nu alweer pekel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jullie gaan maar gezellig verder over het onderwerp milieu. Enneh.....breng wat nuances aan. Dat maakt jullie reacties ietwat geloofwaardiger.
 
Zout absorbeert ook water. Vandaag is een experiment uitgevoerd om in geval van hevige regenval dit op te vangen dmv zout. Morgen, als het droog is, komen de veegwagens het zout weer ophalen.
 
De man (House) heeft een punt hoor. Hoevaak kom jij nou eigenlijk beton dat zich op natuurlijke wijze heeft gevormd tegen?

Met enige regelmaat, meestal in de vorm van een hele dikke plaat die voor mensen hun hoofd zit. Das altijd best lastig communiceren.
 
Er is een wezenlijk verschil tussen absorberen en adsorberen. Misschien moet je even googelen wat het verschil is.
Ik zeg niet dat het verschil er niet is, noch dat ik dat niet weet. Ik zeg alleen dat jij een betweter bent, en volgens mij heb je me zojuist weer gesterkt in mijn mening.
 
Ik zeg niet dat het verschil er niet is, noch dat ik dat niet weet. Ik zeg alleen dat jij een betweter bent, en volgens mij heb je me zojuist weer gesterkt in mijn mening.

Als je nu even op google kijkt, dan zul je zien dat ik geen betweter ben. En ik pretendeer het ook niet te zijn. Ik probeer alleen maar aan te geven dat in het geval water en zout geen absorptie betreft maar ADsorptie.
 
Als je nu even op google kijkt, dan zul je zien dat ik geen betweter ben. En ik pretendeer het ook niet te zijn. Ik probeer alleen maar aan te geven dat in het geval water en zout geen absorptie betreft maar ADsorptie.
Google jij nu eerst maar eens wat 'betweter' inhoudt. Dat betekent namelijk niet dat ik zeg dat je het fout hebt.
 
Laatst bewerkt:
Hey :W Die kom ik niet veel tegen. Ik ben altijd hard op zoek naar stickers, maar nog nooit 1 gespot in de buurt.. zelf ook stickerloos overigens :+

Pekel.. :? hmmm.. Volgens mij vorig jaar winter nog!

Check jij btw altijd het profiel van anderen die reageren? :X :+
 
Laatst bewerkt:
Hey :W Die kom ik niet veel tegen. Ik ben altijd hard op zoek naar stickers, maar nog nooit 1 gespot in de buurt.. zelf ook stickerloos overigens :+

Pekel.. :? hmmm.. Volgens mij vorig jaar winter nog!

Check jij btw altijd het profiel van anderen die reageren? :X :+
In zo'n topic wat eerder dan anders :+ Overigens is het alleen even uitklappen van het pijltje naast een naam, dus geen moeite en in eerste instantie om aantal posts te zien zodat ik weet of iemand weet hoe fora werken :+

In geval van Berrez: niet echt, maar daar hoef ik de postteller niet voor te zien. In mijn geval: ronduit sneu :+


Je kunt je btw ook even in het Ede topic melden, zitten er wel meer (ook uit v'daal). Beetje dood topic atm though :+
 
Laatst bewerkt:
Laat maar de pekel komen... Met een gebroken pols kan ik toch niet rijden de komende maanden :9


Sorry... Even mijn frustratie delen :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan