Nu met oortjes

ik heb zo'n setje dalmatiers. die komen van net over de belgische grens. in nederland. ergens een winkel in de buurt van maastricht. mag je die eigenlijk gewoon in de wasmachine gooien? want de mijne zijn ondertussen zwart geworden van in de regen achter vrachtwagens te hangen en dergelijke.
 
hallo, is er iemand die weet of ze ze ook ergens in de buurt van Arnhem, Zevenaar of Doetinchem verkopen?
 
Ja die oortjes...ik vind ze wel droog :)

Maarreh...tgaat natuurlijk wel een rage worden. Bovendien...ik geloof dus niet dat die dingen langer dan een week op je helm blijven plakken...zeker niet als je een paar keer tegen de 200 km/h aanzit.

Oh en die staart is dom...WANT een kat heeft geen staart aan der kop hangen...wel oren :Z
 
Ja die oortjes...ik vind ze wel droog :)

Maarreh...tgaat natuurlijk wel een rage worden. Bovendien...ik geloof dus niet dat die dingen langer dan een week op je helm blijven plakken...zeker niet als je een paar keer tegen de 200 km/h aanzit.

Oh en die staart is dom...WANT een kat heeft geen staart aan der kop hangen...wel oren :Z

ik heb de duivels hoorntjes getest en tot 230 blijven ze strak op de helm zitten...
 
Oh en die staart is dom...WANT een kat heeft geen staart aan der kop hangen...wel oren :Z
[bijdehand]Een kat heeft geen staart aan der kop hangen. Maar een kat heeft sowieso geen helm op zijn kop, dus hoeft hij ook die oortjes er niet op te plakken. Hij heeft zelf al oren en een staart. Die meestal op de goede plek zitten[/bijdehand]

Ik blijf ze geinig vinden die oortjes voor op je helm.
 
Ik zoek nog steeds

....................Varkens oortjes en een krulstaartje..................

Op een zwarte helm.. :X :X :X
 
Varkensoortjes staan op http://www.easyparts.nl, maar een staartje weet ik niet te vinden. Bestaan die wel??


let op...

loptoff_pig_rear.jpg


weet je meteen waar je ze kan kopen ;)
 
mensen die duiveltjes horens en tijgeroren met staart willen hebben
er schijnt nu een levertijd op te zitten tot eind juli dit jaar :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan