NU GP500 wedstrijd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

poohbeer

MF veteraan
19 mei 2001
7.140
3
meedoen?
ICQ: poohbeer, 14410101 (komt dalijk weer online)
MSM: helldesker, Helldesker@hotmail.com
 
Pff ik rij GVD eerste... rij de snelste tijd ( 1:51.797.) op Mugello en dan crasht de boel... :(
 
mja, je lag enkel 2e omdat johnv niet verder dan 1e versnelling geraakte en mijn achterkant bij elk remmaneuver uitbrak hoor revolution.
Tel daar nog eens bij dat ALLE AI spelers zwarte vlag kregen om onbekende redenen..

En om dat nu vanaf de start te hebben :?
Vaag spel, dat is zeker.
 
mja, hopelijk niet
we beginnen NU btw,
als je wil meedoen, hier een berichtje laten of beter nog 14410101 icq\'en
we zorgen dat we na elke manche controleren
 
mja, hopelijk niet
we beginnen NU btw,
als je wil meedoen, hier een berichtje laten of beter nog 14410101 icq\'en
we zorgen dat we na elke manche controleren
Nou het ging weer lekker, not. :(

Zitten wel veel bugs in dat spel zeg... :?
 
Mja, het principe is zo beestig goed, gameplay is fantastisch en dan krijg je bugs zoals valse start (terwijl ik pas kan starten als de computer me \'loslaat\'), ik zie die waarschuwing hiervoor dan niet eens.. anderen weer wel.. echt om gek van te worden :(
Je krijgt het circuit niet gekozen zoals je wel.

Lijkt trouwens ook \"des te meer volk des te meer bugs\" met 2 spelers had je zulk gezeik nooit.
 
je bent ook afhankelijk van de systemen van de hoeveelheid mensen die mee doen...

hangt er eentje.. hangt de rest...

mijn systeem zorgde eerst voor veel problemen vanwege de 150 FSB, met 133 FSB is er niks aan de hand.
 
hangt er eentje.. hangt de rest...
ok, maar het gezeik dat we nu hadden lag toch echt niet aan iemand hoor..
mijn hostmachine is stable as a roch en als ik dan niet eens een circuit kan kiezen, terwijl jullie wel het gekozen circuit zijn, maar niet dat circuit wordt gekozen :? ..
 
Als er AI tegenstanders meedoen gaat het iig erg vaak mis, die maken vrijwel altijd een valse start. :?
 
Misschien door versieverschillen? Als de een de originele versie draait en de ander de update, kan dit misschien rare dingen opleveren....

Valt namelijk wel op dat er meer problemen zijn gekomen toen er meerdere versies van de GP500 exe in omloop kwamen....

Is maar een ideetje...

Draai eens dit spel in single player mode... Geen valse starts & ander problemen? Goede kans op problemen door versieverschillen....
 
Laatst bewerkt:
zeg je zoals iets DGM,
ik dacht zelf aan probs met het aantal spelers (had nooit probs met alleen tegen ruud of HD\'er) maar jouw verklaring klinkt ook wel logisch
 
Laatst bewerkt:
Wie wil er tegen m\'n broer racen?
Totale newbie dus ERG slecht wel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan