Obesitas Crossers Crossbaan meeting 2023 nr 1 Emmen 23-03-2023

Ik heb de instructeur gesproken. Die kan de hele dag aanwezig zijn en kan 2 groepen van 6 man hebben. Dit is een totaalbedrag van €450 ongeacht de hoeveelheid deelnemers (tot 12 man).
Dus ja wat kost het? Als 12 man mee doet €37,50 de man. Is er maar 1 persoon, tsja...

Je kunt je onder voorbehoud opgeven voor minstens 9 man €50 pp. Als er rond de jaarwisseling niet voldoende deelnemers zijn bel ik de beste man af.
 
Als er 20 man komt, is de baanhuur nog steeds 35pp? Of neemt dit af naarmate er meer mensen zijn?
Er komt al meer dan 20 30 als het goed is. Baanhuur pp blijft gelijk. Echter zit er dan wat catering bij inbegrepen, krijgt de fotograaf een fooi(tje) voor de hele dag fotograveren enz.
Ik zorg ook weer dat er voldoende drinken, snack repen enz is wat je over de hele dag gewoon kan pakken.

Nee ik hou er zelf niet meer dan een zakcentje aan over. Op z'n best rij ik al organisator gratis. Ik hoop dat dat eventueel gegund wordt O-)
 
Laatst bewerkt:
uuuhh nog niet ben wat val beugels en scid plate aan het maken voor een v strom 650 en geloof dat je bij mij onder luifel van een blauwe bus hebt gezeten transalp meeting :+
 
Transalp meeting ben ik nooit bij geweest. Denk dat dat iemand anders was.

Skid plate ga je niet perse nodig hebben. Valbeugels is aan jezelf :9
 
Ik heb de instructeur gesproken. Die kan de hele dag aanwezig zijn en kan 2 groepen van 6 man hebben. Dit is een totaalbedrag van €450 ongeacht de hoeveelheid deelnemers (tot 12 man).
Dus ja wat kost het? Als 12 man mee doet €37,50 de man. Is er maar 1 persoon, tsja...

Je kunt je onder voorbehoud opgeven voor minstens 9 man €50 pp. Als er rond de jaarwisseling niet voldoende deelnemers zijn bel ik de beste man af.
Ja, ik wil me onder voorbehoud van 9 man 50 EUR pp graag opgeven voor instructie.
 
Voor de liefhebbers heb ik nog 2 gebruikte 140-80-18 crossbanden. Ze vallen we ietswat smal voor Adventure begrippen, maar op een 4.00 of smallere velg moet het kunnen.
Gratis af te halen voor deelnemers.

Ik kan ook even kijken of er nog wat zwerft aan cross voorbanden 90-90-21.
 
Erg leuke opzet.
Rijdt zelf een F800GS maar daar naast ook met een KTM 250 SX-F crossmotor.

Misschien dat ik nog wel even kom kijken als het past in de agenda
 
De yz250 gaat niet meer mee en is vervangen voor een nieuwe rieju mr 300.

Mocht iemand die een keer willen proberen kan dat uiteraard dan ook👍🏼
 
Inmiddels weet ik dat ik die dag, in tegenstelling tot vorig jaar, kan. Zet me maar op de lijst svp met de KTM 790 R.
 
Betaalverzoek toegevoegd aan de openingspost.
Graag overmaken voor 1 maart onder vermelding van je naam + forum naam indien van toepassing.
 
@<deleted> Afrika Twin 1100 DCT
@Jptrs1985 KTM 790 R
@Carburateur XR600R
@FlyHigh Tenere 700
@Sander M Husqvarna 350 enduro
@daan96 YZ250 enduro
@Traffic Taurus Tenere 660
@MotoRobin F650GS Twin
@GL990RR 990 Adventure
@ZoEchtWaar EXC 350 enduro
@EwickeD CRF250L
@Maegrim 390 Adventure
@sladislov EXC 500 of NX 250
@Kevin_XR XR 250
@Wotts Tiger 900 Rally Pro
@CRFreek CRF250L
@TimToBeat Transalp
@jaxoezy F650 GS Dakar
@defiduc EXC520 + oud Hondaatje
@#4 350 enduro
@Yke GSA1200 en EXC 450
@freon CRF300L Rally
@smoelwerkje KTM 690 en EXC 400
@mv250raid Raid KTM 790 R Adventure

Zie bovenstaand bericht.
 
Het stomme is dat ik geen bericht krijg van MF van je @freon bericht.
Ik zal wel ergens het verkeerde vinkje aan of uit hebben staan.
 
Super gaaf initiatief! Ik lees al effe mee en heb twee maten ook enthousiast gekregen. Is er nog plek voor 3 man?

Groeten, Jos
 
Er is zeker nog plek voor 3 man.

Graag hun namen (desnoods via een prive bericht), bij voorkeur ook jullie motoren voor het lijstje en uiteraard de €35 pp.
 
UPDATE:

Voor deze editie heb ik AJP motoren Nederland bereid gevonden met demo modellen te komen welke deelnemers kunnen proberen op de crossbaan!

AJP zal er staan met een stand met in ieder geval hun PR7. Ook zijn ze aan het kijken welke enduro modellen ze meenemen.

AJP verkoopt met hun PR7 een echte reis-enduro en hun enduro modellen hebben relatief lange onderhoudsintervallen waardoor ze geschikt zijn als leuke dual sport met een vergelijkbaar gewicht van een wedstrijd machine, maar dan zonder het intensieve onderhoud.

Aan deze stand houd ik zelf financieel niks over, uit pure interesse in vooral hun PR7 heb ik hun gevraagd en bereid gevonden te komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan