Nu kopen of wachten op fietsen 2002

FastBlade

Die hard MF'er
30 aug 2001
256
0
Almere
Ik heb op dit moment een fireblade uit \'98 en ik heb eigenlijk wel zin in een nieuwe. Maar ik weet niet welke. Een R1 of GSX-R1000 zouden wat betreft specificaties perfect zijn alleen vind ik de vorm van de R1 en de kleuren van de Soes niet mooi. De fireblade vindt ik ontzettend mooi, maar daarvan blijven de prestaties weer achter. Ik kan niet kiezen (luxeprobleem :) ) Ik zit er ook over te denken om maar te wachten op de modellen voor volgend jaar. De japanners schijnen voor 2002 flink uit te pakken. (Gewijzigde R1, Fireblade en ZX-9R) Kortom: Wat moet ik doen?
 
De R1 niet mooi? :?

Dan hoef je ook niet te wachten op de R1 van 2002, die is nl. redelijk gelijk qua uitstraling. :)

Weet niet of je de nieuwe Fireblade hebt gezien, was hier laatst een topic over, kun je dus kijken of die je bevalt. De nieuwe Kawa kan ik niet over oordelen, nog niet gezien.
 
Heb ook een fireblade uit \'98 en zit met hetzelfde \'probleem\'. De aanbiedingen voor \'overjarige\' modellen 2001 beginnen een beetje los te komen, dus het prijsverschil wordt best wel groot. Blade heeft me nooit in de steek gelaten dus deze heeft wel de voorkeur. Wacht nog maar een maandje. Nieuwe Kawa\'s ZX-9 en ZX-6
(636 cc :? )zijn overigens vanaf vandaag te aanschouwen op www.motorcyclenews.com
 
Aan die ZX9r zie ik weinig verschil en een ZX6 met 636 cc geloof ik niet, want dan kunnen ze niet meer mee doen met SS600 races ed.

MCN brengt trouwens toch alleen maar nieuws wat niet klopt, dus van hun moet je je niet teveel aantrekken.
 
Aan die ZX9r zie ik weinig verschil en een ZX6 met 636 cc geloof ik niet, want dan kunnen ze niet meer mee doen met SS600 races ed.

MCN brengt trouwens toch alleen maar nieuws wat niet klopt, dus van hun moet je je niet teveel aantrekken.
636 is ook niet echt eerlijk, net alsof ze met 600cc niet tegen de concurrentie opkunnen en daarom maar extra cc\'s gaan inzetten om weer op voorsprong te komen. :(

MCN is dus net zo\'n site als The Register in de IT wereld, leuke nieuwtjes maar niet altijd even betrouwbaar. :?
 
Sorry dat ik het zeg, maar kvind de Kawa\'s maar slappe Yamaha R serie aftreksels... Daar zou ik dus zeker niet voor gaan... De nieuwe Blade vind ik ook niet mooi... Nee, der komt in 2001 niks nieuws waar ik \"warm voor loop\"
 
De ZZ-R1200
01618810.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hier gaat mijn kawa hart toch weer sneller van kloppen. Mijn ZX-6R is ondertussen aan vervanging toe, maar die prijzen hé. Met dank aan de Euro. Volgens mij wordt het dan 26.000 gulden, oeps al in euro\'s euh, 11818,181818181818181818181818182, voor een 600tje.
 
Die Kawa\'s hebben z\'n rare taartschep als luchthapper onder de lamp. Vind het oude model veel mooier. Niets voor mij dus... Haal wel een overjarig model, wat al een jaar in de showroom staat of zo. Willen ze maar wat graag vanaf!
 
Ik heb laatst bij Arie Molenaar de 2001 zx6r zien staan voor ƒ20.950.... Gloedjenieuw!!!! Dan wordt het ineens wel heel aantrekkelijk.
 
En als ze nou een nieuwe 400cc zouden kunnen aanbieden voor bijvoorbeeld rond de 15 a 16 mille, dan zou dat best een populair model kunnen worden denk ik en het moet best kunnen, als je ziet naar de prijs van de T-cat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan