nu alweer pekel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb me vanochtend door 12 km file heengeworsteld van Alkmaar naar Amstelveen. Eerste kilometer is altijd wel grappig bij file vind ik, tweede t/m vierde kilometer wordt vervelend, vanaf de vijfde kilometer wordt het gewoon weer opnieuw grappig :)

Anyway, wat ik maar wilde zeggen was dat ook ik ook daar geen ad- dan wel absorberend peuzeltje pekel heb gezien.


Er was eens een weg vol met pekel
Daarop reed een supersport-rekel
Hij ging op zijn plaat
En vloekte toen kwaad
Wat heb ik aan pekel een hekel!
 
Het ging hier toch over strooizout?

Ik ben er sinds vrijdag ook achter dat ze hier in mijn dorp ook al hebben gepekeld. Lekker goed te zien na een regenbuitje. Alles wit gekristalliseerd en de roest vliegt over de ketting. Heftig smeren maar weer.
 
Ik wil eigenlijk niet geassocieerd worden met dit topic dus ik heb spijt van mijn eerste twee posts. En ook van deze.
 
En dan komen er ook nog is van die lui lekker zout in de wonden strooien door woordspelingen te plaatsen..
 
Laatst bewerkt:
Komen er straks allemaal mensen met zout als het ei al op is, in een topic dat zo stil staat als een zoutpilaar. Slap geouwehoer van mensen die erbij zitten als een zoutzak, zo zout heb ik het nog nooit gegeten. Zullen straks wel weer allemaal mensen zout op alle slakken gaan leggen om er helemaal een verzouten brij van te maken.De ongezouten waarheid is hard maar ik zou de zout in de pap niet waard zijn als ik het niet gewoon zou zeggen.
 
Deze betweter gooit er maar een slotje op, want het wordt als podium gebruikt door mensen die uitwerpselen praten.
;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan