Nu op RTL5 gevaar op de weg met motoren

Wat een gore hufter was die automobilist net in programma.... Zo iemand die niet eens naar voren kijkt moeten ze zijn rijbewijs afnemen.
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :( :( :( :( :( :( :(
 
Wat een gore hufter was die automobilist net in programma.... Zo iemand die niet eens naar voren kijkt moeten ze zijn rijbewijs afnemen.
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :( :( :( :( :( :( :(
Iedereen maakt helaas fouten en iedereen kijkt wel eens wat over het hoofd. Meestal loopt het goed af maar niet altijd.

Hij zal het niet met opzet gedaan hebben en was in ieder geval enorm bedaan met het lot van het slachtoffer. Uiteraard was het een grove fout die niet mocht gebeuren.
 
Yep, nog een stuk van gezien...

En hoe rijdt Heer Kalf weg aan het einde van het programma :? Met een minimale butsmuts en maakt niet eens het riempje van de helm vast |( :( Alard Rund doop ik 'm van nu af aan!
 
Ging idd nergens over...

Om heel eerlijk te zijn ging het niet eens over motorRIJDEN.

Och zo'n slipbaantje wil ik wel eens doen....met ook diezelfde motor :) niet met de kawa :P
 
* Heeft het gezien. (laatste 5 minuten)

Hoe kan iemand tips geven over het achteropzitten, gerelateerd aan een leunstoel terwijl ie zelf op het ultime voorbeeld van die leunstoel zit :?
Wel goed vasthouden als je hard optrekt :z

Voor de rest geen idee waar het over ging aangezien dat alles is wat ik heb beleefd van de uitzending
 
Die slipcursus was ook blaten eerste klas zeg...
Je ziet hem gewoon vól de rem inknijpen! op droog stroef wegdek klap je zo nog onderuit... Dus op zo'n slipstrook helemaal... Vreemd, niet?
Dat ie ook meer achterem dan voorrem gebruikt of gas geeft bij bocht uit ipv als ie pas helemaal recht op de wielen staat levert spectaculaire beelden op, maar da's toch niet normaal rijgedrag als het glad is?

Beetje in scene gezet, I think...

Verhaaltje van slapert die niemand zag en de motor-verzamelaar waren nou ook niet bepaald in de categorie boeiend... Hoop wel dat me ma het niet gezien heeft, anders krijg ik weer weken gezeik dat motorrijden gevaarlijk is, niet alleen door jezelf, maar ook door anderen...

Al met al weer een écht Oud-Hollands product zonder veel waarde... :X
 
En nu op net 5: easy rider.

Eigenlijk niet zo'n goede film, gaat nergens over.
Maar hoort wel bij de opvoeding van elke motorrijder.
 
Hmm..niet gezien vanavond...wel het origineel, TIJD terug...2 broers ofzo die stoppies maakten en vrij hard reden...

Geen boeiende aflevering.
 
Nog even iets anders, waar ik net aan dacht, mbt gevaar op de weg.

Lees de titel van het programma, en zie hoe aan het eind de presentator(?) wegrijdt, nog even een helmpje opzetten, maar de sluiting, ach laat maar lekker wapperen |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan