Nu op BBC1: Flitspalen en 200mile club (motoren)

full
 
omg, wat een propaganda weer :X
Stukje van zojuist: moeder die een kind verloren heeft door iemand die naar hun zeggen te snel reed. Vind ik uiteraard ook triest, maar je laat een kind van 7 toch niet alleen op straat om te gaan spelen B|
Daar verandert een flitspaal niks aan.
 
ha nu wordt het leuk, ze hebben blijbaar een paar fast-bikes tapes gekocht :)

Ja he. en wat een schoften zijn die fastbikers ook he ze hebben overal schijt aan.

Item van die man in die rolstoel was weer ff wat minder '( , maar ik betrap mezelf toch op die "ach dat gebeurd mij toch niet", ondanks het feit dat ik al een keer tegen een lantaarnpaal gelegen heb.
 
Oooooh het stukje waar die kerel met zijn schouder een spiegel van een wagen afrijdt :P

Bwa was een beetje een voorspelbare reportage over de bikers zelf (tweede deel)
Over ouders van verkeersslachtoffers (eerste deeltje) moet je niet lullen zolang je het zelf niet meegemaakt hebt.

Pliessie tegen man die 90mph reed waar 60 mag:
"Will you do it again?"
Man:
"What do you think?"
:+
 
Het enige vernieuwende voor mij was dat 25 jaar geleden drank in het verkeer nog geaccepteerd was en nu als aso wordt gezien en ze datzelde met speeding willen gaan doen.

Mijn arme kinderen zijn dus veroordeeld tot aso zijn (zie het groeiende aantal moraalridders hier)
 
de tuff tuff club is ook heeft ook zoiets met flitspale,

staan wijze dingen op om ze te terrorseren (man wat een moeilijk woord)
 
Het enige vernieuwende voor mij was dat 25 jaar geleden drank in het verkeer nog geaccepteerd was en nu als aso wordt gezien en ze datzelde met speeding willen gaan doen.

Mijn arme kinderen zijn dus veroordeeld tot aso zijn (zie het groeiende aantal moraalridders hier)

25 jaar geleden was ik 18 jaar, kon je dronken rondrijden in het weekend om 3 u in de morgen, de enige die je kon tegenkomen was je maat die even dronken was O-)

Nu daarentegen:

Het personenautopark is in de periode 1980-2002 met meer dan de helft toegenomen tot 6,8 miljoen auto's. Het aantal auto's met een LPG-installatie neemt sinds 1991 gestaag af en is terug op het niveau van het begin van de jaren tachtig. In 2002 waren er 470 000 motorfietsen, bijna vijfmaal zoveel als in 1980.
 
Mwoah, alcohol in het verkeer is niet meer geaccepteerd omdat mensen die bezopen zijn veel ongelukken maken.

Met snelheid is dat toch iets anders. Ik heb ook nog geen onderzoek kunnen vinden dat aangeeft dat veel ongelukken te wijten zijn aan een te hoge snelheid. Op snelwegen en andere wegen zonder kruisingen en oversteekplaatsen kan ook best harder gereden worden. Maar daar gaan ze nu juist flitspalen en verdekt opgestelde mobiele controles neerzetten, want dat levert het meeste geld op. Ervaren weggebruikers zien namelijk dat je op zo'n weg veilig wat harder kan rijden en trappen het gas in... en weer KASSA voor de overheid.

En tegelijkertijd vragen ze zich in Den Haag dan af waarom er toch zoveel files zijn. :? Ja, vind je 't gek, er zitten mensen tussen die bang zijn om geflitst te worden en die dus maar 10 km. onder de limiet gaan rijden. Daarnaast heb je nog de noodstop-acties van mensen die nog net (niet) op tijd de (mobiele) radarcontrole zien en mensen die 10 minuten lang 70 ipv. 80 rijden omdat ze zonet 10 min. 90 reden en aangezien ze op een trajectcontrolestrook rijden.....

ARGH :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan