nu op discovery

:} :} :}
Op cartoon network zijn The Flintstones , voor t geval je er niet tegen kan :P
Ik vind dit soort motorrijden trouwens wel net "over the edge" |(
 
Ben nu aan het kijken en heb het het denk ik ook al eens gezien. Maar het blijft toch leuk om naar te kijken als je toch niets beters te doen hebt.
 
TITAN :r
superkots.gif
 
Geen reet aan :r

Dat programma heeft het zelfde nivo als de gemiddelde basisschool spreekbeurt. :Z

Ik ga mijn spreekbeurt beginnen.

Je hebt racemotoren
je hebt cros motoren
je hebt shoppers
je hebt trailmotoren
en je hebt drag racers

Dit was mijn spreekbeurt.

Laat dan helemaal niks zien. :(
 
tja het stelt idd geen moer voor

en het is verschrikkelijk oud ook nog :r

en alles is extreem en state of the art en weet ik wat allemaal, hebben ze het over een doodnormale crosser :?

slap geouwehoer allemaal.

wel mooi om joey dunlop nog even te zien tijdens de TT of Man :}
 
Het stelt niks voor en het niveau is inderdaad bar laag.

Alleen de Proton even zien das leuk... de rest niet :(
 
:^ Hier nog zo één. Lulverhaal met zo'n niveau dat niemand hier iets interessants gehoord heeft, lofzang op de geweldige KR3 die nooit aan de top gekomen is (maar ja, amerikaans team he) en de ultieme motor voor ELKE motorrijder, de Titan (ook al amerikaans, toevallig zeg). Ik weet niet of dat voor alle badkuiparme medemensen zo is (lijkt me al stug) maar voor ons plastichappers in ieder geval niet.

KrJr op de KR3 was trouwens 1997, dus ook al 5 jaar oud.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga mijn spreekbeurt beginnen.

Je hebt racemotoren
je hebt cros motoren
je hebt shoppers
je hebt trailmotoren
en je hebt drag racers

Dit was mijn spreekbeurt.

Da's dan een 5-
Er zijn nl. nog veel meer motoren, OA toermotoren }) :+
 
Ik vond het stuk over de TT wel leuk.
En hillclimbing ook wel leuk, vooral dat korte stuk over dat ze het in Europa anders doen :)
Stelde niet veel voor maar het is toch leuk dat er eens wat over motoren op tv is.
 
Ik merk dat de gemiddelde badkuiprijder hier niet tevreden over was.

jij wel dan??

Het was een korte kijk in de 'motorwereld' voor mensen die geen motor rijden en er ook nog niks over wisten.

och ja...beter dan de zoveelste 'sharkweek' :Z :Z
 
Het was inderdaad een oude docu. Uit 1997 alweer.

Zo werd tijdens het stukje over the Isle of Man ook iets gezegd over Joey Dunlop. Een legende en meervoudige winnaar van de Isle of Man die helaas in 2000 alweer was heengegaan.

Voordeel (of nadeel) van Discovery Channel, ze blijven herhalen, dus je hoeft niet bang te zijn dat je iets mist. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan