Nut naar aardbei ruikende olie

crazybond700

MF veteraan
29 jun 2005
1.198
0
30
Zeewolde/Enschede
Ik heb bij een nieuwe trial motorfiets van de importeur een fles 2takt olie meegekregen speciaal voor trial gebruik geschikt. Deze ruikt dus naar aardbei(staat ook specifiek op de verpakking vermeld)

Putoline TT Trials Pro

Wat kan in godsnaam hier het voordeel van zijn?

(en nee, als je op je achterwiel over de boulevard boekt dan ruikt rook gewoon naar rook :P)

Laatst bewerkt:

Sloopkogel

Oldtimer-145 PK
Donateur
20 jan 2004
117.155
15.267
70
010
Tweetaktolie ruikt in het begin altijd naar aardbeien :Y en bij viertakt ook hoor :)

Vroeger al bij TT van Assen :P Misschien staat het er nu op maar het stinkt er al jaren naar ;)

biglift

MF veteraan
20 jul 2004
3.292
0
49
eindhoven
nou dat is uitgevonden door paulus de cross kabouter toen pinkeltje aan het crossen was op de grote zilverberg. er werd nogal geklaagd namelijk dat die oude olie die pinkeltje gebruikte erg stonk waardoor de beukennootjes van wipneus en pim niet meer lekker smaakten toen heeft paulus de cross kabouter er maar wat aardbeiensap bijgedaan. :+

( slaap je al??? shhhhttt hij slaapt )

x7

MF veteraan
23 aug 2006
7.942
0
Erica
Geurt alleen in kombinatie met slagroom in je tank:
www.bitzforbikes.co.uk/photo/386011.jpg

crazybond700

MF veteraan
29 jun 2005
1.198
0
30
Zeewolde/Enschede
Die is het (ongeveer) ja.

Maar is hele serieuze vraag hoor.

En nee niet alle 2takt olie ruikt naar aardbeien. Ik verkoop zelf genoeg 2takt meuk. Dit ruikt echt naar van die aarbei kauwgom.

Laatst bewerkt:

x7

MF veteraan
23 aug 2006
7.942
0
Erica
Was ook een serieus antwoord :+ natuurlijk geeft de importeur dat rotzooi weg niemand wil het hebben een tweetakt moet ricinusolie in krijg je de echte gp geuren.

crazybond700

MF veteraan
29 jun 2005
1.198
0
30
Zeewolde/Enschede
Lijkt me sterk. Het is speciaal voor de trial wereld gemaakt. En hebben wel goede band met de importeur(sponsor etc) dus dat lijkt me sterk. Had het toen eigenlijk even moeten vragen. Maar had zoveel nieuwe spulletjes dat ik er toen niet echt bij na had gedacht.

Sinner 2stroke

MF veteraan
26 feb 2003
2.067
0
34
-
misschien omdat trial vaak indoor is, en met lage snelheid gebeurt? en dan is het voor evt. publiek wel bij om niet (naar) 2t olie te ruiken

x7

MF veteraan
23 aug 2006
7.942
0
Erica
Het synthetisch aardbei lucht voegt geen enkele meerwaarde aan de olie toe,putoline zelf zegt: As if a breathe of fresh air passes you by.
Nou zo fris zijn die uitlaat gassen anders niet.

willem1940

MF veteraan
7 apr 2003
11.392
4
Sittard
Het gaat wel met de meeste parfums. Op een volle tank een klein flesje parfum uit een aanbieding of uitverkoop bijgeven. 't Is maar wat je leuk vindt, hij gaat er niet harder door en de mensen merken het pas als je al voorbij bent.

crazybond700

MF veteraan
29 jun 2005
1.198
0
30
Zeewolde/Enschede
Maar kwa rook merk je er helemaal niks van, in iedergeval niet echt opvallend.

Het blijft zinloos :Y Maarja we stoken het maar gewoon op en gaan weer over op de oude vertrouwde olie.

willem1940

MF veteraan
7 apr 2003
11.392
4
Sittard
Als je er ook een aardbeienKLEURTJE door in de lucht kreeg, zou ik er bijna begrip voor krijgen. Maar hoe dan ook, zo nutteloos als de tieten van een barg.

crazybond700

MF veteraan
29 jun 2005
1.198
0
30
Zeewolde/Enschede
Toen ik je reactie last reste mij de volgende vraag:

WTF is een barg.

Maar onze grote vriend internet wist met die vraag wel raad,
barg m; gesneden mannetjeszwijn (beer).

R1MAN

Die hard MF'er
12 mrt 2007
376
0
41
ach ik zie het maar zo. Je motorolie kan beter naar aardbeien stinken al je aardbeien naar motorolie :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y

vroembert

MF veteraan
24 mrt 2003
17.301
358
57
Bezoek site
IK ken wel olie uit de catalogus van Christine le Duc, die naar aarbeien schijnt te ruiken,maar die heeft toch een heele andere functie dacht ik :?

:X :+

Laatst bewerkt:

Aardappel

MF veteraan
20 aug 2006
12.889
1
Zwarte grond
Dit is er volgens mij voor de stinkende scooterjeugd.

Klachten over de stank van 2 takt lucht (omdat je de olie verbrandt), door er aarbei aan toe te voegen stinkt het niet meer zo.

Maar ja... welke gek koopt het nou? Krijgen is een ding, maar kopen?