NVVM Cursusdag

pisang

MF veteraan
7 jun 2002
6.784
0
Vandaag samen met brullie, 12play, marrioblade & klink schakel meegedaan aan een NVVM cursusdag.

6:00 opstaan :Z 9:00 in Velp wezen. Vandaar de mooiste tocht van mn leven gemaakt. Bergen, dijkies etc etc.

Allemaal erg leerzaam, vooral het kijkwerk en in groepsverband rijden.

Piccies volgen zo, ff uploaden :P

Mocht je bij de Mega Meeting een NVVM folder in je hand gedrukt krijgen, da bennik :P
 
:)

Ben blij dat jullie die kans hebben genomen..

En ik zal eens goed in de gaten gaan houden als je me een folder geef.. *D

liefs Chrisje
 
Ja ik wil ook nog zon cursus doen. lijkt me erg leerzaam.
Is het netzoiets als een VRO cursus???
 
Vandaag samen met brullie, 12play, marrioblade & klink schakel meegedaan aan een NVVM cursusdag.

6:00 opstaan :Z 9:00 in Velp wezen. Vandaar de mooiste tocht van mn leven gemaakt. Bergen, dijkies etc etc.

Allemaal erg leerzaam, vooral het kijkwerk en in groepsverband rijden.

Piccies volgen zo, ff uploaden :P

Mocht je bij de Mega Meeting een NVVM folder in je hand gedrukt krijgen, da bennik :P


Heb je zeker korting voor gekregen......om arme andere motorrijders geld af te troggelen..... :+

Ik ga trouwens 7 Juni VRO doen bij NVVM....
 
ik heb vandaag ook een zeer gave en gezellige dag gehad :} , was erg leerzaam allemaal je bent iig nooit te oud om iets te leren ;) zeker voor herhaling vatbaar *D thnx allemaal voor vandaag mannen :} :) :}
 
Dit was dus een ander soort cursus dan de VRO?
Wat leren ze je precies op zo´n dag?
Mja, uh, je rijd gewoon een end (check piccie met dagteller) en wordt onderweg bijgeschoold.

Ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen, maar leuk en leerzaam is het in ieder geval wel.
 
DSCF0018 (Small).JPG

DSCF0019 (Small).JPG

DSCF0020 (Small).JPG

DSCF0021 (Small).JPG

DSCF0022 (Small).JPG

DSCF0023 (Small).JPG

DSCF0024 (Small).JPG

DSCF0025 (Small).JPG

DSCF0026 (Small).JPG

DSCF0027 (Small).JPG

DSCF0028 (Small).JPG

DSCF0029 (Small).JPG

DSCF0030 (Small).JPG

DSCF0031 (Small).JPG

DSCF0032 (Small).JPG

DSCF0033 (Small).JPG

DSCF0034 (Small).JPG

DSCF0035 (Small).JPG

DSCF0036 (Small).JPG

DSCF0037 (Small).JPG

DSCF0038 (Small).JPG

DSCF0039 (Small).JPG

DSCF0040 (Small).JPG

DSCF0041 (Small).JPG

DSCF0042 (Small).JPG

DSCF0043 (Small).JPG

DSCF0044 (Small).JPG

DSCF0045 (Small).JPG

DSCF0046 (Small).JPG

DSCF0047 (Small).JPG

DSCF0048 (Small).JPG

DSCF0049 (Small).JPG

DSCF0050 (Small).JPG

DSCF0051 (Small).JPG

DSCF0052 (Small).JPG

DSCF0053 (Small).JPG

DSCF0054 (Small).JPG

DSCF0055 (Small).JPG

DSCF0056 (Small).JPG

DSCF0057 (Small).JPG

DSCF0058 (Small).JPG

DSCF0059 (Small).JPG

DSCF0060 (Small).JPG

DSCF0061 (Small).JPG

DSCF0062 (Small).JPG

DSCF0063 (Small).JPG

DSCF0064 (Small).JPG

DSCF0065 (Small).JPG

DSCF0066 (Small).JPG

DSCF0067 (Small).JPG
 
Zo Klink is ook weer wakker :Z
Reuze dag gehad gisteren :} Lekker vroeg in Velp, waar ook de Haagsche Courant was :X
Daarna een lekker stukje bochtentechniek gedaan in op de Veluwe en Posbank, wereldsstukkie sturen (behalve voor een Guzzi :+ )
We zijn ook nog een stukkie Duitsland in gestuurd, Brullie heeft nog contact gelegd met de inheemse insectengroep :P
Remproeven gedaan :] , en veel geoefend op positierijden en verkeersveiligheid ( :} ) en veeeeeel, heeeeeeeeeel veeeeeeeel stukken rijden met terugkoppeling van de instructeurs, klasse NVVM.

Wat houdt zo'n dag nou in? Het is voor elke groep anders, maar je leert echt rijden in de praktijk én je ziet een mooie omgeving :9

Een aanrader voor een ieder!

Op www.nvvm.com staan meer van onze foto's op de laatste pagina van de fotogalerij :)

Enne, mooie prijsvragen staan daar ook ;)

Mario, Bas, Hakan en Koen, bedankt voor de gezellige dag.

NVVM :} Bedankt!
 
Op donderdag 29 mei 2003 11:46 schreef Brullie het volgende:
Ben ook weer helemaal bijgekomen. Geweldige motordag gehad gisteren! Weet weer helemaal waar het motorrijden over gaat: gewoon lekkker onbezorgd in een mooie omgeving je bochten draaien en genieten van je vrijheid. En idd, ook ik zat zwaar verkrampt op de motor (angst) vanwege de ongevallen van de laatste tijd waar je regelmatig mee geconfronteerd wordt je als je op het forum zit en je op de bekende ontmoetingsplaatsen komt. Aan het einde van de dag was dit bijna helemaal verdwenen.
Bedankt Hans!
Ongevallen op de PPP/A4, Hoevelaken, de Baars, klaverblad Apeldoorn, ze vertonen grote overeenkomsten. Nee doe mij dan dit maar. Ook al voelde de Guzzi zich niet echt thuis op de kleine weggetjes, heerlijk gereden. Volgende week doe ik het samen met Nancy nog eens dunnetjes over. En binnenkort de Zwitserse/Italiaanse bergpassen, heb je lekker de ruimte om ruim in te sturen.
De remproef was ook erg nuttig. Ik had nog nooit m'n achterwiel de lucht in geremd. Na één dag echt een betere motorrijder geworden, zelfs afgezien van het wegnemen van de angsten. Vooral de kijktechnieken zijn verbeterd. Nog niet eens door veel uitleg, maar op de route die Hans had uitgestippeld moet je eenvoudigweg wel. Als je hier de weg niet weet kun je ook nooit zo lekker doorrijden.
Voor de geintersseerden: Hans van de NVVM houdt niet echt van treuzelen.
Mischien denk je: ik ben niet angstig geworden van al die ongevallen om me heen, dus waar heb je het over. Als er vlak voor je één afgaat en je denkt in eerste instantie dat ie het niet heeft overleeft of zelfs helemaal niet overleeft dan heb je toch echt een probleem in het terugvinden van je motorplezier. De NVVM heeft mij iig hierbij enorm geholpen. Als ik dit had geweten dan had ik preventief allang een cursus gedaan.
je heb helemaal gelijk ga ook maar is wat schrikbeelden wegwerken.
 
Als er personen waren die zo dag verdienden waren jullie het wel


Ik ben heel blij te lezen dat jullie er weer op durven en weer gaan leren genieten...

Voel me er warm bij worden als ik dit lees van jullie 4 ren :]

liefs Chrisje
 
Terug
Bovenaan Onderaan