Obesitas Crossers Meetings, Data en foto's

Welke baan?

  • Emmen (dinsdag of donderdag)

    Stemmen: 12 54,5%
  • Heerde (dinsdag of donderdag)

    Stemmen: 14 63,6%
  • Meppen (zaterdag + zondag optioneel)

    Stemmen: 8 36,4%
  • Bilstain (zaterdag + zondag optioneel)

    Stemmen: 6 27,3%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Super initiatief, jaloers gekeken naar de beelden/foto's van de laatste keer op de Landsard. Zeker leuk om een keer met de 950 te proberen :) ik hou het in de gaten hier.
 
Yep, zeker leuk. Ik volg het topic ook even. Als het tegen die tijd qua data uitkomt wil ik ook wel een poging wagen op de CB500X
 
Ik zit te denken aan weekenden heen.

- Bilstain gaan Madame P en ik sowieso 2 dagen. Vrijdag avond komen wij dan aan, zondag middag/avond weer weg. Zaterdag/zondag rijden. Ook omdat t voor ons zover is. Kamperen kan daar op het terrein.
- Bij mooi weer bij Emmen/Lansard een camping, 1 dag rijden, avond er voor op de camping. Zoals het hoort op Adventure's eigenlijk :9

Lijkt jullie dit wat?
Hier kan je gewoon op de baan overnachten. Ze hebben stroom/toiletten/douches en barry's ballen...... Prima voor elkaar daar om een weekend te verblijven. Tevens langs de baan een klein stukje enduro om te oefenen.
 
Hier kan je gewoon op de baan overnachten. Ze hebben stroom/toiletten/douches en barry's ballen...... Prima voor elkaar daar om een weekend te verblijven. Tevens langs de baan een klein stukje enduro om te oefenen.
Heerde neem ik aan?
 
Ik heb nog een kennis die graag mee wilt als er op Heerde wordt gereden. Hij rijdt trouwens op een CR 250 en komt uit Zwolle dus lekker dichtbij :]
 
Belangrijk, 1e meeting donderdag 9 maart 2023 te Motodrome Emmen!

Voor deze specifieke meeting zie het
topic

Wie, wat, waar, hoe?
- Grote baan, middelhard, minder mul dan Landsard en met mogelijkheid om een aantal sprongen/tafels over te slaan.
- Kinder baan. Nadrukkelijk echt ENKEL voor beginners. Dit baantje willen ze graag netjes houden. Mocht het niveau van de grote baan te hoog liggen kun je hier naar uitwijken.
- Hard enduro deel. Vierkante tafel met ook een afstap welke je van alle kanten mag proberen, Zeecontainer met oprijkanten, rioolbuizen etc. Allemaal ter onze beschikking.
- Baan is voor ons van 10:00 tot 16:00 mensen met een licentie mogen door tot zonsondergang, maar moeten de baan dan delen met wie er ook maar komt (motorcross).
- Minstens 10 deelnemers ook ivm kosten.
- €35,- pp enkel baanhuur. Bij meer deelnemers zal hier ook de catering enz van geregeld worden!
- Licentie is normaal nodig, maar bij besloten gezelschap en geen snelle motorcrossers (die zich niet op het tempo aanpassen) wordt het bij deze gedoogd.
- Catering, douches, stroom aanwezig. Alles tegen betaling. Geen bedrag genoemd, maar het zou ''nette prijzen'' hebben.
- Overnachting met eigen camper/tent enz aan het terrein mogelijk. Tegen ''nette prijzen''.

Heb je interesse, geef je dan hier op het forum op! Meld ook even wat je rijdt.

Bij meer dan 10 man die definitief bevestigen gaat het door. Hoe eerder we het weten hoe beter!
 
Laatst bewerkt:
Licentie is normaal nodig, maar bij besloten gezelschap en geen snelle motorcrossers (die zich niet op het tempo aanpassen) wordt het bij deze gedoogd.

Een licentie is een verzekering toch?
Kan ik die ter plekke kopen?
Het zou mijn eerste keer op een baan zijn en dan vind ik het fijn om verzekerd te zijn.
 
Licentie is normaal nodig, maar bij besloten gezelschap en geen snelle motorcrossers (die zich niet op het tempo aanpassen) wordt het bij deze gedoogd.

Een licentie is een verzekering toch?
Kan ik die ter plekke kopen?
Het zou mijn eerste keer op een baan zijn en dan vind ik het fijn om verzekerd te zijn.
Is enkel een WA verzekering.
Kosten aan je eigen motor wordt niks gedekt, ziektekosten dekt je ziektekosten verzekering.
 
Is enkel een WA verzekering.
Kosten aan je eigen motor wordt niks gedekt, ziektekosten dekt je ziektekosten verzekering.
Ja WA verzekering zou ik al heel blij mee zijn. Kan ik die ter plekke afsluiten voor die ene dag?
 
WA hoef je je echt geen zorgen om te maken. Als (met alle respect) hij hard genoeg gaat om iemand het ziekenhuis in te rijden hebben we al wel een ander probleem.

Het is een KNMV baan, die doen geen dag licenties meer. MON nog wel, maar die dekt dus niet op deze baan gezien het geen lid is.
 
Ja WA verzekering zou ik al heel blij mee zijn. Kan ik die ter plekke afsluiten voor die ene dag?
Ik begrijp je vraag cq zorg wel. Ongeluk zit in een klein hoekje.
Waarschijnlijk dekt je WA verzekering gewoon het rijden op een crossbaan zolang je maar geen wedstrijden rijdt.
Maar gewoon ff een mailtje naar je verzekering en je weet het zeker.
 
Ik begrijp je vraag cq zorg wel. Ongeluk zit in een klein hoekje.
Waarschijnlijk dekt je WA verzekering gewoon het rijden op een crossbaan zolang je maar geen wedstrijden rijdt.
Maar gewoon ff een mailtje naar je verzekering en je weet het zeker.
Zou ze niet wijzer maken dan ze zijn. Je WA geldt alleen op de openbare weg.
 
Zou ze niet wijzer maken dan ze zijn. Je WA geldt alleen op de openbare weg.
Onzin :)

Je WA-verzekering geld overal, ook op een weiland, bij mij in de tuin enz. enz.

Er zijn alleen wat zaken uitgesloten zoals bijv. snelheidswedstrijden.
 
Mijn naam mag er ook bij worden gezet. De F650GS gaat mee, wie heeft er nou grondspeling nodig toch?

Vraagje, gaat dit onder alle weersomstandigheden door?
 
Mijn naam mag er ook bij worden gezet. De F650GS gaat mee, wie heeft er nou grondspeling nodig toch?

Vraagje, gaat dit onder alle weersomstandigheden door?
Zet ik je er bij.

Bij slecht weer gaat het niet door. Ook als het de dagen er voor erg slecht is wordt het afgelast.
De baan weet wie en wat we zijn, houden ze rekening mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan