NX250 meer cc's?

MichiMess

Rookie
12 aug 2004
17
0
Amsterdam
Hellow iedereen,

Ik heb nog niet zoveel verstand van motoren.
Maar als ik nou meer cc's op mijn Honda NX250 wil hebben,
kan dat gewoon?
gewoon een grotere cilnder kopen?
bijv. van een NX650?

of is dat een compleet ander blok?
iemand andere tips?

MichiMess
 
Hellow iedereen,

Ik heb nog niet zoveel verstand van motoren.
Maar als ik nou meer cc's op mijn Honda NX250 wil hebben,
kan dat gewoon?
gewoon een grotere cilnder kopen?
bijv. van een NX650?

of is dat een compleet ander blok?
iemand andere tips?

MichiMess



nee.....dat moet volgens mij wel passen.... :o
 
nee.....dat moet volgens mij wel passen.... :o

:+

beetje onmogelijk plan...
nx650 blok is 1000x anders dan een 250 blok...650 is luchtgekoeld, 250 vloeistof, 250 heeft dubbele nokkenas, 650 enkel...

plus dat de slag ook nog eens verschillend is..

waarom wil je btw meer cc?...denk je dat je er meer vermogen uit gaat krijgen?...zou het niet eens proberen...in ieder geval niet op zo'n manier.
[
 
Maar als ik nou meer cc's op mijn Honda NX250 wil hebben,
kan dat gewoon?
gewoon een grotere cilnder kopen?
bijv. van een NX650?
MichiMess

Klinkt als iemand die zich op brommers voortbeweegt en nog in de "opvoer"fase van z'n leven zit. :o No offense.

Koop gewoon iets anders. Ombouwen kost alleen maar klauwen met geld en als je dan klaar bent wil je toch iets anders... en raak je je hobbyproject aan de straatstenen niet meer kwijt.
 
Dat wil ik er wel op.
Die vermogenswheelies in de 4 beginnen te vervelen, hij moet in de 6 ook achterover kunnen.
 
Dat wil ik er wel op.
Die vermogenswheelies in de 4 beginnen te vervelen, hij moet in de 6 ook achterover kunnen.

patser...hou em eerst maar es in balans. :+

hmmm...zou wel stoer zijn...NOS erop...zo'n dikke tank achterop maken zodat je nog makkelijker wheeliet
 
Klinkt als iemand die zich op brommers voortbeweegt en nog in de "opvoer"fase van z'n leven zit.

EN WAT IS ER PRECIES MIS MET DIE OPVOERFASE!?!?! :+

Ik rij al heel lang geen brommers meer maar die opvoer-fase raak ik waarschijnlijk nooit kwijt.
 
Dus jij loopt ook nog steeds met waanideeën dat je een 250cc blok met een andere cilinder (650cc :? )kunt voorzien enzo?? :P
 
maar....DJ Michimess :} ,hoor je niet meer en geeft geen respons op de antwoorden....mmmmm...misschien een 1200cc cilinder op dat blokje aan het slaan met een hamer.....
 
omdat de meesten zich eerst wat verdiepen in de techniek voor ze met vragen gaan werpen.
:)
ik zeik em niet af btw :)
 
er zijn toch vast wel kitjes HRC etc te koop waar een bv 300 cc of 350 zuiger cilinder in zit ,,, (grotere boring) of zo
 
er zit best een behoorlijk verschil tussen de 2e hands prijs tussen een 250 en 650 mede omdat een 250 een veel moderner blok heeft
 
er zit best een behoorlijk verschil tussen de 2e hands prijs tussen een 250 en 650 mede omdat een 250 een veel moderner blok heeft



en toch denk ik ook dat het weinig nut heeft..... ;)


als dit bovenstaande al waar zou zijn....

heb ook een nx250 gehad...en zo modern is da niet,hoor...
 
Terug
Bovenaan Onderaan