Nu is het mijn beurt voor mijn eerste motor!

FallenOne

Die hard MF'er
19 aug 2003
334
0
Hilversum
Ja, vandaag is ie dan aangekomen, mijn schatje, mijn Kawa ZX-6R uit '95 *D . Gekocht van een mede mf-er (Kawaztra). Jammer maar helaas mag ik er nog niet op rijden omdat ik nog bezig ben met mijn rijbewijs. Dus kan er nu alleen nog maar naar kwijlen en flink boenen :P

Piccies komen zometeen ben vergeten mijn digi-cam op te laden |(
 
Nou gauw ff je rbw halen dan!
Maar alvast veel plezier gewenst met je Kawa, :)
 
ok plaatjes,
voorlinks.jpg


was even artistiek bezig :X
auspuff_closer.jpg

*D
 
En toch lijk jij (je avater) op eric deflandre...het moet me van het hart!

Dit gezegd zijnde...mooie fiets hoor. :] (nahja...nog ff niet)
 
En toch lijk jij (je avater) op eric deflandre...het moet me van het hart!

Dit gezegd zijnde...mooie fiets hoor. :] (nahja...nog ff niet)

Dat wil dan weleens gebeuren als je alle details weglaat hehe :P maar in het echt lijk ik absoluut niet op eric deflandre :p (wist niet eens wie het was, maar google doet nou eenmaal wonderen ;) )
 
Ja, vandaag is ie dan aangekomen, mijn schatje, mijn Kawa ZX-6R uit '95 *D . Gekocht van een mede mf-er (Kawaztra). Jammer maar helaas mag ik er nog niet op rijden omdat ik nog bezig ben met mijn rijbewijs. Dus kan er nu alleen nog maar naar kwijlen en flink boenen :P

Piccies komen zometeen ben vergeten mijn digi-cam op te laden |(
ik er nog niet op rijden omdat ik nog bezig ben met mijn rijbewijs |( |( |(

EChter, de motor krijgt een dikke OK ;)
 
Dat wil dan weleens gebeuren als je alle details weglaat hehe :P maar in het echt lijk ik absoluut niet op eric deflandre :p (wist niet eens wie het was, maar google doet nou eenmaal wonderen ;) )
mensen : hier is eric deflandre (franse voetballer):
full
 
Naar mijn weten nog steeds Belg hoor die Deflandre ;)

Mooie bike. Snel dat papiertje halen en dan genieten :] .

Dat zijn zeker mijn plannen ;) zit nu toch te denken dat ik beter bij een ander kon lessen dat had ik er al een zooi meer lessen opzitten, moet nu zo lang wachten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan