NU: sbk op Eurosport

thnx :}

wat was er nu met haga aan de hand tijdens de superpole? Volgens mij is ie in de uitloopronde ook nog onderuit gegaan :?
 
G*dver, ik heb hier geen eurosport! |( Zenden die toevallig ook via het web uit?
 
Jezus, wat waren die fabrieks duc's aan het knokken aan het einde zeg! Dat was mooi om naar te kijken!

En ten Kate--> :}

2e manche maar opnemen, morgen vroeg op...


Glijen (en blijven rijden) is mooi op TV!
 
Chris Rulez! 8-)

Haga uiteraard ook! :} :}

Fila Ducati got their ass kicked!!! Wel mooie fight van die 2, en dikke slides van Laconi :} :} Ging af en toe maar net goed..
 
Jezus, wat waren die fabrieks duc's aan het knokken aan het einde zeg! Dat was mooi om naar te kijken!

En ten Kate--> :}

2e manche maar opnemen, morgen vroeg op...


Glijen (en blijven rijden) is mooi op TV!

:^

Geweldige wedstrijd. Knap gereden van Chris Vermeulen, maar als Haga gewoon een beetje voorin had kunnen starten was het wellicht nog spannender geweest. Maar die Toseland en Laconi reden echt op het scherp van de snede. Geweldige inhaalacties en slides die twee :}

[me]Odie wil zelf ook wel eens een paar rondjes sturen daar :) [/me]
 
Petje af voor de ten Kate mannen en Chris Vermeulen !!! Heel erg knap gedaan!
Mooi om die man zo te zien rijden, dat wordt mogelijk nog een hele grote!
Wat Suzuki / Kawasaki en Yamaha jaren niet is gelukt, en met de nieuwste kanonnen ook niet dus, lukt Ten Kate wel. Ga er maar aan staan , 1e jaar in de suberbike, geheel nieuwe motor, en voor Vermeulen gister een heel nieuw circuit, ik vindt het echt geweldig, Proficiat !!!!!!!
NB, Ik heb het hier over de laatste 3 jaar ongeveer. Chili had wel succes in de jaren 98/99/00 met de 7.5 GSX R Suzuki, hij won toen ook races, ook Kawasaki was toen redelijk succesvol. En Haga op de R7 niet te vergeten, hij werd bijna wereldkampioen op de 4 cilinder!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan