nx250

Dreamline

MF veteraan
14 apr 2007
1.175
288
Ede
weet iemand wat ze nog waard zijn?
ik heb er zelf 1 in de schuur staan maar die wil ik eigenlijk verkopen. ik heb helaas geen foto (en geen digicam).
het is echt niet de mooiste maar alles werkt wel gewoon.
en hij is rood dus het is wel de snelle uitvoering :+
 
kmstand,bouwjaar en de staat van voertuig zijn belangrijk. Je kan meestal tussen de 500-1200 euro er voor vangen, maar 1200 euro vind ik erg veel voor een NX250.
 
nou 1200 euri issie zowiezo niet waard.
zo uit me hoofd is de km stand 50.000 en hij is uit 1992.
de motor is alleen ooit gestolen geweest en toen hij weer terug gevonden was heb ik hem gekocht en opgeknapt.
ik heb er zelf een half jaar mee gereden en toen iets anders gekocht.
en het was wel altijd starten en lopen. maar hoe hij behandelt is weet ik dus niet.
 
nou 1200 euri issie zowiezo niet waard.
zo uit me hoofd is de km stand 50.000 en hij is uit 1992.
de motor is alleen ooit gestolen geweest en toen hij weer terug gevonden was heb ik hem gekocht en opgeknapt.
ik heb er zelf een half jaar mee gereden en toen iets anders gekocht.
en het was wel altijd starten en lopen. maar hoe hij behandelt is weet ik dus niet.

Gestolen :? een NX250 :? Dat zijn dan dieven geweest die geen verstand van motoren hebben gehad _O- Niet dat er iets mis is met een NX250 maar als ik dan toch wat ging jatten zou ik eerder voor een wat hoger prijssigment gaan.

suc6 met de verkoop gr, Look.
 
dat ben ik met je eens maar de vorige eigenaar woonde op kanaleneiland in utrecht en had er maar 1 simpel ketting slot omheen. need i say more?
maar over dat prijs sigment..mijn hemel moet je eens kijken wat honda voor onderdelen vraagt...brrrrr
 
als ik dat zo lees schat ik rond de 500 pleuro's. Maargoed, post eens een fototje van het gevaarte, dat maakt het schatten een stuk makkelijker :z
 
Gestolen :? een NX250 :? Dat zijn dan dieven geweest die geen verstand van motoren hebben gehad _O- Niet dat er iets mis is met een NX250 maar als ik dan toch wat ging jatten zou ik eerder voor een wat hoger prijssigment gaan.

suc6 met de verkoop gr, Look.

Joy rijden waarschijnlijk. En kanalen eiland is toch een hele lieve buurt :?

:X
 
ja kanalen eiland is een hele lieve buurt :Y alleen het volk dat er woont niet :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan