OBT 9 de Fryslân Boppe Tour

de Fryslân Boppe tour

  • 28 november is de dag

    Stemmen: 0 0,0%
  • 21 november is de dag

    Stemmen: 1 2,1%
  • 14 november is de dag

    Stemmen: 13 27,7%
  • 7 november is de dag

    Stemmen: 33 70,2%

  • Totaal aantal stemmers
    47
Als er niemand anders zich meld, geef ik me bij deze op als organisatort van de OBT10KKR3 in oost-brabant. Ik heb zo nog wel wat routes in m'n hoofd zitten. heb ik alleen nog iemand nodig die als laatste manpersoon wil rijden.
 
Laatst bewerkt:
Als er niemand anders zich meld, geef ik me bij deze op als organisatort van de OBT10KKR3 in oost-brabant. Ik heb zo nog wel wat routes in m'n hoofd zitten. heb ik alleen nog iemand nodig die als laatste man wil rijden.
HULDE :) :}
 
Als er niemand anders zich meld, geef ik me bij deze op als organisatort van de OBT10KKR3 in oost-brabant. Ik heb zo nog wel wat routes in m'n hoofd zitten. heb ik alleen nog iemand nodig die als laatste man wil rijden.
Mag die laatste man ook een vrouw zijn? Ik ben goed in achteraan rijden :P
Als ik vooraan begin, eindig ik toch altijd als laatste :+
(En anders wil manlief er misschien wel met de auto achteraan rijden, ook redelijk herkenbaar)
 
Mag die laatste man ook een vrouw zijn? Ik ben goed in achteraan rijden :P
Als ik vooraan begin, eindig ik toch altijd als laatste :+
(En anders wil manlief er misschien wel met de auto achteraan rijden, ook redelijk herkenbaar)

natuurlijk mag je dat(meteen ff gewijzigd), maar alleen op voorwaarde dat je met de zwarte of de bol meegaat.
 
natuurlijk mag je dat(meteen ff gewijzigd), maar alleen op voorwaarde dat je met de zwarte of de bol meegaat.
Dan moet ik dus echt haast gaan maken met dat verlagingsprojectje, de matzwarte red t niet met het meestal voorkomende weer in de KK periode :P

NTV is ook een brik hoor! Manlief rijdt toch niet voorlopig, dus die kan evt. met de hearse achteraan rijden...
 
Dan moet ik dus echt haast gaan maken met dat verlagingsprojectje, de matzwarte red t niet met het meestal voorkomende weer in de KK periode :P

NTV is ook een brik hoor! Manlief rijdt toch niet voorlopig, dus die kan evt. met de hearse achteraan rijden...
ja ja jij op dat zwarte monster ,de hearse er achteraan ,lijkt wel een GOBT :)



GOBT=Gothic Oude Brikken Tour 8-) 8-) 8-)
 
Jippie een OBT KKR hierzo, kan ik in mijn eigen bedje pitten.



[me] BB gelooft dat er wel al 2 slaapplaatsen gereserveerd moeten worden dus :P , want belofte in Friesland maakt natuurlijk wel schuld[/me]





en dan nog ff kijken wie er in de familie voor een warme snack kan zorgen om tussendoor weer ietsjes op te warmen.
 
Nou, doe eens gek en begin er een topic over,

de OBT (-)10(ºC) KauheKlauheRit 3 in Oooooost Brabant :}

[edit]
na wat zoeken de plek ingevuld, sorry van't accent
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Maar was er ook niet iemand met een analoge camera mee?
Sjaap had jouw "schoonvader" die niet??? en volgens mij had ik er nog 1 gezien

Mijn schoonvader?? Die ouwe kerel is mn oom! Wij uit het hooge noorden hadden alle 3 analoogspul mee (1 zelfs van voor de oorlog).
Foto´s komen nog wel een keer ;)
 
[me]IKBENGEK is al bezig voor zich zelf een route te bedenken in drente misschien groningen of anders een deel overijsel er bij
[/me]


maar das pas voor volgend jaar
 
[me]IKBENGEK is al bezig voor zich zelf een route te bedenken in drente misschien groningen of anders een deel overijsel er bij
[/me]


maar das pas voor volgend jaar
sstt niet zo hard joh :) ,voor je het weet melden zich meerijders aan .
 
Terug
Bovenaan Onderaan