Nwe trend? of zo,...

Choppercase is dat rooie schraapstaal hierboven jou
Gave bak.
Ben zelf nog wel zoekende naar een spijl, maar die zijn stervens duur in aanschaf.
 
Choppercase is dat rooie schraapstaal hierboven jou
Gave bak.
Ben zelf nog wel zoekende naar een spijl, maar die zijn stervens duur in aanschaf.
Helaas niet.
Zoals gezegd krijg ik nog een guided tour van Rusty en voor volgend jaar zijn er plannen in de maak voor een nieuw vervoermiddel. Ik zit ook met een drempel probleem, vandaar dat ik deze tegenkwam om een van mijn zoektochten. Maar hij moet wel verstelbaar zijn vind ik.
 
ik heb gister een stukje met een vent gereden in zo'n T2, godsgruwelijk zeg, hoe cool het er ook uit ziet,het is werkelijk geen rijden zo'n ding...

ik dacht dat die ouwe T4 van mij een trekker was maar dit was echt helemaal terug naar de middeleeuwen...wat een ellende, optrekken ho maar, sturen ho maar en ik heb eigenlijk niet gemerkt of er nou remmen onder zaten of niet, kan ook wel gewoon luchtweerstand geweest zijn.....ik vind het mooie dingen om te zien maar verder....
 
deze is de laagste uit de stal van K & K (met de motor van J. James, geen gelul!!)
op de snelweg klapt ie op de grond en vliegen de vonken je om de oren, maar er is mee te rijden!!!
laatst in Renkum met 4 wielen van de grond op zo'n tafel-drempel!!

@ bral, je moet er ook wel aan wennen om in zo'n ding te sturen, ik knal ook met het minste of geringste tegen het dak op met mn kop, je hebt gelijk, het rijd voor geen meter, maar met een dikke motor achterin en de ramen open met 30 graden, is het coolste wat er is, en je kan er nog in slapen ook!

full



(schaamteloos gejat van een andere site)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er een 2 liter CJ blok in hangen met een lange bak.
Giga koppel en trekt als de brandweer.
Topsnelheid 130 km/uur, maar daar gaat het mij niet om.
Ik heb straks geen last meer van het gehobbel ivm ht verlagen.
Het is wennen met een dergelijke bus, maar eenmaal gewent wil je niets anders.
 
deze is de laagste uit de stal van K & K (met de motor van J. James, geen gelul!!)
op de snelweg klapt ie op de grond en vliegen de vonken je om de oren, maar er is mee te rijden!!!
laatst in Renkum met 4 wielen van de grond op zo'n tafel-drempel!!

@ bral, je moet er ook wel aan wennen om in zo'n ding te sturen, ik knal ook met het minste of geringste tegen het dak op met mn kop, je hebt gelijk, het rijd voor geen meter, maar met een dikke motor achterin en de ramen open met 30 graden, is het coolste wat er is, en je kan er nog in slapen ook!

(Afbeelding)


(schaamteloos gejat van een andere site)
Hoe gaaf is dat })
 
Vast niet wat men hoeft niet te kijken en men hoeft niet te reageren... vooral niet als het zo voor de handliggend is... ik zeg hoeft wat het mag natuurlijk wel...
 
da zou ik ook wel wille, maar de fokking benzine prijs
je denkt verkeerd..

mijn Dodge reed op gas 1 op 6 , gas kost een derde van benzine dus dat is dan gelijk aan een auto die 1 op 18 rijdt ,(dat haalt een boodschappen jappie niet eens) still with me ?

belastingvrij, dus gratis en 48 euro per jaar verzekering..ja ?

dus rijdt veel goedkoper dan zelfs pak em beet een Suzuki Alti o.i.d.

plus, geen afschrijving..goedkoper rijden dan ouwe Yank tank kan dus niet..

(en die keverblokken zuipen niet zeker...)
 
Ik heb laatst de carbs afgesteld van de 2 liter en loopt nu 1:12.
Dus valt nog mee.
Ik gebruik hem dagelijks als werkpaard.
Wegenbelasting vrij en verzekering (oldtimer) 67 euries per jaar.
Dat compenseerd weer een beetje de benzineprijs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan