nu al je combi/overall kopen?

remi010

Die hard MF'er
10 apr 2004
313
11
spijkenisse
hallo allemaal

ik wil in medio maart 2010 mijn mooie blade kopen in de kleuren rood zwart 2002 of 2003

maar ik zie nu dat er heel veel combi's/ overalls voor hele mooie prijzen weg gaan die normaal ruim 200 tot 300 euro duurder zijn

zouden jullie nu al een pak aanschaffen of zijn ze dan ook met flinke kortingen te koop?
 
oude collectie, volgend jaar weer nieuwe dus weer gewone prijzen.

ouwe handel zal er dan nog wel zijn, maar minder keuze.

dus als je niet perse de laatste mode hoeft te volgen zou ik nou je slag slaan
 
hallo allemaal

ik wil in medio maart 2010 mijn mooie blade kopen in de kleuren rood zwart 2002 of 2003

maar ik zie nu dat er heel veel combi's/ overalls voor hele mooie prijzen weg gaan die normaal ruim 200 tot 300 euro duurder zijn

zouden jullie nu al een pak aanschaffen of zijn ze dan ook met flinke kortingen te koop?
Remi :W

bedenk wel ff wat je wilt, een combi is makkelijker als je b.v. op het terras gaat zitten tijdens een ritje enz enz

een overall is gewoon 1 geheel ( Duh!!!! ) en zit ook erg lekker maar minder makkelijk als een combi , al kan het ook wel hoor met rits open


en ik zou lekker hier in nederland gaan passen en in het buitenland kopen ;)


als je adressen wilt moet je maar een PM sturen ;)


je kan ook wachten tot de motorbeurs er is in februari dan geven ze ook wel kortingen op pakken enz enz
 
Laatst bewerkt:
iedereen zeg combi is makkelijker maar je kan toch ook gewoon je bovenkant van je overalluit doen op een terras?? of is dat niet ideaal?
 
Je jas uit kunnen doen. Dat lijkt mij toch en idealer.
Daarnaast kun je een combi vaak aan elkaar ritsen en voila heb je een overal. *O*
 
Laatst bewerkt:
iedereen zeg combi is makkelijker maar je kan toch ook gewoon je bovenkant van je overalluit doen op een terras?? of is dat niet ideaal?

combi is praktischer.

Heb zelf een overall, en al is het op het terras (zittend) niet erg, lopend is erg vervelend (lastig, ziet er niet uit, pak wordt smerig als je het over de grond sleept), en naar de WC gaan wil je eigenlijk ook vermijden als je de bovenste helft achter je moet laten bungelen.

en in m'n overall zitten geen zakken

Je jas uit kunnen doen. Dat lijkt mij toch en idealer.
Daarnaast kun je een combi vaak aan elkaar ritsen en voila heb je een overal. *O*

haal van een auto 2 wielen, en voila je hebt een motor.

combi is een combi, en een overall is een overall.

Overall is iets veiliger zegt men omdat er geen ritsen in zit die kapot kan gaan tijdens een ongeluk.
 
morgen ga ik eventjes naar termaat en hopen dat ik slaag, zou anders zonde zijn van de rit uit rotterdam :P
 
had wat aanbiediengen gezien en wat ik weet zijn de pakken daar wel wat goedkoper , maar je mag wel wat uitgeven hoor , stond trouwens een mooi pak van spyke sliderpro te koop in rood zwart , van 1200 nu voor 700
dus even kijken maar
 
ben er 2 weken geledenmet de motor vanuit terneuzen naar toe gereden (240km)
en het was de moeite, ze maakten een mooi prijsje, stuurden mijn combi die ik op de heenweg aanhad netjes op.

ik was naar daar gereden omdat ik lang ben maar wel slank.
Combi is dan nog wel te doen, maar een overaal die netjes aansluit is een ramp.
En daar hadden ze wat lengematen hangen.

Volgende keer ga ik er weer heen, of laat er 1 aanmeten door MJK :)
 
Ik heb mijn motorpak begin dit jaar gekocht op de motorbeurs, met erg veel korting.
Hij heeft een paar maanden toen nog in de kast gehangen voordat ik hem aantrok, maar paste hem gelukkig nog ;) *O*
 
combi is praktischer.

Heb zelf een overall, en al is het op het terras (zittend) niet erg, lopend is erg vervelend (lastig, ziet er niet uit, pak wordt smerig als je het over de grond sleept), en naar de WC gaan wil je eigenlijk ook vermijden als je de bovenste helft achter je moet laten bungelen.

en in m'n overall zitten geen zakkenhaal van een auto 2 wielen, en voila je hebt een motor.

combi is een combi, en een overall is een overall.

Overall is iets veiliger zegt men omdat er geen ritsen in zit die kapot kan gaan tijdens een ongeluk.

Het is soms toch zo simpel hè. *D
 
vandaag bij termaat geweest, wat een geweldige zaak !!!!!!!!!
ben geslaagd *O* *O*
het is een overall geworden en de 1ste was gelijk de beste van allemaal *D
ik vind een combi voor geen meter zitten haha

dit is hem
full
 
oude collectie, volgend jaar weer nieuwe dus weer gewone prijzen.

ouwe handel zal er dan nog wel zijn, maar minder keuze.

dus als je niet perse de laatste mode hoeft te volgen zou ik nou je slag slaan

:^

Als je perse het nieuwste van het nieuwste wilt hebben moet je uiteraard nog even wachten, maar je kan nu ook primma pakken kopen voor een vaak gunstigere prijs.
 
ja idd gewoon lekker (zo als je dus ook gedaan hebt) in de uitverkoop halen als je de kleuren toch zeker weet maakt het niks uit

en (heb ik gedaan) gewoon voor zwart gaan kan altijd
mja is wel minder opvallend en je met er van houden
suc6 met je pak en termaat is idd een goede (wel af en toe prijzig) zaak
voor info en goede producten kun je er makkelijk terecht en in de uitverkoop is het idd goed te doen daar heb er bijna alles vandaan maar uiteraard wel in de uitverkoop (behalve de helm)
 
die is al begonne je krijg soms wel 50% korting
ik kreeg 300 euro korting op mijn pak, is toch mooi megenomen
 
Terug
Bovenaan Onderaan