Nurburgring nordschleife

Gizzmo

MF veteraan
8 jun 2001
9.794
478
Nog een foto van een paar bekenden naar Nurburgring afgelopen najaar.

misc.php



links naar rechts

Mario alias R1 Beest alias Killerr
Gerco alias Redgixx
Dennis (ikke) Gizzmo
Albert - Unstable
Peter - SpeedfreakR1 (van R1 clubs)






Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/1011/0d0f6d76a1f0bb6b0b1da473944248bf (leuk he.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
links naar rechts

Mario alias R1 Beest alias Killerr
Gerco alias Redgixx
Dennis (ikke) Gizzmo
Albert - Unstable
Peter - SpeedfreakR1 (van R1 clubs)
 
Da\'s toch albert he? Rijdt die op een R6?! :+

Weet ik niet, ik zie het verschil niet echt tussen R1 en R6, sorry ;) Maar dat ding zag er iets kleiner uit dan de R1 rechts ervan (en natuurlijk een langer/smaller kuipruitje)... in elk geval een Yamahahaha
 
Weet ik niet, ik zie het verschil niet echt tussen R1 en R6, sorry ;) Maar dat ding zag er iets kleiner uit dan de R1 rechts ervan (en natuurlijk een langer/smaller kuipruitje)... in elk geval een Yamahahaha

R6 heeft toch zo\'n gat tussen ze lampen in?
 
Weet ik niet, ik zie het verschil niet echt tussen R1 en R6, sorry ;) Maar dat ding zag er iets kleiner uit dan de R1 rechts ervan (en natuurlijk een langer/smaller kuipruitje)... in elk geval een Yamahahaha

Is toch nie zo moeilijk...
R6 heeft luchthapper tussen de koplampies zitten...
Is vlgs mij ook al eens een topic over geweest.
 
Is toch nie zo moeilijk...
R6 heeft luchthapper tussen de koplampies zitten...
Is vlgs mij ook al eens een topic over geweest.

Blijkbaar niet gelezen :) ach wat ik (nu) niet kan kopen, ga ik me ook niet TE ver in interesseren, dat doet alleen maar zeer ;)
Maar dan weten we dat ook weer.
 
ga ik me ook niet TE ver in interesseren, dat doet alleen maar zeer ;)
Maar dan weten we dat ook weer.

Och als je vanaf je tiende ongeveer iedere week een motorblad van voor naar achter en van achter naar voor leest, dan heb je vaak aan een paar details genoeg.

Best debiel eigenlijk |( , denk dat ik maar eens bij een psychiater binnenloop.
 
Och als je vanaf je tiende ongeveer iedere week een motorblad van voor naar achter en van achter naar voor leest, dan heb je vaak aan een paar details genoeg.

Best debiel eigenlijk |( , denk dat ik maar eens bij een psychiater binnenloop.

Ja, en in de wachtkamer heeft ie voor de wachtenden verschillende blaadjes liggen, waaronder motorbladen ;)
 
Och als je vanaf je tiende ongeveer iedere week een motorblad van voor naar achter en van achter naar voor leest, dan heb je vaak aan een paar details genoeg.

Best debiel eigenlijk |( , denk dat ik maar eens bij een psychiater binnenloop.

Is maar goed dat ik vroeger nooit motorbladen kocht. Nu af en toe eens eentje. Je moet niet lezen maar rijden ! :] Maar wat moet jij je jaren lang kut hebben gevoeld dat je geen motor mocht rijden vanaf je 10e :+
 
Och als je vanaf je tiende ongeveer iedere week een motorblad van voor naar achter en van achter naar voor leest, dan heb je vaak aan een paar details genoeg.

Best debiel eigenlijk |( , denk dat ik maar eens bij een psychiater binnenloop.

Hebben we dat niet allemaal?? :?
 
Ach een 600tje is zat, kan best meekomen met die 1000tjes :)

Stond op de motormaniacs ooit een stukje over een R6-rijder die R1\'s als pionnen gebruikte :P . Hij kon op de openbare weg veel beter het vermogen op de weg uitsmeren dan met een R1. Durfde meer aan het gas te hangen en zo...

Schijnt ook met een fazer600 goed mogelijk te zijn 8-)
 
Laatst bewerkt:
Gaan we weer beginnen :(

Rustig rustig, maar ik eigenlijk de verkeerde om dit te zeggen.

Maar ik reageer wel })

Eerst maar eens die 600 tjes zien die me zo makkelijk voorbij rijden.

Net zo iets als die man die naar me toekomt in de Alpen om te vertellen dat zijn Fazer600 beter is in de bergen dan mijn R1 omdat de Fazer een bredere powerband heeft, ja natuurlijk, jij snapt het ook nog niet helemaal, om hem de volgende dag te zien rondtuffen met de snelheid van een oma met haar rollator.

Het ligt aan de rijder, niet aan de motor, meestal.
 
Net zo iets als die man die naar me toekomt in de Alpen om te vertellen dat zijn Fazer600 beter is in de bergen dan mijn R1 omdat de Fazer een bredere powerband heeft, ja natuurlijk, jij snapt het ook nog niet helemaal, om hem de volgende dag te zien rondtuffen met de snelheid van een oma met haar rollator.
Dan was ie nog snel voor een Fazer piloot })
 
Kunnen we dit topic niet beter omdopen tot het zoveelste R1 topic ;) :+

(ik heb bijna alleen nog maar R1 rijders gezien)
 
Terug
Bovenaan Onderaan