NX650 motorisch probleem?

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.787
150
A.
ik koop voor het eerst van me leven een oud ding om naar werk te gaan..ik heb er nog geen 2000km mee gereden en hij kapte er gister mee...

wat gebeurde er:

ik reed op de weg... 160km/p uur...moest remmen voor het stoplicht...
ik sta bijna stil *bop* motor uit.

ik starten. niks
ik op zijn reserve gezet...ff flink doorstarten, niks.
ik met een warme motor choke aan (hup lopen...maar meteen naar 4500 toeren..???)
ik choke op half gezet...motor uit.

helemaal niks werkt meer mits ik als een debiel de choke openzet...wat gaat er fout?

ik zat zelf te denken aan een rotte bougie?
brandstof mengsel? toevoer?
ontsteking te barste?

oja..als de choke uit staat ...en ik geef gas dan krijg je echt een verzuip reactie dat ie helemaal hol klinkt en wil afslaan...dus ik kan alleen maar op stationair met volle choke draaien...iemand een idee?



p.s. vannochtend weer geprobeerd met koude motor...dat werkte ook niet ...precies hetzelfde als met warme motor...
 
nou hij is gemaakt...
meteen ff kleppen gesteld e.d. olie/luchtfilter...

carbarateur schoongemaakt...e.d.

kosten €243,-

kutzooi.. :(
ze zijn er 3,5 uur meebezig geweest...ik ga nog wel ff ruzie schoppen..maar dat weten zij nog niet...fukzooi...
 
fukzooi...x3..tis nog steeds niet opgelost...ik kan er nou wel op rijden maar na 10sec stationair draaien verslikt ie zich..krijgt ie ff geen benzine en slaat ie of af...of stort helemaal in...en krabbelt er weer een beetje uit.

zot, heb je een artikel nr voor dat spruitstukje voor me? want ik zag dat er bij mij wel een paar haarscheurtjes in zaten....

thnx!
 
Terug
Bovenaan Onderaan