O O NEE HE

Inderdaad kun je via het RDW zo een nieuw kenteken aanvragen. Je moet dan ook een nieuwe plaat met een 1 erop. Een vriend van me had pas een inbraak en toen was hij ook al zijn kentekens kwijt en toen heeft hij dit ook moeten doen. Duur grapje met 5 kentekens op je naam.
 
RDW heeft wel wat beters te doen, gewoon naar het postkantoor gaan.
Papieren worden na het betalen van 25 euro thuisgestuurd.
Je krijg hiervoor een complete set.
Heb je dus alles weer compleet en brandnieuw.
Verder dus niets aan de hand. :]
 
Zo snel mogelijk die papieren regelen, maar daar gaat normaal wel iets van een week overheen. ;( Nieuwe eigenaar heeft vast wel meer geduld dan je vreest. 8-)

Het RDW kan ze zo printen, maar ik geloof niet dat je die werkelijk af kan halen. O-)

Ik heb 2 jaar geleden een motor ingevoerd, kreeg de papieren een halve week later.
Zag toen op de eigendomspapieren dat ze die notabene dezelfde dag geprint hebben als dat ik daar was voor de keuring. :X

Maar dan toch morgen maar even bellen met die lui.

Maar normaal kan je het tegenwoordig via het postkantoor regelen.
Die communiceren dan naar het RDW................................
 
Zoeken? :?

:P

RDW bellen of ze willen helpen zoeken?

;)

Uiteindelijk met een mooie 1 of een hoger opvolgend nummer komen te rijden.

Vervelend is het wel
 
Voor overschrijven heb je deel 2 helemaal niet nodig O-)


volgens mij..

Op het postkantoor doen ze er een kruis doorheen, in principe is ie inderdaad niet nodig... deel 1 en 3 uiteraard wel.
Alleen wel handig als je je motor niet wilt verkopen, dat je deel 2 op zak hebt samen met deel 1. Mochten ze eventuele Bakstenen tegenkomen :o
 
ik zat ook al te denken of je deel2 niet nodig hebt.
Ik weet dat je iig deel 1 niet nodig hebt.
zo'n 1 op je kentekenplaat ziet er uberstom uit. Ik moet altijd lachen als ik een auto of motor zie met zo'n 1....denk altijd dat die mensen dan onvoorzichtig met hun spul zijn.
Maargoed...je kunt het gewoon proberen :) volgens mij krijg je alleen een nummertje op je plaat als je deel 1 of 3 ofzo kwijt bent.
 
blabla..etc
zo'n 1 op je kentekenplaat ziet er uberstom uit. Ik moet altijd lachen als ik een auto of motor zie met zo'n 1....denk altijd dat die mensen dan onvoorzichtig met hun spul zijn.
diebla...etc

Whahaaaa jaman ik moest ook lachen ja toen ik erachter kwam dat mijn nummerbordjes gejat waren ...... NOT |( |(
 
Whahaaaa jaman ik moest ook lachen ja toen ik erachter kwam dat mijn nummerbordjes gejat waren ...... NOT |( |(

Ik ook toen door de klappen uit mijn uitlaat het nummerbord in 3'en was gebroken en alleen het middelste stuk er nog op zat B|


Maar je hebt wel gelijk, als ik niet boven de 3000 tpm was geweest, was dit denk ik niet gebeurt ;)
 
heej toen ik moter kocht had de vorigen eigenaar dit ook kwijt gemaakt ik ben gewoon over gaan schrijven en kreeg nieuwe deel 2 dus ik weet niet of iemand anders hier ervaring meej heeft maar bij mijn ging het zo
 
ik zat ook al te denken of je deel2 niet nodig hebt.
Ik weet dat je iig deel 1 niet nodig hebt.
zo'n 1 op je kentekenplaat ziet er uberstom uit. Ik moet altijd lachen als ik een auto of motor zie met zo'n 1....denk altijd dat die mensen dan onvoorzichtig met hun spul zijn.
Maargoed...je kunt het gewoon proberen :) volgens mij krijg je alleen een nummertje op je plaat als je deel 1 of 3 ofzo kwijt bent.
Daarom heb ik maar een nieuwe motor gekocht ;) ;) ;)
 
Mike (die echt eens een snelcursus NL moet volgen :) ) zit momenteel in Turkije, een reactie kan dus even op zich wachten ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan