Nu op Discovery: Twist of the Throttle, over Yamaha

Welcome to Twist of the throttle.....Yamaha............when we TWIST the THROTTLE.............this bike makes you want to TWIST the ThRottllee.....Yamahaaa........with a twIST of the THROTTLE......it's time to TWIST ThE ThRoTTle....the new Yamaha....TWISTINGGG the THROTTLE..........

Zo dat was Yamaha. Volgende week: Honda......when we TWIST THE THROTTLE :P
 
Welcome to Twist of the throttle.....Yamaha............when we TWIST the THROTTLE.............this bike makes you want to TWIST the ThRottllee.....Yamahaaa........with a twIST of the THROTTLE......it's time to TWIST ThE ThRoTTle....the new Yamaha....TWISTINGGG the THROTTLE..........

Zo dat was Yamaha. Volgende week: Honda......when we TWIST THE THROTTLE :P

_O-
 
GVD tot de reclame had ik nog ontvangst met de schotel, schijt regen ook.
 
[me="Annanas"]is ineens heel blij met die tv-steun waar de tv aan hangt :+[/me]

'Tv kijken vanuit de woonkamer'.

Vraag wel even of pap naast me komt zitten :P Laatst ook al eentje over Honda gezien O-)
 
Wel mooi dat die ontwerpers daar zeggen: Wij vinden dat een motor een Wezen is en niet zomaar een gebruiksvoorwerp :}
 
Zal ze is downloaden, Tnx voor de tip !

Bimota
MV Agusta
Suzuki
Kawasaki
BMW
Ducati
Honda
staan er wel, yamaha nog niet :P
 
Laatst bewerkt:
Nou heb ik wel het idee dat sommige motoren een ziel hebben maar een yammie?....neuh :N



:+
 
heb ook gekeken , wist nie dat Yamaha maar 2 modellen uitgeeft.
de R6 en de R1..... ;)

geen XT of geen FJR enz...... :+
 
Trouwens even een vraag tussendoor:

Wat was nou zo bijzonder aan kawazaki...... die 3-cilinder 2-takt 350/500 etc of wat anders.... :?
 
Trouwens even een vraag tussendoor:

Wat was nou zo bijzonder aan kawazaki...... die 3-cilinder 2-takt 350/500 etc of wat anders.... :?

Deze?

The first Kawasaki Triple was the H-1 Mach III 500, introduced in late 1968.[1] The original H-1 was unique for using a CDI ignition which operated through an automotive style distributor. The H-1 offered a high power to weight ratio for the time, but had generally poor handling and weak drum brakes front and rear. It was the quickest production motorcycle at the time. When motorcycle journalists expressed some disbelief, Kawasaki suggested they take a new H-1 to the drag strip. Using a regular production model with only 7 miles on it, Tony Nicosia ran the quarter mile in 12.96 seconds at 100.7 mph for the press to witness (the official figure was 12.4 secs - quite believable on a well run in machine).
 
Terug
Bovenaan Onderaan