nu lessen?

Gympies zijn gympies, maar onder die spijkerbroek zou
heel goed een leren broek kunnen zitten hoor ;)
Onder mijn leren broek past geen spijkerbroek... Of het leer is gekrompen, of ik zet uit :? :X
Tijd voor de
lijn.gif
 
Oké dan Kokoweed, goed om te horen.
Ben zelf op 26 oktober begonnen en heb nu 16 lessen gehad, volgende week 8 en op 13-12 VB. Rij zoveel als je kan en het liefste 2 uur, pak je het echt snel op!

En over de regen, is zeker leerzaam en als je goede kleding draagt is er niks mis mee. Kijk alleen uit voor pijlen, putdeksels en bladeren.
 
Heb vorig jaar in deze tijd gelest en afgereden. Geen problemen gehad en ik vond het juist wel fijn om zo af en toe eens in de regen, met sneeuw/ijs/gladheid te rijden...Leer je veel van! ;)

Suc6 en hoe was je 1e les?? :]
 
ik heb ook in de winter gelest

Vrijwel geen droge les gehad, zelfs 1 keer halverwege de les teruggegaan, vanwege de hagel en ijzel :S

Je moet gewoon gaan lessen, wat maken die paar regendruppels nou uit, en die kou kan je je op kleden.......
en dan nog, je hebt thuis toch een kachel....dat gevoel in je vingers komt heus wel terug hoor ;)
 
hay, had dus afgelopen zaterdag mijn eerste les gehad, omdat ik al enig schakel ervaring had gingen we gelijk de weg op. we zaten nog maar net op de autoweg dike vette regen pfff gelijk een vuurdoop. het was ook best nog koud maar met een goed pak aan van de rijschool en handschoenen heb ik daar niet echt veel van gemerkt. alleen die regendruppels die op je oogbal krijgt, hehehe heelapart... doet best pijn je loopt konstant met je ogen te knipperen en het viezier dicht doen was geen optie.iets later werd het mooi en kwam het zonnetje, lekker over de drielse dijk gereden dat was genieten. heb al weer zin in mijn volgende les. grt willem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan