NX 250 kopen

fokky.

MF veteraan
13 mrt 2004
1.610
0
Nu zag ik op net internet een leuke honda nx 250 voor wat in de buurt rond te knallen en om als pekelfiets te gebruiken. Bij de advertentie stond niet bij hoe de algemene staat is. Wat zou ik kunnen afdingen? een 400 euro??

Type NX 250
Model 1993
Kleur ZWART/ROOD
Bouwjaar
Teller 58300 KM
Kenteken MR-88-RR
Prijs € 1750,-

 
Gewoon effe langs die dealer B'veld gaan en vragen wat ze er maximaal van af willen doen zonder inruil. Leuk dingetje, kmstand is wel wat hoog maar die dingen kunnen met gemak een ton aan.
Hij staat niet in de winkel, dus ik vermoed dat ie achter staat, heb 'm dus niet zien staan en kan je verder ook de staat niet vertellen.
 
vind het best veel, heb mijn nx (particulier) gekocht met 22.000 op de teller voor 700 euro, hij dan wel uit '89, maar 1750 is toch wel ff een 1000 euro meer.
 
Vroegen ze er ook 700 euro voor, of heb je een hoop kunnen afdingen?
 
Dit model is wel iets mooier dan het 1989 model, maar technisch weinig of geen verschil inderdaad. Maargoed, bij een dealer is het altijd duurder maar je hebt altijd je korting ! En vergeet niet dat je waarschijnlijk ook nog garantie hebt. Heb je geen garantie dan mag er nog wel wat meer van de prijs af, maar dit model vragen ze nog altijd particulier ook rond de 1500-1800 voor.
 
Ben je gebonden aan 25 KW ????

Anders zou ik voor dat geld € 1700 eigenlijk wel meer cc willen ,,, gebruik je deze fiets alleen als pekelfiets en/of uitsluitend stedelijk gebied dan kan je bijna niet goedkoper rijden qua verbruik en onderhoud .......

laat ie maar eens een stuk eraf doen kijk ander op marktplaats wat men voor dit soort fietsen vraag en op motortrader kan je ook wel veel vinden is vaak wel wat duurder..... :]

 
ruud, zodra ze merken dat er meer dan 200 geboden wordt is het meer dan 200 waard volgens hen, en dan kun je gaan lappen...
 
Gister heb ik de NX bij die dealer even gezien, zag er netjes uit hoor... en blokjes kunnen over een ton lopen.. al langsgeweest ?
 
Nee eerlijk gezegd niet, was ook met een andere bezig geweest maar dat was niet wat, overgespoten wat schade links en rechts. Me ouders zijn niet te genieten als er een 3rde motor thuis komt te staan ;( Maar ik heb tijd zat heb er niet echt haast mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan