O-ringetje Yamaha Virago 1100 XV over :-)

Frederiko

Die hard MF'er
20 jul 2003
591
0
Arnhem
Ik heb vandaag olie ververst van mijn motor. Toen ik het oliefilterdeksel eraf haalde, zag ik 1 kleine o-ring aan de binnenkant van de deksel onderste bout. Verder zitten er twee grote ringen aan de binnenkant oliefilterdeksel zelf. Toen ik alles weer gemonteerd had en ik de verbruikte olie in een kan goot, zag ik tot mijn stomme verbazing, een kleine O-ring er inliggen. Zelfde maat van de onderste bout van het filterkapje. Deksel zit met drie bouten vast en volgens mij zit in de onderste bout een klein rubber ringetje. Wie O wie kan mij vertellen, waar dat tweede ringetje vandaan komt. Mijn dank is groot voor het antwoord.
P.S. Hij lekt niet, athans nog niet :)
 
Er zit verder geen tweede kleine o-ring daar. Als je zeker weet dat je de o-ring op die bout hebt zitten is er niks aan de hand. :N
Dankjewel Jb. Ik weet bijna zeker, dat ik hem er tussen heb gezet. Want ik had de oliebak weggehaald, toen ik hem weer monteerde. Blijf het vreemd vinden. FF in de gaten of die niet gaat lekken, anders is er toch iets misgegaan. En moet ik het riedeltje weer herhalen |(
 
full


Er zit daar in de buurt nog een kleine O-ring zie pos. 10 ( die hoort bij het oliefilter) kan het de oude zijn?.
 
Terug
Bovenaan Onderaan