Nu op Peter R. de V. Motordiefstal gebrek optreden Politie

ik bekijk het ook, heb het toen ook gevolgt toen werd de mvm eigenaar vast gezet omdat hij nog iets moest betalen, ben benieuwd hoe het nu afloopt.
 
Pfff wat brutaal man! Schandalig gewoon!

Las hier laatst ook een topic van een jongen waar hetzelfde bij is overkomen.. Waarbij de politie ook geen fuck deed om de eigenaar te helpen!
 
Dit is niet alleen de 'schuld' van de politie, maar vooral van de politiek. Deze bezuinigd hele korpsen weg.
 
Ik moest stiekem wel een beetje lachen toen de verborgen camera aanhangwagen werd weggesleept. Zelfs die dief zat te kijken van 'wtf?'.
 
Tsja, het is te triest voor woorden dit..

Maargoed, ik denk inderdaad ook dat dit niet alleen de schuld van politie, maar ook van de politiek. Wanneer zij die vent op zouden pakken en er staat hooguit 5 uurtjes taakstraf op...
Daar gaat de politie blijkbaar ook de moeite niet voor doen..

En dan dat chagerijnige wijf aan de telefoon, die mevrouw Wilbrink :r
 
Geen wonder dat er zelden ooit een motor wordt teruggevonden.

En wij maar belasting betalen !

:( :( :(
 
Vraag me af waar het "ja maar" van enkele welbekende MF-leden blijft _O-
 
Die woordvoerder zei dat de prioriteit bij zedenzaken enz ligt.. dat rijmt niet helemaal met het wegslepen van die auto van de camera :z Of ligt dat in het zelfde straatje bij de politie.....
 
Dat mensen zo rustig kunnen blijven joh, ik zou die agent door de telefoon heen trekken!
Laat me dus echt niet zo lang aan het lijntje houden, dan krijgt ze de volle laag
 
heb het net gezien, komt me bekent voor de houding van de politie.
Toch maar een mf knokploeg???
Haal je iig meer mee.


Gr nemo!
 
Zo zie je maar weer dat het toch een grote logge ambtelijke molen is!!!
Als ik daar als klein zelfstandig ondernemer naar zit te kijken, kan ik mezelf daar zo kwaad over maken!!
Ik werk me een slag in het rond voor m'n centjes en klantenkontact/service is bij mij nummer 1, maar als het geld daar toch zo binnenwaait, vanuit de staatskas, maakt het ineens geen kloten meer uit!!

Ongelooflijk zo'n lakse houding, en die mensen aan de telefoon en balie, daar schaam je je toch dood voor!!
En ik maar belasting betalen.......... DOE ER DAN WAT VOOR!!!!
 
Laatst bewerkt:
Heb het ook gezien en vind dit inderdaad wel een erg schandalig optreden van de politie.

Hij leverde toch het rijbewijs af, dus dan is het toch even intikken in de computer, naar het adres gaan en betreffende persoon vriendelijk of minder vriendelijk het busje in te werken en klaar is kees (of koos, of de politie) in dit geval.

Kan me aan de andere kant ook wel voorstellen dat, als de identiteit van de dader niet bekend is, de prioriteiten niet bij gestolen auto/motor liggen of dat het in ieder geval langer duurt voor dat men meer weet over de zaak.

De politiek zal hier ook welmee spelen met de diverse bezuinigingen die gedaan zijn in het verleden en als het daadwerkelijk zo is dat er te veel werk voor te weinig mensen is, dan wordt het gewoon tijd dat er meer mensen bij komen, want minder werk zal er niet komen denk ik....
 
Laatst bewerkt:
Heb het zelf ooit eens gehad met een oude opel kadett.

Auto gestolen, aangifte gedaan.
Rondjes gereden en auto terug gevonden, politie gebeld.
Ze zouden zo komen ik moest wachten bij de auto.
Na 3x bellen en 1,5 uur wachten auto maar gewoon mee genomen. (wel gebeld daarvoor)
Heb de auto thuis, ga aan de slag om de andere dag weer te kunnen rijden naar mijn werk.
Wordt ik gebeld door de politie, ik moest nb meteen naar het woutenbureau komen met de auto anders zou ik worden opgepakt wegens diefstal. :(
Kom ik daar aan en meld me netjes, loopt een agent naar mijn auto en zegt ijskoud: ik weet niet waarom u moest komen, prettige dag verder.
denk je alles gehad te hebben krijg ik na 1 week een bericht van rdw dat ik niet meer in mijn auto mag rijden omdat ik de politie geen kans gegeven had te beoordelen of mijn auto nog rijdeugdelijk was. :(
Pas 3 weken later kreeg ik bericht dat ik weer mocht rijden.
Leuke is dat er in de tussentijd nooit iemand naar de auto is wezen kijken.

Maand later wordt die bak weer gestolen, ik heb maar eerst gezocht en gevonden.
Politie maar buiten spel gelaten. :+
 
Echt om kromme tenen van te krijgen. Wel de auto wegslepen, kennelijk prioriteit numero uno, en die gast laten lopen. :( :?

Ook de reactie van die persvoorlichter... het zal zijn motor maar zijn. Piept hij wel anders.
 
Echt om kromme tenen van te krijgen. Wel de auto wegslepen, kennelijk prioriteit numero uno, en die gast laten lopen. :( :?

Ook de reactie van die persvoorlichter... het zal zijn motor maar zijn. Piept hij wel anders.

Vond dat die persvoorlichter toch wel aardig het boetekleed aan deed... Hij vond zelf dat het zo niet hoorde en dat hij zelf ook vond dat de wachttijden aan de telefoon niet naar behoren zijn....
Ook de manier waarop deze man is afgescheept vond hij niet kunnen, dus wat dat betreft kun je die persvoorlichter niet echt iets verwijten....

En je vergeet dat het niet de enige zaak is die ze op moeten lossen. Vind jou reactie een beetje erg kort door de bocht.

Neemt niet weg dat ze in deze zaak veel sneller hadden kunnen handelen en het binnen een weekje wel opgelost had kunnen zijn....

Als het mijn motor was geweest, had ik ook gewild dat die boven op de stapel komt, maar ja...dan bellen er nog 10 anderen die dat ook willen....Het lijkt allemaal zo makkelijk als je maar 1 zaak eruit haalt en niet het grote geheel wilt zien zoals jij dat nu doet....
 
Heb het zelf ooit eens gehad met een oude opel kadett.

Auto gestolen, aangifte gedaan.
Rondjes gereden en auto terug gevonden, politie gebeld.
Ze zouden zo komen ik moest wachten bij de auto.
Na 3x bellen en 1,5 uur wachten auto maar gewoon mee genomen. (wel gebeld daarvoor)
Heb de auto thuis, ga aan de slag om de andere dag weer te kunnen rijden naar mijn werk.
Wordt ik gebeld door de politie, ik moest nb meteen naar het woutenbureau komen met de auto anders zou ik worden opgepakt wegens diefstal. :(
Kom ik daar aan en meld me netjes, loopt een agent naar mijn auto en zegt ijskoud: ik weet niet waarom u moest komen, prettige dag verder.
denk je alles gehad te hebben krijg ik na 1 week een bericht van rdw dat ik niet meer in mijn auto mag rijden omdat ik de politie geen kans gegeven had te beoordelen of mijn auto nog rijdeugdelijk was. :(
Pas 3 weken later kreeg ik bericht dat ik weer mocht rijden.
Leuke is dat er in de tussentijd nooit iemand naar de auto is wezen kijken.

Maand later wordt die bak weer gestolen, ik heb maar eerst gezocht en gevonden.
Politie maar buiten spel gelaten. :+
_O- :')
 
Heb het zelf ooit eens gehad met een oude opel kadett.

Auto gestolen, aangifte gedaan.
Rondjes gereden en auto terug gevonden, politie gebeld.
Ze zouden zo komen ik moest wachten bij de auto.
Na 3x bellen en 1,5 uur wachten auto maar gewoon mee genomen. (wel gebeld daarvoor)
Heb de auto thuis, ga aan de slag om de andere dag weer te kunnen rijden naar mijn werk.
Wordt ik gebeld door de politie, ik moest nb meteen naar het woutenbureau komen met de auto anders zou ik worden opgepakt wegens diefstal. :(
Kom ik daar aan en meld me netjes, loopt een agent naar mijn auto en zegt ijskoud: ik weet niet waarom u moest komen, prettige dag verder.
denk je alles gehad te hebben krijg ik na 1 week een bericht van rdw dat ik niet meer in mijn auto mag rijden omdat ik de politie geen kans gegeven had te beoordelen of mijn auto nog rijdeugdelijk was. :(
Pas 3 weken later kreeg ik bericht dat ik weer mocht rijden.
Leuke is dat er in de tussentijd nooit iemand naar de auto is wezen kijken.

Maand later wordt die bak weer gestolen, ik heb maar eerst gezocht en gevonden.
Politie maar buiten spel gelaten.
:+

Ik denk dat dit de beste methode is, de dief zal geen aangifte doen van iets wat toch niet van hem is en dat ook niet kan bewijzen, jij daar in tegen wel, je hebt immers de papieren !
 
Terug
Bovenaan Onderaan