Nu ook (bijna) de dupe van een agressieve automobi

MalFunction

MF veteraan
6 sep 2002
1.092
0
Nijmegen
Ik las hier een aantal verhalen over idiote automobilisten die agressief reageren op motorrijders, sinds vandaag heb ik ook zoiets meegemaakt... ;( :(
Ik reed hier in Nijmegen op de buitenste baan van een voorrangsrotonde om vervolgens de volgende eraf te gaan, komt er van rechts met een aardige gang een opel omega die denkt dat ie voorang heeft en rijdt mij dus bijna van mn sokken.
Ik toeteren en maak het gebaar van "uit je doppen kijken zak" met twee vingers tegen mn vizier tikkend.
Komt die zak me achterna, zit op mn hol en loopt te schijnen, komt ie opeens naast me rijden en dreigt ff me van de weg te duwen!
Toen had ik er genoeg van en trap ik hem met 50 terug in zn één (oeps) en trek vol het gas erop. ( meteen mn eerste echte wheelie... }) )
Ik ben er maar met 160 over de busbaan vandoor gegaan, want ik had geen zin om te kijken wie er harder en sterker was... :(

Dit was de eerste keer maar erg happy was er toch niet mee!
 
Toen had ik er genoeg van en trap ik hem met 50 terug in zn één (oeps) en trek vol het gas erop. ( meteen mn eerste echte wheelie... }) )
Ik ben er maar met 160 over de busbaan vandoor gegaan, want ik had geen zin om te kijken wie er harder en sterker was... :(

Beste keus...probeer het mezelf ook aan te leren *D In de auto lukt het me inmiddels, op de motor laat ik me afentoe nog wel es gaan omdat daar mn eigen veiligheid pas echt word aangevallen......ow das nou juist de reden om het op de motor NIET te doen O-)

:z
 
IDD stelletje honden zijn het die dit flikken !!!!!


Als die jou ook maar ff raakt als jij rijd kan je dood zijn , gasten zijn gewoon niet verandwoord bezig !!!!

Jouw oplossing is het beste : "negeren"en snel ervandoor gaan !!!

Ik heb meestal dan last van opgekropte agressie en ik begin naar spiegels en dergelijke te schoppen !! idd niet de juiste oplossing van mij maar kom ik meestal pas later achter .........
 
Tja ik heb er nog steeds een k*tgevoel over, het was me nl nog niet gebeurt.
Dat ze om zoiets lulligs zo gaan doen snap ik echt niet! :? :?
En wat ie opgekropte woede en zo(oi) betreft, k ben niet zo'n held in dat soort dingen... ;)
 
Mensen op rotondes snappen nooit de regels. Ook op 2 baans rotondes als ze af moeten slaan, laten ze geen verkeer voor wat nog op de rotonde zit. Zo ben ik bijna een paar keer m'n auto kwijtgeraakt en bijna meerdere malen onder een auto gekomen met de motor. Nu weet ik dat mensen dom zijn, dus hier bij rotondes let ik altijd 10x zo goed op en doe ik altijd rustig aan op rotondes........ tijd dat ze borden plaatsen op rotondes met de regels |(
 
Ja, het is een beetje oneerlijk voor de mensen die netjes alles doen terwijl er idioten zijn die zuipen, racen, de verkeersregels aan hun laars lappen en weet ik veel wat voor onverantwoordelijk gedrag uitvoeren. Sommige mensen realiseren niet zo goed wat ze aan het doen zijn. Beheersen is zo moeilijk, tenminste ikzelf vind het al moeilijk in de auto, zal wat worden als ik straks iemand meemaak op de weg die me loopt te naaien.....
 
Als ie mij bijna van de weg af had gedrukt dan mistte hij nu minstens zijn buitenspiegel })
Heb je geen deuk in zijn auto getrapt :?

Waar was dat ergens in Nijmegen :?

Maar je hebt verstandig gehandeld.
 
alweer bijna een slachtoffer van zinloos geweld (bestaat er eigenlijk ook zinvol geweld ?), dit is nou waarom er tijdens je rijlessen zo gehamerd wordt op 'defensief rijden', als je maar genoeg kilometers gemaakt hebt zie je dit soort neanderthalers vanzelf aankomen en kun je je aanpassen aan de situatie.
Ik maak dit helaas zelf ook zeer regelmatig mee op de weg en gezien er uit alle lagen van de bevolking wordt deelgenomen aan het verkeer (o.a. zinloos geweldadige types) kan je het maar beter voor zijn.
De laatste keer dat ik reageerde op asociaal rijgedrag had ik binnen 10 seconden 6 a 7 oosterse medelanders om me heen staan, het is daarna een hard gelag met knikkende knietjes weer in je auto te stappen met je ingeslikte eergevoel achter in je strot omwille van het feit dat er thuis nog een gezin op je te wachten zit, het lijkt verdomme wel een jungle waar alleen het recht van de sterkste geldt :(

Gelukkig zijn wij nog altijd sneller dan de gemiddelde jager (ik draaf door)

Greetz
 
Waarschijnlijk is deze autorijder net van zijn scootah afgestapt...

Zelfde principe...alleen is er voor opzettelijk doodrijden een lagere straf dan doodslaan.
 
Tsja,

wat moet je hier nu van zeggen :( . (toch jammer dat de middelvinger smily weg is)

Maar je hebt gedaan wat je volgens mij het best kunt doen, gewoon gas erop en wegwezen.

Maar positief, je eerste wheelie :} .

ps had Max ook geen Omega ;) , hij is natuurlijk wel de wheelie king. Mischien wilde hij het je gewoon leren. :9
 
bah. irritante mensen. ach, hij weet waarschijnlijk niet beter en waarschijnlijk nog inderdaad, net van de scootah (*offtopic*niet allemaal slecht trouwens, ik rijd ook nog op zo'n bagger ding. altijd netjes*offtopic*) of zelfs net uit de pampers. mn pa is ook een keer op zn bek geslagen toen hij zo'n kerel niet zn zin gaf.

denk dat je het beste heb gedaan!
 
Je kunt zijn kenteken doorgeven aan politie en melding maken van het voorval.
Ik weet, kans dat ze iets doen is heel klein. Maar stel dat hij dit regelmatig doet, en er zijn "meerdere slachtoffers" die zijn nummer doorgeven aan politie, dan zal politie echt wel een keer gaan kijken bij de malloot.....

Ben zelf al eens van de weg gedrukt door een auto (was toen zelf ook met auto)
Heb toen met autotelefoon politie gebeld en ben de auto gevolgd en zo politie via telefoon naar hem toe geleid.
Hij werd opgepakt, ik werd bedankt en ben toen naar huis gereden. Gebeurde s' avonds laat. Kreeg ik om 12 uur 's nachts een telefoontje: politie. Of ik een verklaring wilde afleggen, dan kon justitie morgen snelrecht toepassen............
De kerel had meer dan 1 promile alcohol en reed onverzekerd rond in een niet apk gekeurde auto.
Door mijn verklaring heeft hij naast bovenstaande feiten ook toegegeven agresief gedrag te hebben vertoond.

Zo kun je het dus ook oplossen.......
 
een kennis van mij is zo eens op de snelweg de middenberm ingedrukt en met de motor ten val gekomen. klootzakken zijn het die automobilisten die het niet kunnen hebben dat ze in zo'n bak zitten te stomen.
 
Ik wil hier toch ff op reageren want ik reed gisteren in Nijmegen met mijn Opel bijna een Motorrijder aan.... *D NEEEEE HOOOOR geintje rustig aan!!!

Ik begrijp ook niets van die gefrustreerde eikels die niets liever willen dan zelf motorrijden maar nog te mongool zijn om in een auto niet om te vallen.

Ik vind dat je het goed hebt opgelost maar begrijp dat je er nog geen goed gevoel over heb, dat zou je denk ik wel hebben als je nog ff 1x je vinger naar hem op had gestoken terwijl je met je weelie bezig was 8-)

To all the FRUSTIES!! :P
 
Hey Malfunction !

Nou, nou wat een aso's wonen er in Nijmegen zeg !! :) Stomme hufters die wegpiraten. Gelukkig loopt het dankzij je verstandige beslissing goed af.

Ik zou er ook niet goed van zijn mocht het mij overkomen en dan toch niets terug kunnen doen. Een vette trap in de flank of de spiegel eraf is wel het minste om jezelf een gevoel van rechtvaardigheid te geven...

Met de auto heb ik het al een paar keer aan de hand gehad, met de motor nog niet en ik zit er ook niet op te wachten eerlijk gezegd.
 
Hey Malfunction !

Nou, nou wat een aso's wonen er in Nijmegen zeg !! :) Stomme hufters die wegpiraten. Gelukkig loopt het dankzij je verstandige beslissing goed af.

Al vraag ik me af of het verstandig is om met 160 km/h over een busbaan te scheuren...
 
Nijmegen en Keizerkarelplein/takenhofplein , elke keer feest daar.

Het is er onoverzichtelijk en vergeet niet dat ze je als motorrijder niet zien , laat staan daar.

Dus hou je gewoon bedeesd daar en let op jezelf door goed om je heen te kijken en alles te ontwijken.
Ik snap niet dat je je daar zo druk om kan maken als je op de rotonde zit daar.
 
...De kerel had meer dan 1 promile alcohol en reed onverzekerd rond in een niet apk gekeurde auto.
Door mijn verklaring heeft hij naast bovenstaande feiten ook toegegeven agresief gedrag te hebben vertoond.

Zo kun je het dus ook oplossen.......

Kortom een lekker ventje... 20 km achter zijn eigen auto hangen zal hem deugd doen (en anders mij wel }) )
 
Oplossing tegen dit soort figuren: Handje vol grint in je zak en op tijd laten ontsnappen. (gemeen he) doen ze het nooit meer.
 
Of ze pakken uit wraak de volgende motorrijder die ze tegenkomen ( He... hij daar met die twee wielen.. die was het!!) Ik kan me voorstellen dat je genoegdoening wil voor hetgeen ze je flikken, maar schade toebrengen maakt ten eerste jou ook schuldig en het beeld dat die eikel(m/v) van een bestuurder van motorrijders heeft zal er echt niet beter op worden. Daarnaast zullen ze zo echt niet alleen tegen motorrijders doen. In de auto kom ik ze ook tegen!
 
Je kunt zijn kenteken doorgeven aan politie en melding maken van het voorval.
Ik weet, kans dat ze iets doen is heel klein. Maar stel dat hij dit regelmatig doet, en er zijn "meerdere slachtoffers" die zijn nummer doorgeven aan politie, dan zal politie echt wel een keer gaan kijken bij de malloot.....

Ben zelf al eens van de weg gedrukt door een auto (was toen zelf ook met auto)
Heb toen met autotelefoon politie gebeld en ben de auto gevolgd en zo politie via telefoon naar hem toe geleid.
Hij werd opgepakt, ik werd bedankt en ben toen naar huis gereden. Gebeurde s' avonds laat. Kreeg ik om 12 uur 's nachts een telefoontje: politie. Of ik een verklaring wilde afleggen, dan kon justitie morgen snelrecht toepassen............
De kerel had meer dan 1 promile alcohol en reed onverzekerd rond in een niet apk gekeurde auto.
Door mijn verklaring heeft hij naast bovenstaande feiten ook toegegeven agresief gedrag te hebben vertoond.

Zo kun je het dus ook oplossen.......

ja dat zijn ook goede oplossingen, beetje overdrijven en het is zo poging tot doodslag of iets in die richting ;)

nou ja, hij probeerde je wel van de weg te drukken.... staat ongeveer gelijk met poging tot...

en als ie toevallig ook nog andere overtredingen maakt en de pliessie heeft een goeie dag krijgt ie nog een boete aan zn reet ook...
dat voelt denk ik nog beter dan een middelvinger :)
 
ja dat zijn ook goede oplossingen, beetje overdrijven en het is zo poging tot doodslag of iets in die richting ;)

nou ja, hij probeerde je wel van de weg te drukken.... staat ongeveer gelijk met poging tot...

en als ie toevallig ook nog andere overtredingen maakt en de pliessie heeft een goeie dag krijgt ie nog een boete aan zn reet ook...
dat voelt denk ik nog beter dan een middelvinger :)


Hij is nachtje vastgezet en volgende dag voorgeleid (snelrecht). Zal wel wat meer zijn geweeest dan een simpele boete.
En inderdaad, het voelde zo goed..........
 
Terug
Bovenaan Onderaan