Nut naar aardbei ruikende olie

crazybond700

MF veteraan
29 jun 2005
1.198
0
Zeewolde/Enschede
Ik heb bij een nieuwe trial motorfiets van de importeur een fles 2takt olie meegekregen speciaal voor trial gebruik geschikt. Deze ruikt dus naar aardbei(staat ook specifiek op de verpakking vermeld)

Putoline TT Trials Pro

Wat kan in godsnaam hier het voordeel van zijn?


(en nee, als je op je achterwiel over de boulevard boekt dan ruikt rook gewoon naar rook :P)
 
Laatst bewerkt:
nou dat is uitgevonden door paulus de cross kabouter toen pinkeltje aan het crossen was op de grote zilverberg. er werd nogal geklaagd namelijk dat die oude olie die pinkeltje gebruikte erg stonk waardoor de beukennootjes van wipneus en pim niet meer lekker smaakten toen heeft paulus de cross kabouter er maar wat aardbeiensap bijgedaan. :+


( slaap je al??? shhhhttt hij slaapt )
 
Lijkt me sterk. Het is speciaal voor de trial wereld gemaakt. En hebben wel goede band met de importeur(sponsor etc) dus dat lijkt me sterk. Had het toen eigenlijk even moeten vragen. Maar had zoveel nieuwe spulletjes dat ik er toen niet echt bij na had gedacht.
 
Het synthetisch aardbei lucht voegt geen enkele meerwaarde aan de olie toe,putoline zelf zegt: As if a breathe of fresh air passes you by.
Nou zo fris zijn die uitlaat gassen anders niet.
 
Het gaat wel met de meeste parfums. Op een volle tank een klein flesje parfum uit een aanbieding of uitverkoop bijgeven. 't Is maar wat je leuk vindt, hij gaat er niet harder door en de mensen merken het pas als je al voorbij bent.
 
IK ken wel olie uit de catalogus van Christine le Duc, die naar aarbeien schijnt te ruiken,maar die heeft toch een heele andere functie dacht ik :?




















:X :+
 
Laatst bewerkt:
Dit is er volgens mij voor de stinkende scooterjeugd.

Klachten over de stank van 2 takt lucht (omdat je de olie verbrandt), door er aarbei aan toe te voegen stinkt het niet meer zo.

Maar ja... welke gek koopt het nou? Krijgen is een ding, maar kopen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan