nu bij Action mini fm met 2 minipenbatt. 1,25eu

heb je er wat aan voor die 1,25euro?

  • troep

    Stemmen: 4 57,1%
  • mijn laars erop

    Stemmen: 0 0,0%
  • ik heb een ducatie

    Stemmen: 0 0,0%
  • leuk kadootje

    Stemmen: 2 28,6%
  • te goedkoop is niks

    Stemmen: 0 0,0%
  • moet ik hebben

    Stemmen: 0 0,0%
  • als nep alarm(lampje)

    Stemmen: 0 0,0%
  • doe mij de battereien

    Stemmen: 1 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    7

piet7

Banned User
29 sep 2003
1.438
0
in mijn auto met contactpuntjes had ik prima ontvangst op mijn motor met transistor ontsteking zal het dan wel niet minder zijn,vandaag probeer ik het even uit voor julie op mijn xs1100 bij +100km/h.
met een eenvoudig drukje op een toets zoekt ie een zender op,er brand een rood ledje als ie aanstaat,het volume instellen met een wieltje(helemaal open zetten),er zit een lampje op om mee te schijnen!
niet aan het oortelefoon stekkertje komen want het radiootje haalt hierlangs het antennesignaal en verliest dan anders de verbinding(aanuitzetten heb je de zender weer terug)
er zitten 2 mini penlite battereien in,in de supermarkt betaal je voor die rotdingetjes het 3 dubbele,dus mocht je goedkope batt voor je afstandbedieningen zoeken dan heb je bij action gelijk een radiootje/lampje/oorspeakertjes erbij. :+
full
 
sorrie mensen het radiootje is niet meer :) ,langs de weg overleden,het woei uit mijn jaszak met een gangetje van 100+,ik heb met de brok in mijn keel de brokken opgeraapt en een eindje verder in een helder moment maar weer laten vallen en het gas erop gehouden,ik ben niet van plan er weer een te kopen dan weten julie gelijk wat mijn oordeel is over het frutseltje :+
 
ik heb er weer 5 gekocht,ze kosten trouwens 0,98cent nu,leuke weggevertjes :+
ik moet binnenkort nog effe onder de vloer om een radio antenne door te trekken gaat er eentje mee voor muziek en licht in de duisternis 8-)
 
ik wil nog een digi video camera kopen maar die zijn zo duur.
Maar voordat ik dat doe moet ik even zorgen dat de ik de tv ergens goed kwijt kan, die kabel is een beetje te kort
 
En, heb je het een beetje naar je zin in je privé topic? :P

wees blij dat ik deze teksten niet bij jou in de buurt op de muren spuit ipv netjes hier op de harde schijf :+

ach wat een rake opmerking ook,blijkbaar willen alle posers hier op motor-forum niet geindentificeerd/geconfronteerd worden met die goedkope zooi :o

ben jij ook zo'n poser })
 
ach wat een rake opmerking ook,blijkbaar willen alle posers hier op motor-forum niet geindentificeerd/geconfronteerd worden met die goedkope zooi :o

nah om eerlijk te zijn haal ik ook weleens wat hoor bij de zeeman ofzo (klitteband bijvoorbeeld) :o :o :o
maare ik ga niet elke aanbieding die in de kruitvat krant staat op MF zetten ;) :+
maar inderdaad stel iemand is opzoek naar z'n dingetje is het wel handig dat je het hier post ! ;)

*edit
ja ik ben ook een poser :o :+
 
ook voor 5 kg wasmiddel moet je bij action zijn 3,29 :}
of 400ml sileconenspray 1,89
velgenspuitverf silver 500ml 2,79 :]

ik rij weg met die zaak :]

jammer dat ze niet beurs genoteerd zijn |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan