Nu splash screen op de index..

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.946
4.192
De Betuwe
Beste motorfreaks,

Zoals je wellicht al gezien hebt heb ik de index van motor-forum wat aangepast.

Dit omdat het er wel leuk uitziet, en er nu wat meta-tags inzitten, zodat we ook te vinden zijn met alle zoekmachines! :)

Met dank aan BertV voor het mooie plaatje! :)

Kan het beter? Vertel het me (en BertV)...
 
Mooi, alleen het plaatje komt bij mij onder in het scherm (15inch, 800x600) Ik moet zelfs een beetje scrollen. Maar het geeft het forum een wat beter gezicht.
 
www.motor-forum.nl

en niet

www.motor-forum.nl/forum/

Ik heb trouwens ook net even ingelogd via motoroccasion naar dit forum. Je krijgt dan het hele beeld gevuld met het forum zonder je werkbalken. Vind ik persoonlijk irritant. Maakt mij verder geen zak uit, want zo vaak zal ik op die manier niet op dit forum komen.
 
Ik heb trouwens ook net even ingelogd via motoroccasion naar dit forum. Je krijgt dan het hele beeld gevuld met het forum zonder je werkbalken. Vind ik persoonlijk irritant. Maakt mij verder geen zak uit, want zo vaak zal ik op die manier niet op dit forum komen.
Het enige verschil wat ik merk is die banner onderin, verder merk ik niet dat we nu onderdeel zijn van motoroccassion. :) Goeie zaak zo.
 
Het enige verschil wat ik merk is die banner onderin, verder merk ik niet dat we nu onderdeel zijn van motoroccassion. :) Goeie zaak zo.

je mist de back knoppen en dergelijke.

noujah, zo lijkt het voor hen toch nog een beetje op een eigen forum he.
Nadeel is natuurlijk wel dat je geen adresbalk meer hebt :(
misschien toch beter duidelijk www.motor-forum.nl in de vensternaam (de meetqal blauwe balkje helemaal bovenaan) zetten?
 
btw, dat rode op het splashscreen mioet wat juist voorstellen?
Ik zie er eerlijk gezegd ene koplamp in van een 4-wieler.. BMW?

intro.jpg
 
Mooi, alleen het plaatje komt bij mij onder in het scherm (15inch, 800x600) Ik moet zelfs een beetje scrollen. Maar het geeft het forum een wat beter gezicht.

Ik draai hier ook 800x600 op 17 inch beeldscherm en dat plaatje komt inderdaad niet mooi op het scherm.
 
splash-screens zuigen, kwil direct bij de info!
mot ik me link weer aanpassen...

en die detail-foto lijkt eerder iets van een auto dan van een motor... of je moet toevallig dat model kennen (ikke nie)
 
Tis iig GEEN Fazer...

ACFACD.JPG


De Fazer heeft geen luchthappers onder de lamp...

ACF3D.GIF
 
Laatst bewerkt:
Kunnen die metatags niet simpelweg op de index pagina geplaatst worden eigenlijk?
 
Terug
Bovenaan Onderaan