Nu nog een nieuwe Kawbestellen of wachten tot 2004

FC Veldhoven

MF'er
10 apr 2003
213
0
Veldhoven
Hoi,

Ik zit te twijfelen of ik nu nog een nieuwe kawa zx6r zal bestellen of dat ik zal wachten tot 2004.
Ik krijg nu nog goed terug voor m'n sp1.
Wat is wijsheid?
 
11000 euro's...Vind het niet slecht, ik heb het vermoeden dat ie er een koper voor heeft zitten.
Dit is op inruil voor een kawa met akra pijp en datatool alarm.
 
Dat is inderdaad niet slecht. Helemaal als je nagaat dat je nog nieuwe SP1's kunt kopen voor 13.000 euro.
 
eerlijk gezegd ben ik ook nog niet helemaal zeker van me zaak..
Heb altijd kawa gereden en ben een echte kawa fan, maar iets in me zegt, dat ik het wel een grote teruguitgang vind van 1000 naar 600cc. Ben bang dat ik de 600 te licht zal vinden op de duur (proefrit op de 600 beviel wel errug goed...).
 
Tja, als je niet zeker weet of je een 6 wilt, kun je misschien beter op de nieuwe 10 (naar het schijnt :9 ) wachten. Op de 2004 ZX6 hoef je imho niet te wachten: het model is dit jaar helemaal over de kop gegaan dus de 2004 zal wel niet veel anders zijn.
 
Tsja....tis een gevoel


Ik stap echt niet meer op een 600..... mis het inmense koppel onderin...

stuurt wel weer super de super (hoewel een ps1 ook erg strak gaat...)

kan je niet helpen met je keuze maar als je het doet zou ik niet wachten tot 2004 maar gewoon die centen pakken... !!!
 
Ik zou niet wachten :)
2004 model is toch hetzelfde!
Helemaal mee eens, onwaarschijnlijk dat ze volgend jaar de 6 wijzigen.
Trouwens, sinds dit jaar heeft de 6 geen flitsende prints meer. Gewoon geheel egale kleuren. Dus misschien dat zelfs de kleur stelling hetzelfde blijft.
Dan rij je volgend jaar ook nog up-to-date rond. :)
 
Ik zou nog een keer een rondje maken op de 600 voor het gevoel.
En dan gewoon doen. Goed geld die 11k euro! :)
 
Effe wachten mss?

1353zx10r%2Dmed%2Ejpg
 
bestel hem nu! je gaat der geen spijt van krijgen ze
en de kawa heeft wel een zeer sterk midden, of wachten op de zx10? maar die gaat wel duur zijn denk ik en zal ook zeer hard gaan(mischien iets te hard)
 
Terug
Bovenaan Onderaan