Nu, 16 maart, ga ik ff op Ressen knallen!

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.946
4.192
De Betuwe
Jaja, ik kan een motor van een vriend van me lenen (zwart/rode ZZR600 met brulpijpen)

Wie zin heeft om mee te knallen, GRAAG!

Ik verwacht er rond 14:15-14:30 te zijn.

Je kan me bellen op 06 als je ergens in die buurt wil afspreken.
Mocht je me niet gelijk te pakken krijgen, spreek dan mijn voicemail in...

Hoop wat mo-fo-ers tegen te komen op Ressen (en omstreken)!
 
Laatst bewerkt:
Kom er net vandaan... Was een stuk drukker dan vanochtend, helaas niet alleen met motoren... Wel minder politie nu... Vanochtend in een kwartier twee keer een bochtje rustig moeten nemen vanwege zo'n overstekende bmw-agent (verre van kneedown), nu in ongeveer drie kwartier (incl. twee tripjes Elst) nul... :)

Als ik de goeie voor me heb (Blauw leer op ZZR?)ben je het iig nog niet verleerd... Ook nog die gixxer 750 zien blazen? Mannetje ging akelig glijdend bocht uit een paar keer zeg...

Wat nu trouwens wel effe leuk is, is het dijkje Arnhem - Heteren... Tegen de middag acht keer op en neer gegaan & zeker wel lol... En bijna zandloos (twee bochtjes met wat grind aan de rand...

Vanmiddag ander verplichtingen, anders was ik nog wel effe nog een keertje gegaan... Altijd leuk, forummers on the roll... :)
 
En hoe vind je zo'n ZZR rijden? Je rijdt best snel de middenbok aan de grond hè? Gaat verder wel lekker de bochten door.

Het is het alleen niet...
 
Ik ben straks ook nog weggeweest.
Maar niet naar Ressen.
150 km ff met mijn meid weze rijden.
Ik ga morgen denk naar Ressen.
Wie gaat er morgen nog meer naar Ressen :?
 
Wij zijn op Ressen wezen rijden vanmiddag, het was aardig druk. O'ja als iemand er toevallig ook rond reed van MF: ik was degene die alles ophield :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik ga morgen denk ik ff naar ressen (kijken of kameraad van mij mee wil met zijn rgv)

bel anders maar ff als je er naartoe gaat
06-21854776
 
Ik ben er vandaag nog langsgereden op de motor, helaas geen andere motorrijders gezien.
 
ben er vandaag wel even geweest(16 maart 1400 uur) en heb inderdaad met 3 anderen even het klaverblad een aantal keren genomen.ik rijd een blauwe yamaha r6. wie waren die anderen? toevallig mensen van dit forum?
de volgende keer even kletsen als het kan. dit kon nu niet want de wouten hadden ons in de gaten. waarschijnlijk ben ik er de 17e weer te vinden.
 
WAAR LIGT RESSEN ! Wil ik wel ff weten.Morgen heb ik andere plannen , zie ook rondje Zutphen.Ik kom zeker een keer langs maar ik moet dus wel ff weten hoe ik moet rijden en waar het ligt .Ik kom dus vanaf Zutphen.En dan.....
 
WAAR LIGT RESSEN ! Wil ik wel ff weten.Morgen heb ik andere plannen , zie ook rondje Zutphen.Ik kom zeker een keer langs maar ik moet dus wel ff weten hoe ik moet rijden en waar het ligt .Ik kom dus vanaf Zutphen.En dan.....
Vlakbij Bemmel :)
 
WAAR LIGT RESSEN ! Wil ik wel ff weten.Morgen heb ik andere plannen , zie ook rondje Zutphen.Ik kom zeker een keer langs maar ik moet dus wel ff weten hoe ik moet rijden en waar het ligt .Ik kom dus vanaf Zutphen.En dan.....
... Zoek je de A325 (tussen Arnhem en Nijmegen) op...

Als je over de A348 (da's toch van Arnhem naar Zutphen?) komt, dan Nijmegen/Gelredome aanhouden, Rijnbrug over en voor het Gelredome-pje lang linksaf de A325 op. De A 325 volgen tot het knooppunt met de A 15... (Dan ben je al voorbij de Shell en afslag Elst die daarna komt, dus de tweede afslag na het tankstation) De rechterbaan gaat richting tiel / rotterdam (fout), de linkerbaan gaat naar bemmel (goed). Hou dus bemmel aan & rol het klaverblad op... De rest is bekend, neem ik aan? Zo niet, constant rechts aanhouden... :P

Aanvulling:
Carpoolplaats Elst is richting Arnhem (A325!!!), zodra je van het klaverblad afgaat, kan je rechtdoor aanhouden (niet op de A325 invoegen, want je zit al op de uitvoegstrook naar Elst), bochtje draaien, bovenaan rechtdoor (wel evt voorrang verlenen)en twee keer links...
In de bocht van de snelweg afdraaiend al te herkennen aan het mislukte bushokje cq fietsenstalling...
 
Laatst bewerkt:
... Zoek je de A325 (tussen Arnhem en Nijmegen) op...

Als je over de A348 (da's toch van Arnhem naar Zutphen?) komt, dan Nijmegen/Gelredome aanhouden, Rijnbrug over en voor het Gelredome-pje lang linksaf de A325 op. De A 325 volgen tot het knooppunt met de A 15... (Dan ben je al voorbij de Shell en afslag Elst die daarna komt, dus de tweede afslag na het tankstation) De rechterbaan gaat richting tiel / rotterdam (fout), de linkerbaan gaat naar bemmel (goed). Hou dus bemmel aan & rol het klaverblad op... De rest is bekend, neem ik aan? Zo niet, constant rechts aanhouden... :P

Aanvulling:
Carpoolplaats Elst is richting Arnhem (A325!!!), zodra je van het klaverblad afgaat, kan je rechtdoor aanhouden (niet op de A325 invoegen, want je zit al op de uitvoegstrook naar Elst), bochtje draaien, bovenaan rechtdoor (wel evt voorrang verlenen)en twee keer links...
In de bocht van de snelweg afdraaiend al te herkennen aan het mislukte bushokje cq fietsenstalling...
Now you're talking.Thanks and see you soon! :}
 
Ben de 16e Hoevelaken nog even met Ressen gaan vergelijken, en dat beviel me duidelijk beter. Geen vangrails, geen hobbels, en naast de vluchtstrook nog een stuk stoep om je motor te parkeren :}
 
Inderdaad, veel blauw in mijn pak ja :)

Kneedownen is net als leren fietsen...als je het eenmal kan, verleer je het nooit meer.

Paar motoren gezien daar, was niet bijzonder druk.

Komt vast door de 2 motor-agenten die er reden :(

Maar goed, na even rustig aan gedaan te hebben heb ik ze niet meer gezien.

ZZR is een leuke motor, maar niks voor mij. Erg onrustig op het klaverblad, de motor "werkt"mij teveel...

Wel jammer dat ik het stepje zo ver heb afgesleten dat ik een nieuwe moet kopen van de eigenaar, hehe!! (Hij wil 'm waarschijnlijk binnenkort verkopen)

Maar goed, weer veel lol gehad, Fireblade inhalen enzo }) })
 
ZZR is een leuke motor, maar niks voor mij. Erg onrustig op het klaverblad, de motor "werkt"mij teveel...

Wel jammer dat ik het stepje zo ver heb afgesleten dat ik een nieuwe moet kopen van de eigenaar, hehe!! (Hij wil 'm waarschijnlijk binnenkort verkopen)

Maar goed, weer veel lol gehad, Fireblade inhalen enzo }) })

Idd, vond ik ook, hij 'werkt' nogal. Maar zit er geen middenbok op? Die raak ik als eerste rechtsom (model '94).
 
Terug
Bovenaan Onderaan