nummerplaat-opklap-systeem

Den Duut

MF veteraan
24 jun 2003
12.851
10
Hengelo (Overijssel)
Wie van jullie heeft hier ervaringen mee of zelf een (werkend)systeem bedacht?
Voor mij persoonlijk ben ik benieuwd voor een Kawa zx7r.
Dit vindt ik pas een zinnig accesoire.
 
te koop bij de betere doe-het-zelfer.

full
 
De week van plaat onherkenbaar maken :?

Wat hebben we volgende week:
"Hoe moet ik een wheelie maken"

Gebruik de search eens. Staat boel over geschreven al.
 
z'n systeem had ik op mijn zx7r zitten toen ik hem in belgie kocht, ik heb het eraf gehaald want ik geloof dat je tegen een boete op kan lopen van 4500 euro en dat is iets te gortig, ik heb het systeem er kompleet afgehaald, ik kan je wel een keer laten zien hoe het eruit ziet???
 
z'n systeem had ik op mijn zx7r zitten toen ik hem in belgie kocht, ik heb het eraf gehaald want ik geloof dat je tegen een boete op kan lopen van 4500 euro en dat is iets te gortig, ik heb het systeem er kompleet afgehaald, ik kan je wel een keer laten zien hoe het eruit ziet???

als je het toch niet gebruikt kun je het net zo goed aan hem verkopen :P
 
Misschien is een kenteken-af-pleur-systeem dan maar beter.

Lijkt het net of je kenteken er af gevallen is.
Kunnen ze ook niet meer zeggen dat het met voorbedachte rade was :}
 
Oh oh, een heus kenteken-kantelsysteem, da' gaaf !!! O-)

Kan je daarmee de politie te slim af zijn? :+

Maar da's toch super-illegaal en je wordt daarvoor harder bestraft dan dat je 5 kg coke importeert !! IK zou zoiets niet aandurven hoor 8-)

Stel dat ze zoiets ontdekken })

Zaak is om zoiets ZO te bouwen dat NIEMAND het ziet ;)

:}

En dat kan alleen maar een vakman :z :Z

Ik vindt het wel getuigen van lef als je zoiets werkend krijgt en ook gebruikt ook :o
 
Tja...

Wat vindt men van een kenteken-wegklapsysteem bij een auto zodat er na het omver rijden van een motorrijder o.i.d. er makkelijk (want niet-traceerbaar) vandoor kan worden gegaan?
 
Oh oh, een heus kenteken-kantelsysteem, da' gaaf !!! O-)

Kan je daarmee de politie te slim af zijn? :+

Maar da's toch super-illegaal en je wordt daarvoor harder bestraft dan dat je 5 kg coke importeert !! IK zou zoiets niet aandurven hoor 8-)

Stel dat ze zoiets ontdekken })

Zaak is om zoiets ZO te bouwen dat NIEMAND het ziet ;)

:}

En dat kan alleen maar een vakman :z :Z

Ik vindt het wel getuigen van lef als je zoiets werkend krijgt en ook gebruikt ook :o

Lijkt me neit zo'n probleem in zoiets te bouwen, moet alleen electrisch bedienbaar zijn.

Laat maar eens een duidelijke foto zien, dan kan het hobby project beginnen
 
Lijkt me neit zo'n probleem in zoiets te bouwen, moet alleen electrisch bedienbaar zijn.

Laat maar eens een duidelijke foto zien, dan kan het hobby project beginnen

Ik zou niet weten ho je zoiets in elkaar knutselt :+

maar volgen mij kom je met 3 electrische deuropeners (auto, 12V) een heel eind O-)

Twee om hem weg te trekken en eentje om hem terug te trekken. een stappenmotor is fraaier, maar langzamer in gebruik en lastiger te maken (lijkt me O-) ).....

Maar een knopje voor KLAK (weg) en een tweede knopje voor KLIK, terug. Kost je 40 euri aan materiaal en als het werkt dan heb je o zo veel lol ervan })

Nogmaals, wel zo maken dat NIEMAND het ziet 8-)

Ik zou zoiets echt niet durven maken, kuch .... :X
 
Op vakantie een Duc gezien die daarvoor een servomotor uit een auto gebruikte. Dat ging om de servo motor die de recirculatieklep van de airco bediend. Deze is sterk genoeg en beweegt heel rustig. Hij had deze met 2 micro swiches onder de buddy. Er liep een stangetje naar de kentekenplaat. De microswitches schakelden de stroom af aan het einde van de slag. Hij had een schakelaar op het stuur zitten.

Erg inventief. Mooi stukje huisvlijt voor de koude, regenachtige winteravond.

(dan ben ik mijn kuip aan het schuren, plamuren en spuiten om de vakantieschade te herstellen :( )
 
zo illegaal zijn jullie toch niet bezig dat je zo'n ding nodig hebt, hoeveel kost ie eigenlijk zo'n ding })
 
Kameraad had er één op zijn R6 5 jaar geleden... Knopje aan/uit zat te ver verwijderd om het blitzsnel te kunnen bedienen...niet praktisch maar aan te passen. Op de Duitse Autobahn al scheurend hing dat ding (vanwege winddruk) constant naar beneden...ook niet handig. Leuke gimmick maar je moet wel voor een degelijke opossing (liefst zelfbouw) kiezen...
 
Tja...

Wat vindt men van een kenteken-wegklapsysteem bij een auto zodat er na het omver rijden van een motorrijder o.i.d. er makkelijk (want niet-traceerbaar) vandoor kan worden gegaan?
:^

Bovendien: als je jezelf aanwent om op het knopje te drukken als je geflitst dreigt te worden, wordt het dan geen automatisme zodat je bij de bemande flitscontroles ook dat knopje induwt :X Als ze je dan pakken ben je echt zuur :(
 
ok ik zal binnenkort hier even wat mooie foto's plaatsen zodat jullie het allemaal na kunnen maken ok *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan