markuseses
MF'er
Ik heb afgelopen zaterdag mijn GSX op een bank gehad bij mobu motors in enkhuizen samen met een vriend van me met een ZX6R 636.
Mijn motor had 104,1 op het achterwiel en de ZX6 had 104,6 als topvermogen en met winddruk had ie 107 op het achterwiel (bij mij niet gemeten met ram air omdat dat niet zou werken bij suzuki)
Die Kawa maakt gehakt van me onder de 10.000 tpm. zowel qua koppel als vermogen maar het rare is dat dat niet echt te merken is op de weg. als we acceleratie metingen doen dan gaan we altijd precies even hard als aan een touwtje. alleen in zn 6 vanaf 5000 tpm trekt ie weg. voor de rest niet ook niet richting topsnelheid (heb ff 282 om mijn teller gehad moest alleen remmen ander had ik zeker 290 gehaald op de teller ) en dat is toch raar want zijn ram air moet dan toch gaan werken en moet ie me toch gaan inhalen alleen gebeurt dat niet. dus of mijn suzuki ram air werkt wel of heel die dyno shit is gelul.
Ook heb ik mijn honda uitdraai erbij gepakt (CBR600 F uit '99 met Mobu performance demper) die had 101 pk en als ik die vergelijk met mijn suzuki dan is die suzuki vanaf 9.000 tpm veel sterker maar daarondere zijn ze gelijk.
Ook hier is het raar want voor mijn gevoel gaat mijn gsx onderin veel harder wat ik vooral merk tijdens wheely's want dat is met die gsx veel beter te controleren
Mijn motor had 104,1 op het achterwiel en de ZX6 had 104,6 als topvermogen en met winddruk had ie 107 op het achterwiel (bij mij niet gemeten met ram air omdat dat niet zou werken bij suzuki)
Die Kawa maakt gehakt van me onder de 10.000 tpm. zowel qua koppel als vermogen maar het rare is dat dat niet echt te merken is op de weg. als we acceleratie metingen doen dan gaan we altijd precies even hard als aan een touwtje. alleen in zn 6 vanaf 5000 tpm trekt ie weg. voor de rest niet ook niet richting topsnelheid (heb ff 282 om mijn teller gehad moest alleen remmen ander had ik zeker 290 gehaald op de teller ) en dat is toch raar want zijn ram air moet dan toch gaan werken en moet ie me toch gaan inhalen alleen gebeurt dat niet. dus of mijn suzuki ram air werkt wel of heel die dyno shit is gelul.
Ook heb ik mijn honda uitdraai erbij gepakt (CBR600 F uit '99 met Mobu performance demper) die had 101 pk en als ik die vergelijk met mijn suzuki dan is die suzuki vanaf 9.000 tpm veel sterker maar daarondere zijn ze gelijk.
Ook hier is het raar want voor mijn gevoel gaat mijn gsx onderin veel harder wat ik vooral merk tijdens wheely's want dat is met die gsx veel beter te controleren
Laatst bewerkt: