O-ringen keihin carburateur zzr1100

Oel

Rookie
6 nov 2018
4
0
Hallo mensen,

Ik ben op zoek naar o-ringen voor de t-stukken brandstofleiding en de o-ringen voor de t-stukken waterleiding. van de carburateur van mijn Kawasaki zzr-1100 uit 1995, framenr.: ZXT10D-03269. Het betreft 4 carburateurs van merk Keihin en op de zijkant staan de letters CVK.

Kunt iemand mij vertellen welke 0-ringen ik hiervoor nodig heb en waar of besteld kunnen worden.

Ik zie jullie reacties graag komen,

met vriendelijke groet
Leo Otten
 

Bijlagen

  • 17577F4E-C057-431D-AA3E-797BA19BF976.jpeg
    17577F4E-C057-431D-AA3E-797BA19BF976.jpeg
    207,3 KB · Weergaven: 5
  • 7CAD9E71-1EB8-443A-A71C-CFB8B0E73479.jpeg
    7CAD9E71-1EB8-443A-A71C-CFB8B0E73479.jpeg
    154,9 KB · Weergaven: 7
Het veiligst is om het gewoon mij de Kawasaki dealer te bestellen. Dan krijg je de juiste o-ringen met t stukjes voor ca. 14 euro per setje.

Anders viton ringen in de juiste maat proberen te vinden, bijvoorbeeld bij Vota Seals in Amsterdam. Maar dan moet je wel de exacte maten weten.
 
Het veiligst is om het gewoon mij de Kawasaki dealer te bestellen. Dan krijg je de juiste o-ringen met t stukjes voor ca. 14 euro per setje.

Anders viton ringen in de juiste maat proberen te vinden, bijvoorbeeld bij Vota Seals in Amsterdam. Maar dan moet je wel de exacte maten weten.
 
Als je van ieder Oringetje 1 meeneemt naar Sanders heb je voor een kwartje per stuk nieuwe.
Woon je ver weg stuur je ze op
Niet iedereen (ik niet iig) weet wat het adres van Sanders is. Kan je dat er nog bij vermelden?

Goede tip van je, dat dan weer wel. Voor kwartjes per stuk, neem je er nog eens een paar extra mee. Voor als er 1 kwijt raakt (zou mij zomaar kunnen gebeuren...).
 
Niet iedereen (ik niet iig) weet wat het adres van Sanders is. Kan je dat er nog bij vermelden?

Goede tip van je, dat dan weer wel. Voor kwartjes per stuk, neem je er nog eens een paar extra mee. Voor als er 1 kwijt raakt (zou mij zomaar kunnen gebeuren...).
Ze gaan sowieso per 10, dus je wordt aardig op kosten gejaagd

Ik betaalde voor een Viton ringetje 27 centjes waar CMSNL een joet voor vraagt
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan