Nu op Eurosport: review MOTOGP 2003

Wat wil je? 240 pk.... Ik durf het bijna niet te vragen, maar ..... mag ik ff? :z

Het volume staat lekker hard, kunnen de buren eens horen hoe een echte motor klinkt... (Ze horen mijn akra al genoeg :} , maar dit klinkt ook allemaal :9~ )

Dinx : I just luvvvvv your avatar... heb je die ook in het groot?
 
Wordt het toch nog een tropische kerst!! :)
Thanx!

MOTO GP Rulezzzzzzz!!!!
 
Het geeft je toch te denken:

Honda v5, Ducati V4....

Waar en wanneer kan ik mijn V4 bestellen?
(Volgens mij toch de blokconfiguratie van de toekomst)
 
Laatst bewerkt:
Wat een slijmbal is dat toch die fuchs...

By the way: die Marc Knophler (dire straits) bouwt ook zeer mooie racers... zolang ie er zelf niet aflazert... :+
 
Laatst bewerkt:
Heb je die foto in "motor" gezien van colin edwards die in de brand staat?

De beter barbeque, zullen we maar zeggen
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij zijn we de enige motorrijders die on line zijn... hhahahaha Merry XMAS!
 
Op woensdag 24 december 2003 00:28 schreef Er6ik het volgende:
Heb je die foto in "motor" gezien van colin edwards die inde brand staat?

De beter barbeque, zullen we maar zeggen

Heb alleen de Kickxstart en motor-wereld :)
 
Je mist niet veel! ;)

Groetjes van de kerstvrouw:
full
 
WAT EEN BAGGERKOMMENTATOR !!!!!

Ook nu weer naast het nut-te-lo-ze geneuzel ALLE interviews verpest GRRRRRRR :X ik hoop dat de BBC zoveel mogelijk races gaat uitzenden om de ergernis aan dat waar-de-lo-ze gezwets een bèètje te beperken :X
 
WAT EEN BAGGERKOMMENTATOR !!!!!

Ook nu weer naast het nut-te-lo-ze geneuzel ALLE interviews verpest GRRRRRRR :X ik hoop dat de BBC zoveel mogelijk races gaat uitzenden om de ergernis aan dat waar-de-lo-ze gezwets een bèètje te beperken :X

Moet je em gewoon in het Engels bekijken (als je de mogelijkheid heb natuurlijk)... :}

Ik hebbem opgenomen btw... iemand een host voor 885 MB? |(
 
WAT EEN BAGGERKOMMENTATOR !!!!!

Ook nu weer naast het nut-te-lo-ze geneuzel ALLE interviews verpest GRRRRRRR :X ik hoop dat de BBC zoveel mogelijk races gaat uitzenden om de ergernis aan dat waar-de-lo-ze gezwets een bèètje te beperken :X
Het kan altijd erger: wat dacht je van Humberto Tan tijdens de TT? :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan