Nut Dynojet op R6

schoutje

MF'er
17 okt 2002
87
0
Dordrecht
Ik had een vraag, zijn er mensen welke ervaring hebben met een dynojet op hun R6 ?
Ik vroeg me dat zo af omdat ik meerdere verhalen heb gehoord dat je em beter orgineel kan laten althans alleen met een andere einddemper.Ik heb er nu een devil SB2 einddemper opzitten en voor de rest is ie orgineel.
Voordat ik een hoop centjes extra uit ga geven wil ik eerst ff kijken of het rendabel is.
 
klinkt lekker he die SB2! heb hem ook op mijn 2003 R6 :9~

heb je nu 'problemen' met de motor, bijvoorbeeld dat ie bij een bepaald toerental last heeft van even inhouden (dipje)?

dat zou je er misschien met een dynojet kit en een paar runs op een vermogen testbank uit kunnen (laten) halen.

voor het topvermogen hoef je het niet echt te doen. of je nu 105 of 107 pk hebt is toch niet zo heel boeiend? (voor mij niet iig)
 
Hoi Schoutje,

ik heb een 2001 R6 en ik heb er een kitje in laten zetten. Als ik achteraf bekijk of het waard is geweest, zeg ik nee. Ik had toendertijd een dippie bij de 3000/4000 toeren die ik weg wilde hebben. Dat was wel gelukt, maar wel tegen een behoorlijke prijs, bijna 600 Euri's. Dat dippie heb ik nu weer, maar nu is het een kwestie van synchroniseren heb ik het idee. Ik heb er tevens een Laser opgezet.
Al met al heb ik misschien een paar pk's gewonnen en is m'n topsnelheid iets van 10 km per uur toegenomen (van 274 naar 287).
Succes met je keuze
 
De dynojetkit zorgt voor een ideaal brandstof-lucht verhouding, door
de spitse dynojetnaald reageert de motor veel heftiger op het gas.
De motor wordt sterker, krachtiger, soepeler en zuiniger.

Door het monteren van een open uitlaat, wordt de motor armer, dit
probleem kan door de dynojetkit opgelost worden.

Voor meer info kijk eens op http://www.powercommander.nl (www.powercommander.nl)
 
Terug
Bovenaan Onderaan