nummerplaat opklap systeem foto's

Mooiste systeem is een servomotor (helaas niet in 12 Volt te verkrijgen) of een stappenmotor. DAT zou het beste werken.
 
Collega van mij heeft net een motor gekocht waar precies zo'n zelfde systeem op zit, werkt echt perfect, binnen een fractie van een seconde is de plaat weg ! Hij moet alleen nog wat maken zodat de plaat ook weer teruggaat, die blijft nu omhoog tot hij hem met de hand weer terugduwt ( en dat gaat niet tijdens het rijden ;) )

Gewoon een veer. :)
 
Gewoon een veer. :)

Werkt niet, want je moet die veer ook uittrekken en grote kans dat het systeem dan heel even wegeklapt is en dan meteen weer terugstaat. Systeem moet echt wel wat langer werken om ongestoord langs die controlepost te zoefen 8-)

Je moet dus wel zeer alert zijn op die dingen langs de weg. Ik deed niets anders dan de berm scannen. De rest zag ik wel vanuit mijn ooghoeken. OP plaatsen waar men ACHTER kon staan, daar ging het gas er heel even af, om vervolgens weer volgas verder te gaan.

Laatst hier ook in Drunen, waar ze geregeld achter de geluidswal staan. IK kom met die 999 vol aan, zie dat ding staan (999 had GEEN systeempje O-) ), ga snoeihard in de ankers en waarschuw tegelijk met mijn hand de mensen ACHTER mij, die daarna zeer dankbaar waren voor het feit dat ik ze tijdig gewaarschuwd had. Leuke van zoiets is dat ik dan de motor 4 versnellingen omlaag jas en er dan met veel kabaal vandoor ga.......de tering denk ik dan })

Op de terugweg dan even vrolijk zwaaiend naar die post en een wheely (sorry, hupje) trekkend :+
 
Laatst bewerkt:
Gebruik een servomotor uit een airco van een auto ! De recirculatieklepmotor welteverstaan. Een keer een hele mooie dome gezien op een 996 (duc) Prachtig !
 
Ik was eerde benauwd voor een rijdende patrouille, want die kan je zomaar voorbij klappen en net te laat in de gaten hebben. Ingehaald worden maakte ik niet vaak mee (dan was dat op voorhand al verdacht) , dus ik had het redelijk ZELF in de hand...... :X
 
Waarom trouwens niet met zwarte tape wat letters en cijfers veranderen?
Zo van: K wordt B, C wordt D, 3 wordt 8.

Ja, Kicke...
En dan bij een kruispunt net naast iemand met dezelfde plaat komen te staan terwijl er een patrouille wagen achter je meer dan geinteresseerd het nummer in het systeempje aan het opzoeken is.
 
Waarom trouwens niet met zwarte tape wat letters en cijfers veranderen?
Zo van: K wordt B, C wordt D, 3 wordt 8.

Dat is redelijk permanent. En bij controle klopt e.e.a. dus niet. Bij een kentekenkantelsysteem (mits goed weggewerkt), vermoedt oom agent niets. Ten minste, ik ben ook ooit staande gehouden met 150 km/h (TE HARD wel te verstaan :P :P ), en die heeft toen niets gezien, wel gezegd :X

Beter in DTA geval zou nog zijn; kenteken plaat eraf, paar keer overheen rijden met een auto, kentekenplaat in je rugtas en zeggen dat je hem verloren was en dat je hem weer gevonden hebt...... O-)

Of gewoon zeggen met een staalhard gezicht dat je hem BEWUST eraf hebt gehaald. Kost je 60 euri! 8-)

Maar dat valt allemaal zo erg op, DIT is beter. IK kan het weten })
 
Beter in DTA geval zou nog zijn; kenteken plaat eraf, paar keer overheen rijden met een auto, kentekenplaat in je rugtas en zeggen dat je hem verloren was en dat je hem weer gevonden hebt...... O-)
Die moeite hoef ik al niet meer te doen. Gisteravond is mijn plaat er afgedonderd met stuk van de houder en plaatverlichting en al. Nu steekt dat gedeukte bemodderde stuk onder de riem van mijn zadel.
Zal zo nog even rijden tot ik tijd heb om alles weer te herstellen of zou ik dat beter niet...
 
Terug
Bovenaan Onderaan