OBT 7 Waar en wanneer

Waar gaat de OBT 7 heen?

  • Brabant

    Stemmen: 25 40,3%
  • Limburg

    Stemmen: 4 6,5%
  • Belgie

    Stemmen: 0 0,0%
  • Rivierengebied

    Stemmen: 2 3,2%
  • O ja, noord-holland

    Stemmen: 16 25,8%
  • Zeeland

    Stemmen: 2 3,2%
  • doemaarwatikkomtochwel

    Stemmen: 13 21,0%

  • Totaal aantal stemmers
    62
zal wel worden: bellen om een afspraak te maken voor over 4 weken om te bellen om een afspraak te maken om koffie te drinken...

Duurt allemaal erg lang hoor B| :+
 
Op braboland gestemd, liefst een route omg. Eindhoven, Oirschot, Valkenswaard met een uitstapje richting Belgie :)
 
Op braboland gestemd, liefst een route omg. Eindhoven, Oirschot, Valkenswaard met een uitstapje richting Belgie :)
Vorig jaar nog gedaan met het werk.Vanaf Hapert door Nederland, België en als eindbestemming Duitsland (Lambertsberg) :)
 
Laatst bewerkt:
Nog niet eens een begin gemaakt B|

Ja, eerst bellen voor een afspraak, en dan koffie drinken................... :+

:P :9
Dit is wel Brabant, ja!!
Eerst bellen, dan koffie en nog eens koffie.....beetje lullen.......wat afspraken maken.......koffie.......pilsje........ouwehoeren.....neut.........
 
Ik heb het in de topic van HP (OBT6/KKT2)al aangegeven: bij voldoende belangstelling wil ik OBT8 wel op me nemen.
Zal dan OBTT worden (Ol'e Brikk'n goan Tuks Tour).
Ik heb een aantal leuke routes voor hier in Twente, eventueel stukkie Salland (omgeving Deventer) is een optie.

Eerst maar eens OBBT (Oude Brikkers in Braboland Tour) ;)
Wanneer?
 
Dit is wel Brabant, ja!!
Eerst bellen, dan koffie en nog eens koffie.....beetje lullen.......wat afspraken maken.......koffie.......pilsje........ouwehoeren.....neut.........
[hplaverdamodus]
Benedenlanders........... :Z ............. :P :9 ............ ;)
[/hplaverdamodus]
 
[hplaverdamodus]
Benedenlanders........... :Z ............. :P :9 ............ ;)
[/hplaverdamodus]
Je gemak houwen, of we doen er nog langer over.
Gaan we nog eerst een paar keer aan de koffie! ;)
(pilsje.......beetje biljarten.....nog maar es over de OBT lullen......pilsje......roddelen over Rat&Mouse........pilsje........lullen over hplaverda.............
 
Je gemak houwen, of we doen er nog langer over.
Gaan we nog eerst een paar keer aan de koffie! ;)
(pilsje.......beetje biljarten.....nog maar es over de OBT lullen......pilsje......roddelen over Rat&Mouse........pilsje........lullen over hplaverda.............
:X :X ....................... *D ..............

Biljarten :? ........Poolen bij de Leenderweg/Eindhoven :) (als die er nog zit :? )

Ikmis Eindhoven helemaal niet hoor........................... ;( ............ ;) ......
 
Laatst bewerkt:
:X :X ....................... *D ..............

Biljarten :? ........Poolen bij de Leenderweg :) (als die er nog zit :? )
Jaartje terug voor het laatst geweest, maar vast wel. :}

Zijn wel veel meer van de snooker geloof ik de laatste keer dakkerwas.


Dus biljarten bij de obt-stop is ook optie?
 
:X :X ....................... *D ..............

Biljarten :? ........Poolen bij de Leenderweg/Eindhoven :) (als die er nog zit :? )

Ikmis Eindhoven helemaal niet hoor........................... ;( ............ ;) ......
Poolen is voor brikkers te nieuwverwetst :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan