OBT 3, De nabespreking

Hallo Annette, ik stond inderdaad om 10.30 voor je deur, maar ben niet BMWerner ;(
Ra ra, wie ben ik ?

en in ieder geval bedankt voor het warme onthaal! ;)


Ik dacht ook al dat ik BMWerner aan had zien komen, en dat was toch echt na half elf :P
 
Hallo Annette, ik stond inderdaad om 10.30 voor je deur, maar ben niet BMWerner ;(
Ra ra, wie ben ik ?

en in ieder geval bedankt voor het warme onthaal! ;)

Blijkbaar over een berichtje heen gelezen, maar ik was het met zekerheid niet, dan had mijn blauwe dame wel pal voor je deur gestaan, omdat Ralfie me dan niet had afgevangen ;)
 
Alleen even goed afgespoeld met de tuinslang. Wassen komt wel weer als er geen pekel meer ligt, kan ik die dikke laag vaseline eraf gaan schrobben...

De mijne mag morgen naar de dealer voor de grote beurt (plus montage topkoffer, plus remblokken en achterband waarschijnlijk)...die zullen dus wel blij met me zijn })
 
De mijne mag morgen naar de dealer voor de grote beurt (plus montage topkoffer, plus remblokken en achterband waarschijnlijk)...die zullen dus wel blij met me zijn })

Wel een pot vaseline meenemen en em voor hun ogen weer volsmeren als je de motor ophaalt 8-)
 
Is niet fout hoor, maar bij een brik niet nodig ;) Daar is het nou net een brik voor. Moet wel toegeven dat ik min of meer klassieke brikken heb, en ik heb meer hard poetsende brikkers gezien! (Sjaap? 8-) )
 
Is niet fout hoor, maar bij een brik niet nodig ;) Daar is het nou net een brik voor. Moet wel toegeven dat ik min of meer klassieke brikken heb, en ik heb meer hard poetsende brikkers gezien! (Sjaap? 8-) )

Ik ja. Zoals ik al eerder liet weten, een smerige motor vind ik niets :)
Ik poets echt niet iedere keer met poetsmiddelen, maar spoel alle troep er wel goed vanaf. :)
 
Ik ja. Zoals ik al eerder liet weten, een smerige motor vind ik niets :)
Ik poets echt niet iedere keer met poetsmiddelen, maar spoel alle troep er wel goed vanaf. :)
Mag de mijne ook wel weer keer... maar voel me altijd zo moedeloos, motor helemaal afgespoten, dag erna naar werk, en weer terug motor weer helemaal smerig \ '(
 
Mag de mijne ook wel weer keer... maar voel me altijd zo moedeloos, motor helemaal afgespoten, dag erna naar werk, en weer terug motor weer helemaal smerig \ '(
Ja, dat gevoel ken ik ook. Toch maar door blijven gaan want dan ziet ie er als het straks weer goed weer is ook nog mooi uit!
 
Zo ff gekeken naar opgelopen schade.
1 gebroken toerentellerkabel.
2 V-snaar dynamo versleten.
Heb over 2 weken paar dagen vrij en ga dan wel ff naar Driebergen toe voor nieuwe onderdelen.
Maar mogelijk wacht ik wel tot eind Februari en combineer ik het met de Utrecht beurs.
 
Zo ff gekeken naar opgelopen schade.
1 gebroken toerentellerkabel.
2 V-snaar dynamo versleten.
Heb over 2 weken paar dagen vrij en ga dan wel ff naar Driebergen toe voor nieuwe onderdelen.
Maar mogelijk wacht ik wel tot eind Februari en combineer ik het met de Utrecht beurs.

Wat een knakenbak is het toch ook })
 
Wat een knakenbak is het toch ook })
Hoop niet dat het met die Euro ook al zo duur geworden is.
V-snaar koste f8,- en was net 16 jaar oud.
Kabeltje was f12,- en nog maar 10 jaar oud.
Ga maar alvast zakgeld sparen anders moet ik weer zelf wat knutselen en dat kan ik niet. :X
 
Hoop niet dat het met die Euro ook al zo duur geworden is.
V-snaar koste f8,- en was net 16 jaar oud.
Kabeltje was f12,- en nog maar 10 jaar oud.
Ga maar alvast zakgeld sparen anders moet ik weer zelf wat knutselen en dat kan ik niet. :X

Sjeez, dure hobby man, zo\'n italiaan...en zo snel al kapot! Al eens duitse onderdelen geprobeerd :P

Ik wil je wel helpen knutselen hoor, heb wel verstand van brommers 8-)
 
Ben net ff accu uit m\'n motor gaan halen. (Bij gebrek aan eigen berging staatie bij een maat van me in de garage)

Dan denk je toch, het heeft de hele dag geregend, het zal wel meevallen met de pekel. Nou niet echt.

Voorschijven zaten muurvast aan de blokken geroest. Achterschijf was ook bruin.

Schijven met remmenreiniger schoongemaakt. Klauwen waren nog wel gangbaar. Wat is Pekel toch een pokkezooi!
 
Sjeez, dure hobby man, zo\'n italiaan...en zo snel al kapot! Al eens duitse onderdelen geprobeerd :P

Ik wil je wel helpen knutselen hoor, heb wel verstand van brommers 8-)
Bedankt voor aanbod maar nee.
Electriek zou nog wel kunnen want dat heeft die BM hetzelfde maar als ik jou aan het blok laat zitten is de Lav straks zijn stem kwijt en hangen de cillinders ineens horizontaal een beetje hopeloos te boxen. :+
 
Bedankt voor aanbod maar nee.
Electriek zou nog wel kunnen want dat heeft die BM hetzelfde maar als ik jou aan het blok laat zitten is de Lav straks zijn stem kwijt en hangen de cillinders ineens horizontaal een beetje hopeloos te boxen. :+

Nou dan zoek je het zelf maar uit. Niet huilen als het niet gelukt is he!! 8-)
 
Ben net ff accu uit m\'n motor gaan halen. (Bij gebrek aan eigen berging staatie bij een maat van me in de garage)

Dan denk je toch, het heeft de hele dag geregend, het zal wel meevallen met de pekel. Nou niet echt.

Voorschijven zaten muurvast aan de blokken geroest. Achterschijf was ook bruin.

Schijven met remmenreiniger schoongemaakt. Klauwen waren nog wel gangbaar. Wat is Pekel toch een pokkezooi!
Na de kaueklaue rit??? Lag er dan pekel??? Nee toch?? Heb m\'n fiets wel goed afgespoeld na thuiskomst maar toch geen leuk idee...
 
Misschien dat ze hier in D-B nog hadden gestrooid die avond maar mijn fiets zag helemaal wit toen ik er vanmidag was. Had m\'n ketting nog wel ingevet die avond gelukkig. remmen zaten aardig vast ja. (Ja, KK-rit)
 
poetsen ??? wasdat :P :P , yep ik was deze week dus verplicht om op m\'n brikkie te sturen, pfff wel glad gisteravond en vanmorgen hier :? , want m\'n koekblik\'s radiator had de geest gegeven :( ( nee niet bevroren, gewoon doorgerot \ '( )

en morgen eerst nieuwe radiator plaatsen in m\'n koekblik, en dan ooit O-) het brikkie poetsen :P
 
poetsen ??? wasdat :P :P , yep ik was deze week dus verplicht om op m\'n brikkie te sturen, pfff wel glad gisteravond en vanmorgen hier :? , want m\'n koekblik\'s radiator had de geest gegeven :( ( nee niet bevroren, gewoon doorgerot \ '( )

en morgen eerst nieuwe radiator plaatsen in m\'n koekblik, en dan ooit O-) het brikkie poetsen :P

En je kappies mooi maken! :P
 
En je kappies mooi maken! :P
yep, en m\'n kappies, en m\'n tank mooi maken, en m\'n kettingkast mooi zwart :+ spuiten(ipv het groene kettingkastmonster :+ ), en m\'n dubbele schijven plaatsen,m\'n 2 remklauwen reviseren voor de dubbele remschijf, en m\'n remleidingen vervangen door met rvs ommantelde leidingen, pfffff en ik moet ook m\'n brik een grote onderhoudsbeurt geven :P , hmmm yep ik heb een brik :P :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan