het ijsvrij maken van spiegels, tellers en zadel op mijn gemak naar de poort gereden (ca 80 meter). Grond was vrij hard, maar het leek niet echt glad te zijn...
Aangezien wij regelmatig met 4 wielers door deze poort naar binnen en naar buiten rijden, zijn er in de loop van de tijd een paar mooie sporen ontstaan in het eens zo vlakke weiland...
FF stoppen om de poort te openen...
Op het moment dat ik (voorzichtig) rem voel ik het achterwiel wegglijden op het bevroren gras (in een wielspoor), en helaas, er was geen houden meer aan...
Nadat ik mijn linkerbeen onder de motor vandaan had gehaald, ding rechtop gezet en nagekeken...
Voorlopige schade: linkerknipper overleden, klein beetje schade aan koppelingshendel. Morgen bij daglicht maar even kijken of ik nog meer kan ontdekken...
Niet echt spectaculair dus, maar voor mij voelt t zwaar kl*te
Volledig ingepakt loop ik naar achteren, om fijn op de motor naar t werk te gaan.
Na het ijsvrij maken van spiegels, tellers en zadel op mijn gemak naar de poort gereden (ca 80 meter). Grond was vrij hard, maar het leek niet echt glad te zijn...
Aangezien wij regelmatig met 4 wielers door deze poort naar binnen en naar buiten rijden, zijn er in de loop van de tijd een paar mooie sporen ontstaan in het eens zo vlakke weiland...
FF stoppen om de poort te openen...
Op het moment dat ik (voorzichtig) rem voel ik het achterwiel wegglijden op het bevroren gras (in een wielspoor), en helaas, er was geen houden meer aan...
Nadat ik mijn linkerbeen onder de motor vandaan had gehaald, ding rechtop gezet en nagekeken...
Voorlopige schade: linkerknipper overleden, klein beetje schade aan koppelingshendel. Morgen bij daglicht maar even kijken of ik nog meer kan ontdekken...
Niet echt spectaculair dus, maar voor mij voelt t zwaar kl*te