Nurburgring Porche vs R1

Ik denk, maar dat ben ik, dat we die al kennen. Er zitten nl. een paar "ring" experts hier op het forum, en iets wat wij nog niet gezien hebben, dat moet wel HEEL erg nieuw zijn. (en das dit filmpje duidelijke niet)
 
Vergeef mij
Kwam het tegen wou het delen...zal niet meer gebeuren.
Ben maar een leek ;(
 
Leek me gewoon leuk voor ons allemaal, dus ook voor gebruikers die nieuw zijn (ik dus).
Heb ook niet beweerd dat ´t een nieuw filmpje was
Greetz Peter;+
 
Laatst bewerkt:
Gaaf zeg.
Ik kende hem nog niet en ik denk vele andere met mij.

De ring-experts moeten er dan maar niet naar kijken, die kennen hem toch al ;) .
 
Ben net terug van dijken bij Nijmegen.
FF de glimrandjes van mijn nieuwe achterband eraf rijden ;)
Weer 2,5 centimter eraf gereden :} Helaas niet meer omdat Peter (geen lid van MF) met zijn Ducati verdikkemu niet harder durfde omdat er wel eens grind in de binnenbochten kan liggen |(
Daarna bij Oss richting Nistelrode zat er een Porsche voor onze neus })
Weer Peter door de bocht hoor :j "Durfde" weer niet harder dan 120 door de bocht en de Porsche zat hem al op zijn hielen '(
Bochtje uit en toen maar ff aan dat koekblik laten zien dat een R1 een Koekporsche, Ducati en FJ1200 met gemak in kan halen terwijl de tegemoetkomende koekblikken al zeer snel naderde.
Daarna ff in je spiegeltjes kijken en wat zie je dan :?
Heeft Peter zich in laten halen door dat scheurblik |(
Je zou je toch haast gaan schamen als motorrijder ;(
 
Op zaterdag 25 mei 2002 18:47 schreef Yammie het volgende:
Ben net terug van dijken bij Nijmegen.
FF de glimrandjes van mijn nieuwe achterband eraf rijden ;)
Weer 2,5 centimter eraf gereden :} Helaas niet meer omdat Peter (geen lid van MF) met zijn Ducati verdikkemu niet harder durfde omdat er wel eens grind in de binnenbochten kan liggen |(

Wanneer je de bocht niet kan overzien lijkt me dat zeer verstandig.

Daarna bij Oss richting Nistelrode zat er een Porsche voor onze neus })
Weer Peter door de bocht hoor :j "Durfde" weer niet harder dan 120 door de bocht en de Porsche zat hem al op zijn hielen '(

We rijden niet allemaal motor om zo hard mogelijk door de bocht te gaan.

Bochtje uit en toen maar ff aan dat koekblik laten zien dat een R1 een Koekporsche, Ducati en FJ1200 met gemak in kan halen terwijl de tegemoetkomende koekblikken al zeer snel naderde.
Daarna ff in je spiegeltjes kijken en wat zie je dan :?
Heeft Peter zich in laten halen door dat scheurblik |(
Je zou je toch haast gaan schamen als motorrijder ;(

Ik ga ook geen wedstrijd aan met een porsche op de openbare weg.

Ieder zijn rijstijl zeg ik maar.
 
Op zaterdag 25 mei 2002 18:52 schreef Sjoske het volgende:Wanneer je de bocht niet kan overzien lijkt me dat zeer verstandig.
Bochten waren duidelijk te overzien. Het zal meer te maken hebben gehad dat hij net weer is begonnen met rijden.

We rijden niet allemaal motor om zo hard mogelijk door de bocht te gaan.
Heb je gelijk in ;) Maar zeg dat dan gewoon eerlijk. Ik heb in het begin ook gezegd dat mijn R1 met mij aan de haal ging ipv andersom.
Nu zeg ik ook dat ik wat rustiger door de bochten ga omdat er een nieuwe band op ligt.
Stoer doen kunnen we allemaal. Eerlijk zeggen waar het op staat gaat bij de meesten al een heel stuk moeilijker :P

Ik ga ook geen wedstrijd aan met een porsche op de openbare weg.
Vanmiddag ook nog een "wedstrijdje" :? gedaan met een Kawa Ninja. Menneke dacht dat hij mij eruit kon rijden :? Zeg hem wel zo snel uit mijn spiegels verdwijnen. Deuk in zijn imago })
Hij hield zich rustig bij de volgende stoplichten :P

Ieder zijn rijstijl zeg ik maar.
Helemaal mee eens :}
 
Al is de overtreder nog zo snel de;A. portofoon
B. mobilofoon
C. helicopter
D. collega
achterhaald hem wel.

:P
 
Ik ga ook geen wedstrijd aan met een porsche op de openbare weg.

Ieder zijn rijstijl zeg ik maar.

Wedstrijden aangaan is een van de leukste dingen! Laatst nog een wedstrijd gereden tegen een TVR Griffith 500 (getuned, verlaagd). Allebei vol aan het vegen, overal de binnenbochten nemen, tot de toerenbegrenzer acceleren en flink schuinen. Dan bleek toch dat de GSX-R zo'n schuurijzer in de bochten goed kan bijhouden. Het was een zeer bochtige weg, dus kon hem niet alleen op vermogen eruit rijden 8-)
 
En waarom stellen de heren en dames in blauw altijd van die domme vragen?
Weet u hoe hard u reed? antw, ja u ook?
Waarom reed u te hard? antw, omdat t leuk is
De te volgen prent wordt dan meteen aangepast aan je gedrag denk ik.
Neem dan een voorbeeld aan de oosterbuur
U reed te hard en dit kost het. klaar ben je ook weer sneller op weg(wel voldoende geld op zak hebben,en niet te vaak en te veel puntjes in flensburg sparen)
:]
 
Laatst bewerkt:
En waarom stellen de heren en dames in blauw altijd van die domme vragen?
Weet u hoe hard u reed?
Nee, want ik was voor mij aan het kijken. Anticiperen heet dat :P

Waarom reed u te hard?
Mijn rechterhand heeft een eigen leven ;)

Neem dan een voorbeeld aan de oosterbuur
U reed te hard en dit kost het. klaar ben je ook weer sneller op weg(wel voldoende geld op zak hebben,en niet te vaak en te veel puntjes in flensburg sparen)
Ja, hier in Nederland moeten ze weer laten zien dat ze toffe jongens zijn :j

Het beste is dan ook, om zo'n geval je mond netjes te houden en ze vriendelijk vragen of ze de bekeuring uit willen schrijven.
Voor de rest geen poespas en ja meneer, nee meneer. Daar kicken ze alleen maar op :j
 
Al is de overtreder nog zo snel de;A. portofoon
B. mobilofoon
C. helicopter
D. collega
achterhaald hem wel.

:P


Maat van mij is iid eens aangehouden door een heli, vloog boven hen en comandeerde hen te stoppen, eff elater stopte de Porsche en die was boos, zei een van die gasten dat die het zwak vond. Dat asl die de motors niet bij kon houden met zijn "KEVER", hij de hulp inriep van een heli.
Vond die niet leuk.

Aantal jaartjes geleden, boete was F200,-, dat lukt zelfs in Euro's niet meer. :(
 
croix en.... is da een enge ziekte?
Yes i´m stupid,educate me :?

we gaan trouwens aardig off topic non?
 
Laatst bewerkt:
Niet gaan miepen Paul, jij wil al niet als
het 13 oC is }) ;)


O ja, van een Porsche wint een huis-tuin en keuken
rijder het niet zo snel, die dingen gaan echt
VIES HARD de bocht om!!

En optrekken en remmen al niet veel minder..

Tel daarbij op dat het makkelijker is flink
te gassen met een auto dan met een motor en
je moet al snel het onderspit delven.. '(
 
Wedstrijden aangaan is een van de leukste dingen! Laatst nog een wedstrijd gereden tegen een TVR Griffith 500 (getuned, verlaagd). Allebei vol aan het vegen, overal de binnenbochten nemen, tot de toerenbegrenzer acceleren en flink schuinen. Dan bleek toch dat de GSX-R zo'n schuurijzer in de bochten goed kan bijhouden. Het was een zeer bochtige weg, dus kon hem niet alleen op vermogen eruit rijden 8-)

Goede rijder in snelle auto tegen goede rijder op snelle motor = 1-0 voor de auto wat betreft bochtensnelheid. Altijd en overal.

Dus je had geluk wat betreft de rijkwaliteiten van de autobestuurder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan